Jump to content
IGNORERAD

Volvo är bäst


dandic

Recommended Posts

Jag har ägt massor av hojar, Kawa, Suka, harley, yamma

Tycker japsarna slår harley med hästlängder.

 

Samma med bilar. Jag är världens Volvo-fantast, finns ingen bättre bil än Volvo.

Har haft Amazon, ,140, 240, 360, .....fler 240....740, 760 (med rak volvo-6:a)...sen 850, sen 960 3,0. Sen ett par S80, en 2,5turbo. sen en 3,2, och nu en V70 med 3,2,

Det finns ta mig fan Inga bättre bilar än Volvo

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 148
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • andrejsdenruskige

    24

  • dandic

    18

  • audirs2

    8

  • kitungmakmak

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Audi- bögar kommer att ha bajs i brallorna när Volvo har visat vad VEA-motorerna går för...

 

Fatta... 340 hp i en 2-liters bensinare

 YOOOO!!

Ändrades av dandic
Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Kul, en fredagstråd på ehhh... söndag. Tja, jag har ju en volvo jag åxå så jag kan väl inte klaga. Men så länge skiten funkar så får det stå vad det vill på emblemet.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev kitungmakmak:

Kul, en fredagstråd på ehhh... söndag. Tja, jag har ju en volvo jag åxå så jag kan väl inte klaga. Men så länge skiten funkar så får det stå vad det vill på emblemet.

 

Volvo går så in i helvete. Volvo motorer slår allt, speciellt volvos raka 6-or

Link to comment
Dela på andra sajter

Så här ska det se ut när man öppnar en motorhuv!! Inget jävla 4-cylindrigt diselskit, diesel bögar borde bli utslängda bland tallarna

Link to comment
Dela på andra sajter

52 minuter sedan, skrev dandic:

Fattar man inte det, då är man fan i mig blåst

Yoo!!

Link to comment
Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev kitungmakmak:

Är inte Volvo Kinesiskt nu.. så du gillar kinabilar ;)

 

Kinesiskt ägt, ja.

Visste att nån jävel skulle ta upp detta,

Ja, Volvo är Kinesiskt ägt, men det är nog fortfarande några 100 tusen svenskar som får sin lön därifrån, och betalar en djävulskt massa skatt i Sverige. Så diverse bidragstagare ska bli fortsatt försörjda

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev kitungmakmak:

Är inte Volvo Kinesiskt nu.. så du gillar kinabilar 

 

Oavsett ägarförhållandet, Volvo är förknippat med Sverige. Kommentarer flödar över vart man än befinner sig. Sweden..Volvo? Har jag tröttnat på det? I h-e.heller. Sen att jag hellre tar mig hit o dit i ett tyskt fordon, har inte med saken att göra .

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Nakhon:

Oavsett ägarförhållandet, Volvo är förknippat med Sverige. Kommentarer flödar över vart man än befinner sig. Sweden..Volvo? Har jag tröttnat på det? I h-e.heller. Sen att jag hellre tar mig hit o dit i ett tyskt fordon, har inte med saken att göra .

Ord från en människa med förstånd

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev dandic:

Så här ska det se ut när man öppnar en motorhuv!! Inget jävla 4-cylindrigt diselskit, diesel bögar borde bli utslängda bland tallarna

Fick tyvärr inte med bilden på min 3,2:a där

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak
Precis nyss, skrev dandic:

Fick tyvärr inte med bilden på min 3,2:a där

Nä, och du lyckades inte i detta inlägg heller. Märkligt, har du en volvo öht ???

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev kitungmakmak:

Nä, och du lyckades inte i detta inlägg heller. Märkligt, har du en volvo öht ???

?

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev kitungmakmak:

Nä, och du lyckades inte i detta inlägg heller. Märkligt, har du en volvo öht ???

Har både en Volvo, och en fast anställning, du då?

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak
1 minut sedan, skrev dandic:

Har både en Volvo, och en fast anställning, du då?

Nä, jag har gett fan i jobbet och ställt av volvon. Latar mig i solen i asien så länge jag kan. Är bara hemma på gästspel nu. Det är bara för varmt i Thailand just nu så jag flydde tillbaka till snön.

 

Men skulle jag vara lyckligare med volvon igång, knappast. Jag behöver motionen efter all god mat vännen lagade i Jomtien.

 

Hoppas du trivs med VVV, Volvo, villa, vovve. ;)

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev kitungmakmak:

Nä, jag har gett fan i jobbet och ställt av volvon. Latar mig i solen i asien så länge jag kan. Är bara hemma på gästspel nu. Det är bara för varmt i Thailand just nu så jag flydde tillbaka till snön.

 

Men skulle jag vara lyckligare med volvon igång, knappast. Jag behöver motionen efter all god mat vännen lagade i Jomtien.

 

Hoppas du trivs med VVV, Volvo, villa, vovve. ;)

Varken villa eller vovve här, du. Bara Volvo, och fast anställning. ??

Link to comment
Dela på andra sajter

Volvo och svenska ingenjörer är ok. 

 

Volvo med Fordsmitta; nej tack.

 

Volvo med kinesägare; ja tack.

 

Nu kan svenska ingenjörer visa vad de går för och det  litar jag på. Jag tror att även kineserna litar på svensk ingenjörskonst. 

 

Kinesiska kapitalister + svenska ingenjörer är något som jag tror på!

Link to comment
Dela på andra sajter

38 minuter sedan, skrev kitungmakmak:

Nä, jag har gett fan i jobbet och ställt av volvon. Latar mig i solen i asien så länge jag kan. Är bara hemma på gästspel nu. Det är bara för varmt i Thailand just nu så jag flydde tillbaka till snön.

 

Men skulle jag vara lyckligare med volvon igång, knappast. Jag behöver motionen efter all god mat vännen lagade i Jomtien.

 

Hoppas du trivs med VVV, Volvo, villa, vovve. ;)

Ett par bilder från dig är varmt välkommet. Fast det blir väl inget nu heller. 

 

Men det är sånt där man ser framemot. Finns ett gäng skumma snubbar här. Du är helt klart en utavdom!

Har du nåt du vill delge, visa oss. Men skippa pics på ditt avställda fordon.

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak
4 minuter sedan, skrev Nakhon:

Ett par bilder från dig är varmt välkommet. Fast det blir väl inget nu heller. 

 

Men det är sånt där man ser framemot. Finns ett gäng skumma snubbar här. Du är helt klart en utavdom!

Har du nåt du vill delge, visa oss. Men skippa pics på ditt avställda fordon.

Fick skäll för mina bilder så jag skickar inga mer. Över 1000 som jag lagt upp var tydligen inte nåt att ha.

Kallas spammare, svamlare och lite av varje - är det så ni bemöter folk ni träffar på stan åxå så är det beklämmande.

 

Tänker inte lägga upp nån bild på bilen heller, är inte en prylbög så den är en gammal skorv från -88. Kan vara en -89a åxå, kanske det var snöskotern som var från -88... Jag bryr mig inte mycket om sånt.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Surin P3:

Funderar på om jag ska köpa en sån där ny xc90 t8...

Tycker jag du ska göra.

Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev kitungmakmak:

Fick skäll för mina bilder så jag skickar inga mer. Över 1000 som jag lagt upp var tydligen inte nåt att ha.

Kallas spammare, svamlare och lite av varje - är det så ni bemöter folk ni träffar på stan åxå så är det beklämmande.

 

Tänker inte lägga upp nån bild på bilen heller, är inte en prylbög så den är en gammal skorv från -88. Kan vara en -89a åxå, kanske det var snöskotern som var från -88... Jag bryr mig inte mycket om sånt.

Att inneha en veteranbil oavsett fabrikat är väl förmodligen för de flesta här på forumet få förunnat. Med ett sånt engagemang du bidrar med, måtte det väl ändå finnas utrymme för en bild på din raring ;)

Ändrades av Nakhon
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...