Jump to content
IGNORERAD

Harrys Hotel, Bar & Restaurant Pattaya


Harrys Pattaya

Recommended Posts

3 timmar sedan, skrev Tommy:

Hade det inte varit bättre att skriva potatisgratäng då?

Skriver man Janssons inom citationstecken, så menar man helt säker Janssons frestelse, och inte något annat.

 

Bara en fundering.

 

 

MVH

Hej Tommy

Den frågan bör du väll adressera till berörd person och inte mig. Men visst du som är i branchen borde väll veta. Jag som är en enkel betraktare försökte bara förstår. Tänk så fel det kan bli 😉

Med en tillönskan om en trevlig helg

Ps. Vi saknar dig Patrick här i Ao Nang. Amy hälsar.

Mvh/NorLyx

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • ragson

    139

  • Cavemannen

    68

  • stefan5300

    55

  • Soengsang

    47

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Kötthandlarn
4 minuter sedan, skrev Jonte J:

Det

 

Det som stör mig är att inte ägarna kan be om ursäkt för att man inte levererade det man lovat i Annonser.

 

De kanske inte orkar med att lyssna på alla dubbelciterande gnällspikar som inte orkar med att skicka saklig kritik och som kanske inte ens var där?........

Var du där själv och smakade på julbordet?........

Jag vet inte för jag var inte ens där och då gör det väldigt svårt att kommentera matens kvalitet.........

Eller hur?......

image.thumb.png.c77db80331bef6071cb0293ab34208ca.png

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

 

De kanske inte orkar med att lyssna på alla dubbelciterande gnällspikar som inte orkar med att skicka saklig kritik och som kanske inte ens var där?........

Var du där själv och smakade på julbordet?........

Jag vet inte för jag var inte ens där och då gör det väldigt svårt att kommentera matens kvalitet.........

Eller hur?......

image.thumb.png.c77db80331bef6071cb0293ab34208ca.png

Det som jag talar om är vad man har lovat finnas på julbordet och som tydligen inte fanns.

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev NorLyx:

Hej Stefan

Ang. Jansson så står Jansson i reklambladet/annonsen inom situationstecken ("Jansson"). Kan det möjligtvis innebära att Harry's gjorde en variant som inte föll dig i smaken? Dem kanske helt sonika gjorde en vanlig potatisgratäng? En fundering bara.

 

Mvh/NorLyx

Hejsan NorLyx.

                      Jag tror inte att det är så, för då borde även deras variant av köttbullar varit inom situationstecken, då tror jag mer på Tommy´s förklaring.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev Fritz:

Men vilket tjat om Harrys julbord! Jag åt julborbordet på Harrys och jag och mitt sällskap tyckte att det var helt OK. Jag har under mina år här i Pattaya ätit julbord som varit  bättre men även dom som varit sämre. Sen är det inget mer med det, inte för mig i alla fall. 

Jag skrev också att det kalla bordet var okay och reste 85-90 mil enkel resa just för detta Julbord och då vill jag fan ha vad jag betalar för.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev Atom:

Köper ditt inlägg till 100%; tycker dock fortfarande att Stefan5300 kunde bett Ragson om en förklaring innan han gick ut med det här.

 

Jag vill också ge Harry’s ”the benefit of the doubt” och tro att de förlitat sig på IKEA och insett för sent att de inte smörjt rätt röv för att få in förnödenheterna.

 

På tal om FN-tjänst så hade vi också ett riktigt bra julbord i forna Jugoslavien 1993. Jag var dock rejält tankad och vår kvartersmästare fick åka hem i mellandagarna så jag antar att något gick fel där också :)

 

Gott Nytt År på dig!

 

12 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Förstår inte varför Stefan ska behöva be Ragson om lov innan han får komma med kritik.

 

Forumet är väl inte stationerat i Nord Korea??

 

BTT

Ragson var inte där, han gick hem innan maten började serveras.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev Tommy:

Jag tycker det är mest märkligt att ingen av ägarna verkar följa tråden och/eller ge någon slags kommentar till kritiken.

 

 

MVH

Tycker jag också, jag åt julbordet 24 och skrev inlägget 28 så de hade några dar på sig att förklara varför inte annonsen stämde med verkligheten.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Tommy:

Hade det inte varit bättre att skriva potatisgratäng då?

Skriver man Janssons inom citationstecken, så menar man helt säker Janssons frestelse, och inte något annat.

 

Bara en fundering.

 

 

MVH

Också min tanke.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
24 minuter sedan, skrev stefan5300:

 

Ragson var inte där, han gick hem innan maten började serveras.

 

Nu vet vi varför han gick hem innan maten hamnade på borden:)))

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
30 minuter sedan, skrev stefan5300:

Jag skrev också att det kalla bordet var okay och reste 85-90 mil enkel resa just för detta Julbord och då vill jag fan ha vad jag betalar för.

 

Men Stefan inte reste du väl 90 mil för ett ynkligt julbords skull?

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
11 timmar sedan, skrev stefan5300:

Tänk vad du och jag kan få fart på ett annars rätt så dött forum.:declare::declare:

 

Ja det är märkligt att två så illa omtyckta personer ska föra befälet över Mai Pen Rai skutan.

 

Resten av besättningen verkar mest vara berusade eller så sover dom.

 

BTT

Ändrades av broder tuk tuk
ANNAT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Men Stefan inte reste du väl 90 mil för ett ynkligt julbords skull?

 

BTT

Jo.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev stefan5300:

Tänk vad du och jag kan få fart på ett annars rätt så dött forum.:declare::declare:

Om forumet står och faller med BTT:s påhittade alster och ditt skitsnack så är det väl lika bra det självdör 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Mankan:

Om forumet står och faller med BTT:s påhittade alster och ditt skitsnack så är det väl lika bra det självdör 

Jasså osynlige mannen har hört mig snacka skit, när då eller var du också på Harrys Julbord och inte kunde komma fram och hälsa.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
8 minuter sedan, skrev stefan5300:

Jo.

 

Då förstår jag om du är besviken.

 

Jag hade nog krävt pengarna tillbaka eller snott med så mycket mat jag kunnat i en plastpåse.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
9 minuter sedan, skrev Mankan:

Om forumet står och faller med BTT:s påhittade alster och ditt skitsnack så är det väl lika bra det självdör 

 

Och dina inlägg gör det mer levande då?

 

Så gnällig som du är kan man tro du sitter i en etta som pensionär i någon stockholmsförort och vantrivs i kylan.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Och dina inlägg gör det mer levande då?

 

Så gnällig som du är kan man tro du sitter i en etta som pensionär i någon stockholmsförort och vantrivs i kylan.

 

BTT

Nä i motsats till dig är jag faktiskt i Thailand 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
1 minut sedan, skrev Mankan:

Nä i motsats till dig är jag faktiskt i Thailand 

 

Du har ingen aning om var jag befinner mig.

 

Är du lika gnällig i verkligheten tycker jag rejält synd om din fru.

 

Om du nu har någon.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

30 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Du har ingen aning om var jag befinner mig.

 

Är du lika gnällig i verkligheten tycker jag rejält synd om din fru.

 

Om du nu har någon.

 

BTT

Nä då hon är nog rätt lik mig i de avseendet att hon starkt ogillar mytomaner och skitsnackare 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Jag hade nog krävt pengarna tillbaka eller snott med så mycket mat jag kunnat i en plastpåse

Haha faller just på sin rimlighet, går ännu inte att äta via Google.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Mankan:

Om forumet står och faller med BTT:s påhittade alster och ditt skitsnack så är det väl lika bra det självdör 

Det är ju dom du lever för. Du är ju maniskt besatt av bägge två. Verkar vara dom som gör att just du stannar kvar på forumet... i stort sett enda gången du skriver nåt på MPR är när du ska gnälla på Stefan eller trollet BTT. 😁

Link to comment
Dela på andra sajter

Så griniga ni är såhär på årets sista dag. Får hoppas att det betyder att ni rensar ut allt skit och ger plats åt lite mer vänlighet på det nya året. Gott Nytt År på er!

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
2 timmar sedan, skrev wUThai:

Det är ju dom du lever för. Du är ju maniskt besatt av bägge två. Verkar vara dom som gör att just du stannar kvar på forumet... i stort sett enda gången du skriver nåt på MPR är när du ska gnälla på Stefan eller trollet BTT. 😁

 

Mankan saknar den fantasi och kreativitet som fordras för att kunna skapa något eget.

 

Han reagerar enbart instinktivt på vissa stimuli.  I detta faller Mina och Stefans inlägg.

 

Jag tror aldrig jag sett honom starta några trådar eller lägga in några bilder.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev broder tuk tuk:

I detta faller Mina och Stefans inlägg.

Men jisses din stolle, blanda inte hop dina o Stefans inlägg, ni befinner er på olika planeter, världar o galaxer....han producerar generellt bra inlägg, du producerar generellt drömmar o svammel!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
7 timmar sedan, skrev stefan5300:

Tycker jag också, jag åt julbordet 24 och skrev inlägget 28 så de hade några dar på sig att förklara varför inte annonsen stämde med verkligheten.

 

Den enkla förklaringen är väl att ägarna vill försöka tysta ner hela den trista historien.

 

Vilket dom ju inte kommer att lyckas med.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...