Jump to content
IGNORERAD

Idag är jag glad för..........


måne

Recommended Posts

att grabben skall på sin första anställningsintervju.Han tar studenten i Juni men alla kurser är klara så de som vill får börja jobba :14:så nu börjar paybacktime och farsan kan börja disponera sin tid efter eget huvud,vilket innebär att det är fritt att närsom helst kliva på ett plan och fara ner och besikta huset.Äntligen

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • måne

    5

  • nissehult_13

    4

  • kitungmakmak

    4

  • M33

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

kitungmakmak
27 minuter sedan, skrev måne:

att grabben skall på sin första anställningsintervju.Han tar studenten i Juni men alla kurser är klara så de som vill får börja jobba :14:så nu börjar paybacktime och farsan kan börja disponera sin tid efter eget huvud,vilket innebär att det är fritt att närsom helst kliva på ett plan och fara ner och besikta huset.Äntligen

Låter härligt, men jag hade missat helt att du hade en kåk därnere.

 

Jag är nöjd med vädret, glad vetefan för nu kommer pollen, gräsklippning, fixa med potatislandet, veden, båtfan ska i sjön när nu isen gått och sen mygg på det. Men så glad jag nu kan bli är jag. ;)

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

36 minuter sedan, skrev kitungmakmak:

Låter härligt, men jag hade missat helt att du hade en kåk därnere.

 

Jag är nöjd med vädret, glad vetefan för nu kommer pollen, gräsklippning, fixa med potatislandet, veden, båtfan ska i sjön när nu isen gått och sen mygg på det. Men så glad jag nu kan bli är jag. ;)

Vi har haft kåk sen 1995,samma plats hela tiden.Även Kim håller till i den byn,och P3 är bara 2 chang ifrån.

 

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak
1 minut sedan, skrev måne:

Vi har haft kåk sen 1995,samma plats hela tiden.Även Kim håller till i den byn,och P3 är bara 2 chang ifrån.

 

Jag får skylla på teflonminne, själv har jag bara en säng där - tja eller jag betalade för den men just nu är den upptagen av en liten krabat på lite över 1 år - inte min tack och lov. Inte så långt ifrån sisaket (där sängen står) då heller, kanske 4 chang eller 5... Lite beroende på.... Hur lång är en chang ??? Det beror nog på hur varmt det är tycker jag, men jag är inte expert på det området.

 

Det är härligt att vara där i alla fall, så jag tycker du gjort ett gott val plats för lugna dagar. Det enda som retar mig är tuppjävlarna, men det är bara stå ut.

 

Såg att du tagit hand om en annan MPRare, sånt gör mig åxå riktigt glad. Att det finns goda människor som tar hand om andra när det behövs.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...
Fick examensfoton från grabbens VVS-utbildning i veckan,nu väntar allvaret.

20160904_175830.jpg

 



Svampen, som tagit bilden? [emoji6]

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev wUThai:

 


Svampen, som tagit bilden? emoji6.png

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
 

 

Vi tillhör samma proffsfotogrupp ;)

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev måne:

Vi tillhör samma proffsfotogrupp ;)

 

"Vaselin på linsen"-gruppen ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Så jävla glad och stolt över Tyskterriertjejen Asta efter tre dagars hundförarkurs, ok Husse har sträckningar och träningsvärk både här å där. Men Asta går från klarhet till klarhet... Fan jag lyckades kalla in

henne när hon stod å skällde ståndskall på Vildsvin... D e jävligt stort...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev burrabus:

Köpt en ny säng ???

Det var en av dom bästa köpen jag gjort i Thailand, nu är den lite nerpissad av gim eller jim eller vad fanstyget nu heter som använder sängen när jag inte är där. Men sånt bekymrar mig inte, småbarn är småbarn så tja...  mai pen rai som forumet heter.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev kitungmakmak:

Det var en av dom bästa köpen jag gjort i Thailand, nu är den lite nerpissad av gim eller jim eller vad fanstyget nu heter som använder sängen när jag inte är där. Men sånt bekymrar mig inte, småbarn är småbarn så tja...  mai pen rai som forumet heter.

Även flygplan?

 

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev måne:

Även flygplan?

 

Nä, där går gränsen - pissa ner min säng kan dom fan göra men förstöra 11-12 timmar på flyget utan att jag kan göra nåt åt det är inte OK.

 

Pratade just med ängeln på skype och hon såg verkligen yngre ut... det var hennes polare som svarade för hon (min tjej) lagade mat ;)

 

Men man blir ibland lite förvånad...

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Är otroligt glad (Läs Stolt)  för mitt äldsta barnbarn, dom hade längdhoppstävling i skolan.

Hon hoppade längst av alla, sen tog min dotter henne till friidrottshallen.

Helt otroligt så hoppade hon 3,3 meter och hon är bara 7 år gammal  men 8år om några veckor.

 

   FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2016‎-‎09‎-‎04 at 21:26, skrev Odin:

Så jävla glad och stolt över Tyskterriertjejen Asta efter tre dagars hundförarkurs, ok Husse har sträckningar och träningsvärk både här å där. Men Asta går från klarhet till klarhet... Fan jag lyckades kalla in

henne när hon stod å skällde ståndskall på Vildsvin... D e jävligt stort...

Nädu, då får du nog ha en goo pilsner å locka med om du ska ha någon framgång

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...

Idag är jag glad för att jag betalat mycket skatt, då ger reseavdragen en bit över 50% tillbaka.... 

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag är jag glad, eller kanske mest tacksam, för att jag överlevt, hittills.

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

23 timmar sedan, skrev M33:

Idag är jag glad för att jag betalat mycket skatt, då ger reseavdragen en bit över 50% tillbaka.... 

Du som vi alla andra ska betala den skatt som vi blir ålagda, det du skriver låter lite udda.  Tror inte på det du skriver

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Boa52:

Du som vi alla andra ska betala den skatt som vi blir ålagda, det du skriver låter lite udda.  Tror inte på det du skriver

Självklart skall jag betala det som jag blir ålagd, därför får jag tillbaka en massa pengar i juni.

Link to comment
Dela på andra sajter

Självklart skall jag betala det som jag blir ålagd, därför får jag tillbaka en massa pengar i juni.
Perfekt! Lite extra reskassa. Dvs Liit extra[emoji4] i Takbarerna[emoji6]

Tapatalkat

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade inbrott i december, idag brev från Folksam får tillbaks värdet av det som blev stulet. Skål för det. DSC_0605.thumb.JPG.653ecca384a953c4bd7eee530dd1f386.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade inbrott i december, idag brev från Folksam får tillbaks värdet av det som blev stulet. Skål för det. DSC_0605.thumb.JPG.653ecca384a953c4bd7eee530dd1f386.JPG
Kul att höra. Hoppas ni kunnat gå vidare efter er hemska upplevelse.
Mvh
Nilsson

Tapatalkat

Link to comment
Dela på andra sajter

nissehult_13

Fick höra att det skulle komma lite ungar hit. Sagt och gjort åkte o köpte en liten pool (ca 2500 baht) jag är populär bilder kommer senare.

Nissehult_13

Link to comment
Dela på andra sajter

nissehult_13
15 timmar sedan, skrev nissehult_13:

Fick höra att det skulle komma lite ungar hit. Sagt och gjort åkte o köpte en liten pool (ca 2500 baht) jag är populär bilder kommer senare.

Lite bilder hon var riktigt nöjd.

 

pool00.jpg.3cb62f51ea4d8eca8f9c4b47a4ecc971.jpgpoll.jpg.d4842eab9eee31a5033ba47ff902eb5e.jpgpool1.jpg.2e70e34bdbb5f4d72196b0e1ead3477e.jpgpool2.jpg.882e71887de79438892ea0ee3ed4b134.jpgpool3.jpg.605381c1e7b21f76f2008fabbfe5e618.jpg

Nissehult_13

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...