Jump to content
IGNORERAD

Grattis Häcken


Sam sip sam

Recommended Posts

Sam sip sam

Till segern i svenska cupen och spel i europa ni gjorde min dag:559bdc2ee8b8a_yaehamnotdurnk::wow::Bang:

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
5 minuter sedan, skrev Sam sip sam:

Till segern i svenska cupen och spel i europa ni gjorde min dag:559bdc2ee8b8a_yaehamnotdurnk::wow::Bang:

Nu väntar vi med spänning på bortförklaringar som att domaren (som dömer efter regelboken) inte håller "rätt nivå"!

:crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
2 minuter sedan, skrev GreenValley:

Nu väntar vi med spänning på bortförklaringar som att domaren (som dömer efter regelboken) inte håller "rätt nivå"!

:crazy:

Spännande blir det :559bdc2ee8b8a_yaehamnotdurnk:

Link to comment
Dela på andra sajter

Rosenberg var inte helt nöjd med domaren...

 

http://www.expressen.se/kvallsposten/sport/oscar-lewicki-fick-rott-direkt-efter-tackling/

 

Måste vara en chock för Rosenberg att regelboken numera gäller även honom?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

kenneth073

Inget ont om Häcken men tror att Malmö som Sveriges representant i Europa har haft möjligheter att lyckas bättre.

Heja Peking

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
Precis nyss, skrev kenneth073:

Inget ont om Häcken men tror stt Malmö som Sveriges representant i Europa har haft möjligheter att lyckas bättre.

man ska nog lyckas i sverige först och det har ju inte malmoe gjort 

Link to comment
Dela på andra sajter

Stort GRATTIS till segern i Svenska Cupen BK Häcken,ni vann välförtjänt.Nu blir Volvos representant på Hisingen glad :14:Vitamindräcken hela helgen :party:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

ja, det är bara att gratulera Häcken, det var skoj att dom vann

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

 

Tja vad ska man säga, kul för Häcken som fick sin titel till slut efter en del kyliga straffar. Malmö hade bra kontroll på matchen men tyvärr så blir det röda kortet (som inte ens är frispark) direkt avgörande

även om Malmö efter Häckens kvittering hade kunnat avgöra med ett par fina chanser och så även i straffläggningen men men så kan det gå. Efter matchen så var jag dock mest irriterad över Malmös byten och att man fortsätter med att ha sin bästa och även allsvenskans bästa spelare bänkad (Ado)  även när utvisningen på Oscar kommer väljer att sätta in ett annat alternativ än just Ado. Nu får vi nöja oss med ett CL-kval nästa år för jag kan inte se något annat scenario än att de ska ta hem allsvenskan nu när det bara krävs ett focus på just denna.

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
15 timmar sedan, skrev Sam sip sam:

man ska nog lyckas i sverige först och det har ju inte malmoe gjort 

Ganska hyffsat har det väl gått de senaste 3 åren eller? :-) borstsätt ifrån 2015 års allsvenska!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

2016 börjar ju bra 5555555 för grisenberg

Skickat från min HTC One M8s via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

En snabb titt på tabellen visar iallafall att de hittills lyckats bättre än djyrgården :waaaht:

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
8 minuter sedan, skrev knasen:

En snabb titt på tabellen visar iallafall att de hittills lyckats bättre än djyrgården :waaaht:

Vi är bara ett mittenlag så lyckats bra tycker jag ,MFF får ju lite gratispoäng som hjälp 55555555

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
1 timme sedan, skrev Sam sip sam:

2016 börjar ju bra 5555555 för grisenberg

Skickat från min HTC One M8s via Tapatalk

Det är väl tur att de floppade lite i början annars hade de ju redan dragit ifrån rejält, allsvenskan ska ju vara lite spännande! Rosenberg kommer vi att få njuta av flera gånger under året och det är tur att det finns spelare som denna gigant utan honom hade det varit klart mindre sevärt :-) sedan så finns det ju en massa lipsillar som fäller en tår bara de råkar röras vid av mannen ifråga :-) 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
33 minuter sedan, skrev conservator:

Det är väl tur att de floppade lite i början annars hade de ju redan dragit ifrån rejält, allsvenskan ska ju vara lite spännande! Rosenberg kommer vi att få njuta av flera gånger under året och det är tur att det finns spelare som denna gigant utan honom hade det varit klart mindre sevärt :-) sedan så finns det ju en massa lipsillar som fäller en tår bara de råkar röras vid av mannen ifråga :-) 

 

Filmaren loserberg är väl den största lipsillen av dem alla,honom behöver dom inte röra han gråter i alla fall,underbart att han slipper skämma ut sig i Europa ngt mer 555556566

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
8 timmar sedan, skrev conservator:

 

Tja vad ska man säga, kul för Häcken som fick sin titel till slut efter en del kyliga straffar. Malmö hade bra kontroll på matchen men tyvärr så blir det röda kortet (som inte ens är frispark) direkt avgörande

även om Malmö efter Häckens kvittering hade kunnat avgöra med ett par fina chanser och så även i straffläggningen men men så kan det gå. Efter matchen så var jag dock mest irriterad över Malmös byten och att man fortsätter med att ha sin bästa och även allsvenskans bästa spelare bänkad (Ado)  även när utvisningen på Oscar kommer väljer att sätta in ett annat alternativ än just Ado. Nu får vi nöja oss med ett CL-kval nästa år för jag kan inte se något annat scenario än att de ska ta hem allsvenskan nu när det bara krävs ett focus på just denna.

Nu börjar du bli löjlig i den enögdhet!

Häckenspelaren kunde lika gärna ha lämnat planen med ett komplicerat benbrott, den typen av tacklingar ska vara rött kort och det spelar ingen roll om Lewicki träffar bollen först.

 

Daniel Nannskog höll med om att det var rätt att ge Lewicki rött kort.

– Går man in så hårt är det väldigt farligt spel. Nu klarade sig Abubakari utan någon allvarlig skada här. Men det är jättevårdslöst och kan sluta riktigt illa. För mig är det rött kort, säger experten Nannskog i SVT.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
6 minuter sedan, skrev GreenValley:

Nu börjar du bli löjlig i den enögdhet!

Häckenspelaren kunde lika gärna ha lämnat planen med ett komplicerat benbrott, den typen av tacklingar ska vara rött kort och det spelar ingen roll om Lewicki träffar bollen först.

 

Daniel Nannskog höll med om att det var rätt att ge Lewicki rött kort.

– Går man in så hårt är det väldigt farligt spel. Nu klarade sig Abubakari utan någon allvarlig skada här. Men det är jättevårdslöst och kan sluta riktigt illa. För mig är det rött kort, säger experten Nannskog i SVT.

Ja även domaren sa det efter matchen och förklarade det precis som du säger

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
6 timmar sedan, skrev conservator:

Det är väl tur att de floppade lite i början annars hade de ju redan dragit ifrån rejält, allsvenskan ska ju vara lite spännande! Rosenberg kommer vi att få njuta av flera gånger under året och det är tur att det finns spelare som denna gigant utan honom hade det varit klart mindre sevärt :-) sedan så finns det ju en massa lipsillar som fäller en tår bara de råkar röras vid av mannen ifråga :-) 

 

Vem var lipsillen i sista matchen förra året?  När Fröken Rosenberg inte fick frispark med sig i den första duellen med Linus Wahlqvist så knäar han honom i ansiktet i den andra (med avsikt). Fröken Rosenberg är en lipsill som inte tolererar att någon rör honom men gärna delar ut en armbåge eller ett knä i ansiktet på motståndaren.

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
10 timmar sedan, skrev GreenValley:

Nu börjar du bli löjlig i den enögdhet!

Häckenspelaren kunde lika gärna ha lämnat planen med ett komplicerat benbrott, den typen av tacklingar ska vara rött kort och det spelar ingen roll om Lewicki träffar bollen först.

 

Daniel Nannskog höll med om att det var rätt att ge Lewicki rött kort.

– Går man in så hårt är det väldigt farligt spel. Nu klarade sig Abubakari utan någon allvarlig skada här. Men det är jättevårdslöst och kan sluta riktigt illa. För mig är det rött kort, säger experten Nannskog i SVT.

Skulle jag vara enögd menar du? :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...