Jump to content
IGNORERAD

Allsvenskan 2016


conservator

Recommended Posts

Östersund blir en obehaglig överraskning för många lag, spelade ut Brajen fullständigt i första, säger väl inte så mycket iofs;)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 871
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • conservator

    185

  • kenneth073

    89

  • måne

    86

  • GreenValley

    76

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ja, det var ren tur med oavgjort idag...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

3 enkla pinnar mot röva (nåja, oavgjort hade varit rättvist).

 

Jönköping Södra ser giftiga ut med...Heja di blåe:)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Och filmen hade tydligen gått av för Rosenberg idag, han lyckades inte fuska till sig fördel. Från att ha gillat Malmö lite, har jag gått över till att verkligen ogilla dem pga Rosenberg.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
On 2016-04-04 at 20:47, skrev hamnoi:

Östersund blir en obehaglig överraskning för många lag, spelade ut Brajen fullständigt i första, säger väl inte så mycket iofs;)

 

Ett av dom bästa nykomlingar jag någonsin sett i allsvenskan även om bajen var bleka.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
1 timme sedan, skrev hamnoi:

3 enkla pinnar mot röva (nåja, oavgjort hade varit rättvist).

 

Jönköping Södra ser giftiga ut med...Heja di blåe:)

Dessutom 2 mål i baken av en egen spelare, känns så där idag!

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
1 timme sedan, skrev Soengsang:

Och filmen hade tydligen gått av för Rosenberg idag, han lyckades inte fuska till sig fördel. Från att ha gillat Malmö lite, har jag gått över till att verkligen ogilla dem pga Rosenberg.

Dom har tillräckligt med supportrar iaf. Var glad när du får möjlighet till att se hans fotbollskonster ist. Annars får du väl gilla Gefle eller nåt istället!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
56 minuter sedan, skrev conservator:

Dom har tillräckligt med supportrar iaf. Var glad när du får möjlighet till att se hans fotbollskonster ist. Annars får du väl gilla Gefle eller nåt istället!

Tyvärr överskuggar hans filmningar och uppträdande  hans fotbollskonster trist men sant 

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
22 minuter sedan, skrev Sam sip sam:

Tyvärr överskuggar hans filmningar och uppträdande  hans fotbollskonster trist men sant 

Nej inte alls. ser inte hans agerande på fotbollsplan som något annat än konst blandat med en tuffhet som fler skulle tagit lära av, att sedan straffen mot Norrköping är en tveksam historia är en annan sak men samma sak inträffar i stort sätt var och varannan match men när det är personen i fråga som är aktuell blir det så mycket mer uppförstorat. Rosenberg är det som fler allsvenska spelare skulle vara om vi vill höja standarden!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
30 minuter sedan, skrev conservator:

Nej inte alls. ser inte hans agerande på fotbollsplan som något annat än konst blandat med en tuffhet som fler skulle tagit lära av, att sedan straffen mot Norrköping är en tveksam historia är en annan sak men samma sak inträffar i stort sätt var och varannan match men när det är personen i fråga som är aktuell blir det så mycket mer uppförstorat. Rosenberg är det som fler allsvenska spelare skulle vara om vi vill höja standarden!

både på sociala medier och folk man pratar med tycker som jag att det är en fuskare och gnällbög ,synd för grabben har ju talang 

jag gläds åt att gröthalsarna är så dåliga att vi inte ens behöver spela för att passera dom  i tabellen ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom har tillräckligt med supportrar iaf. Var glad när du får möjlighet till att se hans fotbollskonster ist. Annars får du väl gilla Gefle eller nåt istället!

Har alltid gillat han tills han sänkte sitt eget lag förra året i sista matchen, sen börjar han nästa säsong med en vidrig fusk charad, så många med jag har nog fått agg mot han nu, och han kommer troligen att bli duktigt utbuad på de flesta bortamatcher nu.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
13 timmar sedan, skrev conservator:

Dom har tillräckligt med supportrar iaf. Var glad när du får möjlighet till att se hans fotbollskonster ist. Annars får du väl gilla Gefle eller nåt istället!

 

Är ju i stort sett bara Rosenberg som kan göra mål i Malmö FF

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Clitte kan väl åka till Ghana och scouta lite talanger som ni har råd med...

Han har redan det jobbet för Afrikanska IK

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Är ju i stort sett bara Rosenberg som kan göra mål i Malmö FF

 

BTT

 

Hm, han gjorde 2 mer än Berget förra året, och hälften av vad Emir Kujovic gjorde 2015 i Allsvenskan. 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
1 timme sedan, skrev Soengsang:

 

Hm, han gjorde 2 mer än Berget förra året, och hälften av vad Emir Kujovic gjorde 2015 i Allsvenskan. 

.... inte ett enda mål hittills denna säsong, Malmös bästa målskytt (tillsammans med Berget) spelar i Jönköping.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev GreenValley:

.... inte ett enda mål hittills denna säsong, Malmös bästa målskytt (tillsammans med Berget) spelar i Jönköping.

:rotfl::rotfl::rotfl:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

DIf ångar på. Falkenberg pulveriserat med 5-0. [emoji1]

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
22 minuter sedan, skrev Peolito:

DIf ångar på. Falkenberg pulveriserat med 5-0. emoji1.png

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Trevlig läsning og malmoe ligger där dom hör hemma 555555

Screenshot_2016-04-07-21-17-45.png

Link to comment
Dela på andra sajter

Och mitt kära ÖSK fick en 3:a efter en stark andra halvlek.HIF sjönk ihop i andra +att vi har seriens bästa målvakt Forza ÖSK :clapping:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Du ser, Måne, oroa dig inte för Örebro, dom blir bra i år.

Men givetvis kommer dom inte att slå IFK Norrköping, även om vi har

tappat Sveriges bästa tränare

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
8 timmar sedan, skrev möljis:

Du ser, Måne, oroa dig inte för Örebro, dom blir bra i år.

Men givetvis kommer dom inte att slå IFK Norrköping, även om vi har

tappat Sveriges bästa tränare

Det ska bli intressant att se vem som tar över som tränare i IFK.

Jag tror Rickard Norling kan vara ett namn som är uppe till diskussion, bara det inte blir Erik Hamrén.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
8 timmar sedan, skrev GreenValley:

Det ska bli intressant att se vem som tar över som tränare i IFK.

Jag tror Rickard Norling kan vara ett namn som är uppe till diskussion, bara det inte blir Erik Hamrén.

 

Jo, hoppas det blir Hamrén........

Då förbättras ju oddsen för alla andra lag i Allsvenskan.......:rotfl:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
3 timmar sedan, skrev Kötthandlarn:

 

Jo, hoppas det blir Hamrén........

Då förbättras ju oddsen för alla andra lag i Allsvenskan.......:rotfl:

Nej, han ska tillbaka till AIK som ersättare för Almen (som snart får kicken)! :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Så jäkla galen kan Peter Hunt inte vara så han tar Hamren som tränare. Inte Alm heller.

Jag vet inte vem jag skulle vilja ha som tränare, det blir inte lätt att hitta nån som Janne.

Håkan Ericsson har ju visat att han kan få spelare att jobba för varandra.

Nån stolle hade föreslagit Pia Sundhage, men blir det så, då blir jag Djurgårdssupporter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...