Jump to content
IGNORERAD

Lustiga/Tokiga saker som er tjej sagt eller gjort ?


AnOnYm

Recommended Posts

Grevenigrevie

Quote

Tja, tycker jag jag skrattar dagligen med/åt henne :)

Häromdagen kom hon in med en macka med, risi frutti på. Aroy maak maak!

Senare på kvällen var det dags igen, en skål med K-Special, mjölk och skivad gurka! :)

POFF!

Den hamnade riktigt fel. fy för den lede...  :gasp:

Mvh Greven

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 61
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Magrood

    5

  • crazyswede

    5

  • AnOnYm

    3

  • Grevenigrevie

    3

Mest aktiva i denna tråd

På tal om mackor i Thailand så när jag "satt av" den sista av 2 mån. i BKK i vintras så kom en "grill-försäljare" in på gården hos mostern där vi bodde & ville utföra en demonstration av vad han försökte sälja! Abbans´tänkte jag , ja köper fan ingen gas-grill för si & så många bath! Det var dock lugnt , han fick provision även om han bara grillade lite inför publik , okay , låt gå tänkte jag!

När demonstrationen var nära sitt slut så var det 3-4 rostade mackor på grillen & magen började göra mig påmind om min ris diet & mitt "forna hemland" , tea & rost mackor , mums!

You hungry Älskling frågar tjejen .. eh , jaja svarade jag .. you can hap bread alone if you want , man speak!

Wow ... ett par rostade mackor , tror ja har Seven ost i kylen tänkte jag & rustade dit!

Min Älskling tog osten & grejade till det hela lite .. jag fick en rostad varm macka med ost , mums!

Tog en stooor tugga & ... fiii faaan .. who put socker for this one?? vrålade jag! wacko.gif

Oops , man show BBQ think you like sweet , falang like sweet to mutt!

Jing jing .. det hela var väl skit samma , det var ju hans bröd men jag vart både blåst på smak sensationen & min ost! mad.gif 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra där crazyswede!  :D

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte jag skulle avsluta "Natt skiftet" tidigt här i natt då jag vart lite sliten på senare , släppte tangentbordet för att göra natttoalett & kom precis på att när jag snackade med Älskling i morse så nämnde hon att dom höll på ljöt i betong hemma hos moster´n igår förmiddag!

... yes , im tajed to day Elskling! ... im cooking concrete all day sa hon!  :D

Hehehe fan vad jag älskar den lilla mäniskan!!! :crazy:

Vi får väl ta tag i det där med språket när hon kommer hit! 555  

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter några månader så har tanten lärt sig att dricka mjölk

så 1 liter räcker ca 1 vecka, men 7 up 1 1/2 liter

räcker bara 3 dagar, men blandningen ser

inte så gott ut  :gasp:

Link to comment
Dela på andra sajter

Så här sade damen igår!

Kimmo when you come to Bangkok so we go and eat pizza!  :gasp:

Sist vi åt pizza i Patong så spydde hon ju upp allting efter en halv timme!  :rofl:

Lär bli Phad Thai istället!!!  :D

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min är från Ang Thong!

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick ett telefonsamtal nu från en brud från Bangkok jag tjattar med ibland på Yahoo.

Hon har åkt på jobb i Pattaya under några dagar.

Det hon ville var att fråga om nått bra ställe att äta på. :neutral:

Föreslog henne överst på Royal Garden, hoppas hon blir nöjd, men borde väl vara lättare och fråga en thai på plats? :crazy:

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Fick ett telefonsamtal nu från en brud från Bangkok jag tjattar med ibland på Yahoo.

Hon har åkt på jobb i Pattaya under några dagar.

Det hon ville var att fråga om nått bra ställe att äta på. :neutral:

Föreslog henne överst på Royal Garden, hoppas hon blir nöjd, men borde väl vara lättare och fråga en thai på plats? :crazy:

Hon kanske bara sa det som en ursäkt för att hon kanske saknar dig eller bara ville höra en vänlig röst?

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hon kanske bara sa det som en ursäkt för att hon kanske saknar dig eller bara ville höra en vänlig röst?

Skulle ju vara trevligt om det var så, men det är bara tjatt mellan henne och mig och kommer aldrig bli något annat heller :)

Och samtalet var enbart om restauranger och vägbeskrivning till Royal Garden

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hon kanske bara sa det som en ursäkt för att hon kanske saknar dig eller bara ville höra en vänlig röst?

Nåt lurt är det .. Eyecrazy.gif... den som ringt ett samtal från Thailand till det här regniga helvetet ja befinner mig i nu vet att *pooff* på mindre än en milli sekund har massor av bath förbrukats bath som det kan ätas & pimplas hojtarolja för bla.! 

"Falangen" var på din vakt! wink.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...