Jump to content
IGNORERAD

Idag gjorde jag bort mig


stefan5300

Recommended Posts

stefan5300

Idag var jag på  liten marknad i nordöstra Thailand en bit ifrån byn där jag bor.  När jag gick där så stötte jag på en blondin,  och jag sa ju hallå farang som jag brukar göra när jag möter en viting.  Då sa frugan till mig att hålla tyst. Sen efteråt förklarade frugan att hon var en albino.  Detta har jag aldrig sett i Thailand förut.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

:D ...

Bara att  :wai: och be om ursäkt

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300

Hejsan Enis,  ja, möter jag tjejen fler gånger får jag väl försöka förklara

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Stefan5300, vi gör alla bort oss i Thailand mer eller mindre  :yes:

Bara alldeles för få här som inser det, eller om det är att dom inte vågar berätta.

Kalla en thai-albino för farang.  :rofl:

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300

Men jag var ju kanonsäker på att det var en farangtjej,  för hon var vitare än en engelsk brutta

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

. och jag var helt bombsäker på att småtjejerna sålde sig för 50 baht på en marknad, för att dom pekade mot sina skrev och ropade hasip till mig. Rusade därifrån med ett mei ao...

Ända tills polaren påpekade att min gylf var öppen, då fattade jag att dom ropat have zip  :bag:

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

gubben4906

Quote

. och jag var helt bombsäker på att småtjejerna sålde sig för 50 baht på en marknad, för att dom pekade mot sina skrev och ropade hasip till mig. Rusade därifrån med ett mei ao...

Ända tills polaren påpekade att min gylf var öppen, då fattade jag att dom ropat have zip  :bag:

Tack farang för dagens skratt :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: i ett molnigt Stockholm. Jag skulle säkert ha gjort samma sak i dina kläder. Ha en fortsatt trevlig söndag eftermiddag eller kväll om du är i Thailand.

:wai: gubben :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

. och jag var helt bombsäker på att småtjejerna sålde sig för 50 baht på en marknad, för att dom pekade mot sina skrev och ropade hasip till mig. Rusade därifrån med ett mei ao...

Ända tills polaren påpekade att min gylf var öppen, då fattade jag att dom ropat have zip  :bag:

:taunt:   :D   :D   :D   :D   den va jävla bra  Tackar oxå föe dagens skratt

Vill du gå med i Vattenskallarnas förening? - JätteHjärna !

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Idag var jag på  liten marknad i nordöstra Thailand en bit ifrån byn där jag bor.  När jag gick där så stötte jag på en blondin,  och jag sa ju hallå farang som jag brukar göra när jag möter en viting.  Då sa frugan till mig att hålla tyst. Sen efteråt förklarade frugan att hon var en albino.  Detta har jag aldrig sett i Thailand förut.

Jag har råkat på ett antal albinon i Thailand genom åren. Faktiskt så många att jag börjat undra lite över om det är vanligare där än här i västvärlden (?). Eller är det bara för att det är lättare att uppmärksamma dom bland i övrigt mörkare människor.

Dock har alla jag råkat se varit av manskön, aldrig någon kvinna.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Såg en när jag jobbade i Tanzania,Han var också man.Ansågs att vara en lägre klass där iallafall,vet inte hur det är i Thailand,det sägs att dom inte tål sol och att dom inte lever så länge!Vet ej om det är sannt.

Mvh Nick!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...