Jump to content
IGNORERAD

Jag får vara ärlig med er nu, och hoppas tips/råd


Oden

Recommended Posts

Guest wUThai

Nu jävlar lugnar ni er! Annars kommer jag kolla er profil!

Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 292
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Oden

    53

  • Sam sip sam

    15

  • evert 1

    15

  • UglyFarang

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

24 minuter sedan, skrev Oden:

Man antog väl att det skulle finnas personer, med erfarenhet samt hjälp hur man går tillväga för att hålla sig undan. Men man antog fel, märker jag. 

 

Glöm inte att spola, så ska du se att "de" inte hittar dig i första taget...

 

Toilet-Rape_c_92542.jpg.68428b5d7f94a538

Borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev evert 1:

De som verkligen vill hålla låg profil använder sig ej av dator endast gammal kontantkortstelefon, m.a.o. skriver INGET på något forum och riskerar röja sin identitet.

Härligt borje.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Till TS!

Hade någon velat fimpa dig så hade dom gjort det.

Speciellt när du försöker kontakta snuten, advokater och skriver om buffelkött på en massa forum.

Ett tips i all välmening.

Gör dig av med styrenheten i din bil. Den är med stor sannolikhet buggad. Dom spårar dig oavsett hur bra du försöker gömma dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Oden:

Härligt borje.

Härligt Oden,ge dig inte!!!

 

 

Det bara eskalerar, och jag är nästan säker på att säpo är inkopplad nu. Dom kan alltså hitta mig, när mobiler är avstängda. Så det troligaste är att bilen är buggad, men hur hittar man buggen ? 

Dom följer en även, om man åker 6mil åt helvete, endå dyker dom upp. Vissa känner man igen, och vissa är nya. Det gör det svårare, det sistnämnda. 

Troligen så är jag rökt. Och dom börjar få bråttom känns det som, då dom sitter som klister efter en.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
1 minut sedan, skrev andrejsdenruskige:

Till TS!

Hade någon velat fimpa dig så hade dom gjort det.

Speciellt när du försöker kontakta snuten, advokater och skriver om buffelkött på en massa forum.

Ett tips i all välmening.

Gör dig av med styrenheten i din bil. Den är med stor sannolikhet buggad. Dom spårar dig oavsett hur bra du försöker gömma dig.

Och det är nog bäst för TS att cykla till Thailand. En flygbiljett går att spåra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev HuaHindinnge:

Och det är nog bäst för TS att cykla till Thailand. En flygbiljett går att spåra.

Där har du mindre koll. 

 

Och du verkar inte heller ha läst, att det är poliser som jobbar utanför tjänst, så något pass eller spårning via flyg kan dom inte göra. Om dom inte personligen vet vilken flygplats man flyger ifrån, och känner någon som handlägger flygärenden. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Hahaha denna pajsare har trollat på Flashback också, här är hans tråd där :-) https://www.flashback.org/t2609300

Klassa han som troll i hans första tråd här, typiskt troll... Men är man sjukskriven och inte ha något att göra på dagarna...

Att han nu försöka att dra in nån stackar thaitjej i sin skit är inte snällt. Enda anledningen att de skulle kolla

upp han vore om han har en väst på sig med emblem. Annars har jag svårt att se hur de kan förspilla tid med att

följa en halvfigur. bäst för alla vore att han tog sina piller.

 

Edit: Kom och tänka på att han kanske har blivit inspirerad av 30 grader i Februari... det finns ju sjuka individer i den serien...

Ändrades av Tekkor
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Benriach:

Glöm inte spisinstallationer...

Jag anlita faktisk en riktig elektriker sist i Svedala, vart pill och byte med en gammal kontakt som satt bakom ett avlopp kändes inte så kul.

Det var välinvesterade pengar för han fick ont i ryggen och det slapp jag :haha:

Link to comment
Dela på andra sajter

Härligt Oden,ge dig inte!!!

 

 

Det bara eskalerar, och jag är nästan säker på att säpo är inkopplad nu. Dom kan alltså hitta mig, när mobiler är avstängda. Så det troligaste är att bilen är buggad, men hur hittar man buggen ? 

Dom följer en även, om man åker 6mil åt helvete, endå dyker dom upp. Vissa känner man igen, och vissa är nya. Det gör det svårare, det sistnämnda. 

Troligen så är jag rökt. Och dom börjar få bråttom känns det som, då dom sitter som klister efter en.

Buggen brukar sitta i vindrutetorkaren om den är av den dyrare varianten, biltemas eller ännu hellre Ullareds är garanterat buggfria...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Benriach:

Buggen brukar sitta i vindrutetorkaren om den är av den dyrare varianten, biltemas eller ännu hellre Ullareds är garanterat buggfria...

Jaha och varför kan de sälja dem så billigt.

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Det mest anmärkningsvärda här är att det krävs ett troll för att ni ska hålla er till ämnet [emoji28] [emoji28] [emoji28] [emoji28] [emoji28]

Link to comment
Dela på andra sajter

Framför allt så är den nya sväljbara buggen djävulsk!!! enda chansen är att man tar till en vecka på hälsokosthem!! du tar laxerande i flera dagar tills du bevisligen skitit ut alla eventuella buggar/mikrofoner... Men det är bara att härda ut :XD:

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Dessa poliser. Var får man tag på dom?

En jävla arbetsvilja och "go" i dom. Dom kan knappast ha någon familj.

Först kör dom 40t veckor med riktigt usel lön, sedan jobbar dom GRATIS på fritiden.

 

Hmm, jag börjar fundera på att starta eget. Det finns ju folk med arbetslust som knappt kräver lön.

Var det i Borås, sa ni?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Baron von Munchhausen har återuppstått!

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige:

Dessa poliser. Var får man tag på dom?

En jävla arbetsvilja och "go" i dom. Dom kan knappast ha någon familj.

Först kör dom 40t veckor med riktigt usel lön, sedan jobbar dom GRATIS på fritiden.

 

Hmm, jag börjar fundera på att starta eget. Det finns ju folk med arbetslust som knappt kräver lön.

Var det i Borås, sa ni?

 

Finns mycket knepigt i min gamla hemstad Borås. Hade en tjejpolare som jobbade inom hemtjänsten. Gjorde hembesök hos en snubbe som hade lyckats tejpa aluminiumfolie på alla fönster eftersom aliens från yttre rymden hade spaning på honom dygnet runt. Funderar på om Oden kan vara en son till denna snubbe.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Kan TS ha rånat en bank och fortfarande ha en massa stålar undanstoppade?

Var är pengarna?

Jag hjälper gärna till att gömma dom

Link to comment
Dela på andra sajter

Och nu försöker hundarna att mörda mig, genom att byta ut vodkan på Tesco. Det som gjort att jag klarat mig är att Tesco inte släpper in hundar.... :)

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Det många inte tänker på här, innan dom lägger en sådan idi*tisk kommentar är, att detta är ett forum ,för folk som lever i Thailand.

 

Och stämmer allt som står i tråden, så hade jag verkligen tänkt mig för, innan jag valt att lägga en spydig kommentar som riktar sig mot personangrepp/kränkningar. 

Link to comment
Dela på andra sajter

42 minuter sedan, skrev Oden:

Det många inte tänker på här, innan dom lägger en sådan idi*tisk kommentar är, att detta är ett forum ,för folk som lever i Thailand.

 

Och stämmer allt som står i tråden, så hade jag verkligen tänkt mig för, innan jag valt att lägga en spydig kommentar som riktar sig mot personangrepp/kränkningar. 

Är det Polisen som väckt dig så här tidigt?

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev uptoyou:

Är det Polisen som väckt dig så här tidigt?

Vadå tidigt, klockan är över 7 ?

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Oden:

Vadå tidigt, klockan är över 7 ?

Polisen har väl skiftbyte 06.30, så det kan stämma bra.

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev uptoyou:

Polisen har väl skiftbyte 06.30, så det kan stämma bra.

Haha.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
Denna tråd är låst.
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...