Jump to content
IGNORERAD

Harrys Hotel, Bar & Restaurant Pattaya


Harrys Pattaya

Recommended Posts

7 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Var i Pattaya ligger Harrys egentligen?

 

På facebook finns det en thailändska som jag har som vän som sänder live från stället varje kväll.

 

BTT

Soi Diana.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • ragson

    139

  • Cavemannen

    68

  • stefan5300

    55

  • Soengsang

    47

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

On 2018-02-17 at 01:12, skrev Broskan:

Ja just nu är väl polisen på besök, ett rykte sa att det saknas musik licens vad det nu innebär vet jag inte.

Bättre Ragson förklarar om han har lust.

 

//Broskan

Jag har kollat med Harrys och inget av detta stämmer. Var gärna lite återhållsam med rykten som du inte har koll på. Det är ju så lätt att sån här dynga blir "sanning".

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Jive:

Jag har kollat med Harrys och inget av detta stämmer. Var gärna lite återhållsam med rykten som du inte har koll på. Det är ju så lätt att sån här dynga blir "sanning".

Jag skrev ju rykte vilket väl betyder obekräftade uppgifter. Har man koll på saker kallar jag det för fakta.

 

 

//Broskan

 

 

 

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Broskan:

Jag skrev ju rykte vilket väl betyder obekräftade uppgifter. Har man koll på saker kallar jag det för fakta.

 

 

//Broskan

 

 

 

Jo men du vet hur lätt det är att rykten blir sanningar om de upprepas.

Ändrades av Jive

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2018‎-‎02‎-‎18 at 23:39, skrev Jive:

Jo men du vet hur lätt det är att rykten blir sanningar om de upprepas.

Då skall jag passa på och sprida ryktet trevligt ställe trevlig personal och väldigt god mat. Ursäkta Jive men ryktet måste spridas:big_smile:

Nissehult_13

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev nissehult_13:

Då skall jag passa på och sprida ryktet trevligt ställe trevlig personal och väldigt god mat. Ursäkta Jive men ryktet måste spridas:big_smile:

Det hör till avdelningen Fakta, inte lösa rykten.😉

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

49 minuter sedan, skrev Jive:

Det hör till avdelningen Fakta, inte lösa rykten.😉

Kan bara hålla med, folket som var där kan man diskutera mig själv inkluderad.:big_smile:

Nissehult_13

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle vilja veta hur duscharna ser ut i rummen? Är det sådant där allt-i-ett våtutrymme där halkrisken är påtaglig? Bad att få kika på något rum för några veckor sedan men personalen sa att det tyvärr inte gick då alla rum var upptagna.

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Abercrombie:

Skulle vilja veta hur duscharna ser ut i rummen? Är det sådant där allt-i-ett våtutrymme där halkrisken är påtaglig? Bad att få kika på något rum för några veckor sedan men personalen sa att det tyvärr inte gick då alla rum var upptagna.

Rätt små våtutrymmen, typ vad du kallar allt-i-ett.

Personligen har jag inte ont av det, men förstår din poäng. 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev Abercrombie:

Skulle vilja veta hur duscharna ser ut i rummen? Är det sådant där allt-i-ett våtutrymme där halkrisken är påtaglig? Bad att få kika på något rum för några veckor sedan men personalen sa att det tyvärr inte gick då alla rum var upptagna.

 

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Abercrombie:

Skulle vilja veta hur duscharna ser ut i rummen? Är det sådant där allt-i-ett våtutrymme där halkrisken är påtaglig? Bad att få kika på något rum för några veckor sedan men personalen sa att det tyvärr inte gick då alla rum var upptagna.

Svaret är ja på den frågan tyvärr. Har någon duschat så är sedan hela utrymmet blött inkl toastolen vilket jag ogillar. Bryr man sig inte över det så är det väl hyfsat pris för ett bra läge.

 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-02-17 at 01:12, skrev Broskan:

Ja just nu är väl polisen på besök, ett rykte sa att det saknas musik licens vad det nu innebär vet jag inte.

Bättre Ragson förklarar om han har lust.

 

//Broskan

 

Haloj!

Jo vi håller på att uppdatera licenserna för bar/restaurang. Det kom i knäet och vi måste nu stänga hela Harrys (utom hotell-repan) mellan midnatt till 06:00.

Vi håller på att lösa detta men tyvärr kan jag inte ge ett exakt datum när vi är i "normalitet" igen.

Hade vi fått önska så tycker vi ju att man kunde förvarnat om detta några veckor innan, men nej...det kom som blixthalka på Moragatan en kall novemberdag.

 

Harrys är tibax som vanligt inom en snar framtid, och jag hoppas att ni kommer imorgon onsdag... Det är ju Sverige mot Tyskland i kvarten, startar 19:10.

Vi ses på Harrys! :-)

 

image.png.88e90edebc2921bc6b3758f88c6a6a25.png

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-02-17 at 20:12, skrev broder tuk tuk:

Var i Pattaya ligger Harrys egentligen?

 

På facebook finns det en thailändska som jag har som vän som sänder live från stället varje kväll.

 

BTT

 

Harrys ligger på Soi Diana nära LK Metropole hotel.

En thailändsk vän som sänder live varje kväll från Harrys?

Nu blir jag nyfiken...jag vet ju vilka som är där ofta iom att jag är där nästan varje kväll.

Vem kan det vara? en Hon?  en Han? en Hen??  oioioi...spännande värre...  :-)

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-02-17 at 15:33, skrev soi covboy:

RAGSON . kan du inte slänga ut mankan och caveman från den här tråden ?? det är jävligt tröttsam att läsa sida efter sida om dessa pajaser som förstör tråden

Lite rajraj kan vara bra ibland...? :-)

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Abercrombie:

Skulle vilja veta hur duscharna ser ut i rummen? Är det sådant där allt-i-ett våtutrymme där halkrisken är påtaglig? Bad att få kika på något rum för några veckor sedan men personalen sa att det tyvärr inte gick då alla rum var upptagna.

 

10 timmar sedan, skrev Soengsang:

Rätt små våtutrymmen, typ vad du kallar allt-i-ett.

Personligen har jag inte ont av det, men förstår din poäng. 

 

10 timmar sedan, skrev Stoneys:

 

 

1 timme sedan, skrev Mankan:

Svaret är ja på den frågan tyvärr. Har någon duschat så är sedan hela utrymmet blött inkl toastolen vilket jag ogillar. Bryr man sig inte över det så är det väl hyfsat pris för ett bra läge.

 

Jag har aldrig ens varit på Harrys i Pattaya så egenligen är mitt svar inte värt ett skit :waaaht: Men jag tänker såhär. Bor jag på hotell när jag jobbar så vill jag nog ha det ganska bra. Men om jag är i Pattis eller vart det nu kan tänkas vara så inte fan gnäller jag om hela duschen blir blöt om det är bra folk som sköter stället och man är medveten om att man inte har tagit in på ett lyxhotell :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

59 minuter sedan, skrev jlh66:

 

 

 

Men om jag är i Pattis eller vart det nu kan tänkas vara så inte fan gnäller jag om hela duschen blir blöt om det är bra folk som sköter stället och man är medveten om att man inte har tagit in på ett lyxhotell :great:

Så tänker jag också när man åker ned för några dagars party.

Men ok, skulle jag vara i Pattya en längre tid på en semesterresa kanske jag skulle viljat haft lite annorlunda.

Pool och frukost e ju trevligt, men på ett par fem dagars partybesök är Harrys perfekt, bra läge, bra rum, bra och prisvärd mat.

Parkering runt knuten.

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Mankan:

Svaret är ja på den frågan tyvärr. Har någon duschat så är sedan hela utrymmet blött inkl toastolen vilket jag ogillar. Bryr man sig inte över det så är det väl hyfsat pris för ett bra läge.

 

Slå igen sittringslocket eller be om en sittringshandduk.

Ändrades av stefan5300

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Soengsang:

Så tänker jag också när man åker ned för några dagars party.

Men ok, skulle jag vara i Pattya en längre tid på en semesterresa kanske jag skulle viljat haft lite annorlunda.

Pool och frukost e ju trevligt, men på ett par fem dagars partybesök är Harrys perfekt, bra läge, bra rum, bra och prisvärd mat.

Parkering runt knuten.

 

Håller med dig det kommer bli fler besök på detta ställe. Vill jag ha en solsemester så åker jag till gotläningens trakter.

Nissehult_13

Link to comment
Dela på andra sajter

Mitt intresse för våturymmet kan jag förklara. För prick ett år sedan, i Patong, så bodde jag på C & N Hotel, som har ett liknande badrum. Vid midnatt tog jag en dusch och gick och la mig. Vaknade senare och skulle pinka, nyvaken och fortfarande lite onykter tänkte jag inte på halkrisken utan klev snabbt fram mot toastolen och ramlade baklänges och slog i bakhuvudet.

 

Lätt hjärnskakning konstaterades när jag tre dagar senare återkom till Sverige. Något som jag fortfarande har sviter av. Hade dock tur då jag gick och la mig (ensam) direkt efter smällen, det ska man inte göra utifall att det uppstår en blödning. Jag kunde alltså ha dött där ensam i sängen...

 

Av ungefär samma anledning undviker jag även att duscha i badkar, urstigningsprocessen är för farlig när man är fet och femti plus.

Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev jlh66:

 

 

 

Jag har aldrig ens varit på Harrys i Pattaya så egenligen är mitt svar inte värt ett skit :waaaht: Men jag tänker såhär. Bor jag på hotell när jag jobbar så vill jag nog ha det ganska bra. Men om jag är i Pattis eller vart det nu kan tänkas vara så inte fan gnäller jag om hela duschen blir blöt om det är bra folk som sköter stället och man är medveten om att man inte har tagit in på ett lyxhotell :great:

Vadå gnäller?  Man måste väl få lyfta fram både fördelar och nackdelar med ett ställe utan att det är gnäll eller? Hur badrummen är utformat har väl inget att göra med hur man i övrigt sköter stället eller hur personalen är. Jag är medveten om att det inte är ett lyxhotell men jag undviker ändå hotell med den typen av badrum. Det är väl upp till var och en vad man har för preferenser och vad man anser är viktigt.

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev stefan5300:

Slå igen sittringslocket eller be om en sittringshandduk.

Det hjälper föga. Jag väljer istället annat boende bredvid och besöker Harrys varje dag ändå.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter



 
Haloj!
Jo vi håller på att uppdatera licenserna för bar/restaurang. Det kom i knäet och vi måste nu stänga hela Harrys (utom hotell-repan) mellan midnatt till 06:00.
Vi håller på att lösa detta men tyvärr kan jag inte ge ett exakt datum när vi är i "normalitet" igen.
Hade vi fått önska så tycker vi ju att man kunde förvarnat om detta några veckor innan, men nej...det kom som blixthalka på Moragatan en kall novemberdag.
 
Harrys är tibax som vanligt inom en snar framtid, och jag hoppas att ni kommer imorgon onsdag... Det är ju Sverige mot Tyskland i kvarten, startar 19:10.
Vi ses på Harrys! :-)
 
image.png.88e90edebc2921bc6b3758f88c6a6a25.png


En ny tv till rätt tjänsteman så han kan se Sverige sopa banan med Tyskland gör nog susen [emoji6]
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
On 2018-02-20 at 20:01, skrev ragson:

 

Harrys ligger på Soi Diana nära LK Metropole hotel.

En thailändsk vän som sänder live varje kväll från Harrys?

Nu blir jag nyfiken...jag vet ju vilka som är där ofta iom att jag är där nästan varje kväll.

Vem kan det vara? en Hon?  en Han? en Hen??  oioioi...spännande värre...  :-)

 

Hon heter Panikorn och sänder live från baren varje kväll.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
 
Hon heter Panikorn och sänder live från baren varje kväll.
 
BTT



Trevligt!

Hur hittar man den livesändningen?
Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
15 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

 

 


Trevligt!

Hur hittar man den livesändningen?

 

 

 

Vid närmsta stenbord.........:rotfl:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...