Jump to content
IGNORERAD

Jag får vara ärlig med er nu, och hoppas tips/råd


Oden

Recommended Posts

Precis nyss, skrev evert 1:

Jag känner ingen Oden i Borås men är det inte så att du ändå är lite paranoid. INGEN myndighet håller på med att lägga ned så stora resurser som du vill påskina.

Inte ens en huvudman i en knarkliga får den uppmärksamheten som du vill påskina att du blivit utsatt för.

Men fortsätt och tjafsa med att du är förföljd och ser spöken på dagtid så kanske FK ger dig full sjukersättning - akta dig bara så att du inte få ett rum på Säter eller vårdavdelning i Växjö.

Jag lider dock med dig - inte lätt att leva i den världen du nu befinner dig i

Tror dock att du behöver hjälp av en psykiater - ta inte illa upp. Man kan lika gärna vara ofrisk i huvudet som i ett ben eller ryggen.

Tar inte illa vid mig.

 

Jag förstår precis hur det kan se ut, men tyvärr så sitter jag i skiten.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 292
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Oden

    53

  • Sam sip sam

    15

  • evert 1

    15

  • UglyFarang

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Måste vara Palme mördarn som fått kall fötter! :rotfl:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Flytta tillbaka till Rumänien eller Bulgarien, där de dina kommer ifrån...

I Sverige eller Thailand behövs ej sådana som dig... Finns tillräckligt med mytomaner här redan...

 

borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev borje222:

Flytta tillbaka till Rumänien eller Bulgarien, där de dina kommer ifrån...

I Sverige eller Thailand behövs ej sådana som dig... Finns tillräckligt med mytomaner här redan...

 

borje222

Haha. Svensk men annars är de bra. Personangrepp är väl inte likt dig borje ? 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Oden:

Haha. Svensk men annars är de bra. Personangrepp är väl inte likt dig borje ? 

Snälla Oden, är du uppkopplad dygnet runt. Lägg ner nu för fan, du måste ha någon alvarlig bokstavskombination.

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Oden:

Haha. Svensk men annars är de bra. Personangrepp är väl inte likt dig borje ? 

 

Finns många kräk som kallas "svenskar" nu för tiden...

 

borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev uptoyou:

Snälla Oden, är du uppkopplad dygnet runt. Lägg ner nu för fan, du måste ha någon alvarlig bokstavskombination.

Ibland för man bemötta andra, på likasinnade sätt. Inte mer än rättvist!

 

Kom till sak, nu med det du påbörjade ? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev borje222:

 

Finns många kräk som kallas "svenskar" nu för tiden...

 

borje222

Ännu ett personangrepp. Bra där!

Link to comment
Dela på andra sajter

Citat

 

"Jag är ingen dålig människa, jag har enbart haft ett större bagage än somliga andra"

Fattar inte riktigt vad du menar Större Bagage.

Men som redan nämts Skulle en Polis/Flera Poliser bedriva nån form av Privatutredning om dej?

Varför? Personliga skäl eller?

En annan sak är ju framtida Förnyelse av ditt Pass det kan ju bli krångligt om du har "några lik i bagaget"

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Oden:

Ibland för man bemötta andra, på likasinnade sätt. Inte mer än rättvist!

 

Kom till sak, nu med det du påbörjade ? 

 

5 minuter sedan, skrev Oden:

Ännu ett personangrepp. Bra där!

Ännu en gång, sök hjälp.

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev hasseryd:

"Jag är ingen dålig människa, jag har enbart haft ett större bagage än somliga andra"

Fattar inte riktigt vad du menar Större Bagage.

Men som redan nämts Skulle en Polis/Flera Poliser bedriva nån form av Privatutredning om dej?

Varför? Personliga skäl eller?

En annan sak är ju framtida Förnyelse av ditt Pass det kan ju bli krångligt om du har "några lik i bagaget"

Ja detta är troligen personligt, och själva polismyndigheten isig är nog inte medveten om vad dessa poliser gör.

 

Pass har jag nytt, och iom att detta inte är lagligt, så kan dom inte heller dra in det.

 

Så jag behöver enbart gömma mig, från kriminella poliser.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Oden:

Och varför i helvete tror du Thailand ska ta hand om mig ?

 

Jag sköter väl mig själv, för fan!

 

Tack för omtanken, när man blir utsatt för brott!

Jag trodde det var de svenska myndigheterna som skulle ta hand om dig genom att skicka skattepengar som sjukpension till dig. Alltså samma myndigheter som du flyr ifrån.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Mankan:

Jag trodde det var de svenska myndigheterna som skulle ta hand om dig genom att skicka skattepengar som sjukpension till dig. Alltså samma myndigheter som du flyr ifrån.

Man kan inte klandra själva myndigheten, för att ett antal poliser begår brott. 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Oden:

Jag är ingen dålig människa, jag har enbart haft ett större bagage än somliga andra, och fått oturen att bli utsatt för brott, från poliser som anser att jag ska bor

Är du säker på att det inte är andra som har haft oturen att bli utsatt för brott av dig. De brukar annars vara en anledning till att man får polisen efter sig.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Mankan:

Är du säker på att det inte är andra som har haft oturen att bli utsatt för brott av dig. De brukar annars vara en anledning till att man får polisen efter sig.

Lägg ner nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Cavemannen:

Hahaha denna pajsare har trollat på Flashback också, här är hans tråd där :-) https://www.flashback.org/t2609300

 

Jag kollade i den tråden. som dessutom är 1 år gammal. Där publicerar han bilder på en person som han hävdar håller span på honom från 2013. Helt fantastiskt att polisen skulle spana utan att ge sig till känna i flera år.

Kanhända att han har fått förtitidspension av psykiska skäl?

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Det är inga vanliga poliser, de är anställda av CIA. Skicka ett PM till John Konkhen så kan han förklara hur det ligger till. Dina sparpengar, har du dem i guld? 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev janne_h:

 

Jag kollade i den tråden. som dessutom är 1 år gammal. Där publicerar han bilder på en person som han hävdar håller span på honom från 2013. Helt fantastiskt att polisen skulle spana utan att ge sig till känna i flera år.

Kanhända att han har fått förtitidspension av psykiska skäl?

Och vad har den tråden med mitt inlägg att göra ? 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ta det lugnt ODEN, men var försiktig...

Bara för att man är paranoid innebär det inte att man inte är förföljd!

 

The-paranoid-is-never.jpg.3b04861b7ec582

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

52 minuter sedan, skrev Oden:

Och vad har den tråden med mitt inlägg att göra ? 

 

 

Ditt sätt att skriva på och beskrivningen av det du säger dig vara utsatt förm säger mig, att antingen är du en copycat som vill trolla lita på detta forum? Eller så är du och personen i den tråden samma personer?

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
8 minuter sedan, skrev janne_h:

Ditt sätt att skriva på och beskrivningen av det du säger dig vara utsatt förm säger mig, att antingen är du en copycat som vill trolla lita på detta forum? Eller så är du och personen i den tråden samma personer?

 

Ja, och samt att caveman skrev det.

Han är en lurig en.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det för bagage du går omkring och bär på? En fet kulmage, en puckel a'la Quasimodo eller en stor fläskig jävla röv...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
Denna tråd är låst.
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...