Jump to content
IGNORERAD

Betala med kort i Odenresors butik?


DalaMicke

Recommended Posts

Går det att betala med kort direkt i Odenresors butik?

Vi har en resa vi måste betala senast i morgon (9 mars). Det är viktigt för oss med den reseförsäkring som vårt VISA kort ger. För kortbetalning kräver Odenresor att man faxar ner kopia på kort, legitimation och namnteckning.

Vi vill inte göra detta utan åker hellre in till deras butik och betalar över disk. Går det att betala direkt med VISA kort i deras butik i Stockholm? Då vi har en bit att åka (Från Falun) vill vi gärna veta detta innan vi åker. Pga barn, skola osv vill vi åka före kl 0900 då Odenresor öppnar sin telefonväxel.

Någon som har betalat med kort direkt i deras butik?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det funkar nog att betala med Visa i butiken men man kanske måste faxa in sin namnteckning först.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Det funkar nog att betala med Visa i butiken men man kanske måste faxa in sin namnteckning först.

Faxa innan vi besöker butiken? Du menar om man sköter detta på distans och faxar ner alla uppgifter?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skämtade :)

Det funkar att betala med kort i butiken. Det e bare å åk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Åker ni till butiken så behöver ni förstås inte faxa någon namnteckning. Tar de Visa på nätet så tar de det förstås i butiken. Själv lämnade jag fullmakt via e-post! till anställd på Odenresor och har inte haft några problem med det. Vill man försäkra sig om ett bra pris så... Samtidigt så förstår jag hur ni tänker förstås.

Trevlig resa till Stockholm och så småningom till Thailand!

Mvh

Svempa

Link to comment
Dela på andra sajter

Det löste sig genom att betalning genom internetbanken ger samma avbeställningsskydd som kortbetalning.

Klart!

13/4 Arlanda -- Phuket, 3/5 Phuket -- Arlanda

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...