Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest Isan Lover

Visst finns det massor av ärliga thaitjejer.

Recommended Posts

ban99arne

IL.

Jag har hört att i Pattaya så finns det ett antal prislistor och om jag kommer ihåg rätt så är det enl. följande:

1. fattig Thai

2.Thai

3.Farang(Europe')

4.Japan

i fallande skala #4 dyrast. Vet du eller någon på Mpr. hur det är?

Ja, det stämmer med en liten anmärkning:

0. Bäste Bror, smållänningar och skottar.

1. fattig Thai

2. Thai

3. Farang(Europe')

4. Japan

i fallande skala #4 dyrast.

Odin

Nerike..

Tbx till tråden skrev du å sen snackade du om Ladyboys... Vaddå tbx rubriken var väl ``Visst finns det massor av ärliga thaitjejer.´´ :read: //Janne

Nerike

Odin

Jag skrev väl

Visst har jag träffat ärliga thaitjejer på olika fläktställen samt lampaffärer så det är bara inte bartjejer som är ärliga

Jag har inte åkt ut för nåt med en tjej inte vad jag vet inte mina kompisar heller men därimot så berätta jag om ladyboysen för det är i regel dom som håller på med dumheter kolla bara in http://www.pattayaone.net/news/

Där står det om sådana fall hela tiden skulle tro att dom flesta är ärliga sedan finns det några röthuvuden som ställer till för andra.

Kolla bara in tråden om thaimassage.

Mvh

Nerike

Odin

Nerike

Ok ber om ursäkt för mitt påhopp...

Jag har peppar peppar åxå klarat mej ganska bra, men en tjejpolare som precis kom hem fr. Pattis hade dum som hon var gått ut med ett ``bilhandlarhalsband´´på sej och det slet en moppelegist av henne när hon satt i en bathbus

Swippe

Jag ville bara lägga till ytterligare en ärlig Thaitjej till listan över ärliga Thaitjejer, min sambo är och har alltid varit ärlig mot mig, ja minst lika ärlig som jag varit mot henne i alla fall.  :great: Problemet är väl snarare att hon kanske är FÖR ärlig när det gäller vissa saker, t ex mitt utseende... Jag frågade henne häromdagen hur hennes drömkille såg ut, förväntade mig naturligtvis "exakt så som du ser ut!" :air_kiss::he:   Men hon svarade: "minst 10 cm längre än dig, betydligt mindre muskulös, ej brunbränd och med snyggare (?!) klädstil!" Ha ha ha :not_i::kort::suicide:

Mvh Swippe

ban99arne

Herr Snippe, då får man anta att du nu kastat rysspillerna, solariet, singhalinnen och bytt foppatofflorna mot ett par platåboots.

[move]Fulsnygge Arne [/move]

Swippe

Herr Snippe, då får man anta att du nu kastat rysspillerna, solariet, singhalinnen och bytt foppatofflorna mot ett par platåboots.

[move]Fulsnygge Arne [/move]

Nej du, hon får ta mig som jag är annars så kan det kvitta! :crazy::D

Mvh Swippe

Guest Isan Lover

Hej Odin

Jag har inte hört talas om den prislistan i Thailand men en liknande i Indonesien.

1. My price

2. Your price

3. Tourist price

4. Japan and German Price (ska betala av 2:a världskriget)

Mvh Isan Lover

Odin
:D   Ja ge dom jäklarna.. Låt dom aldrig glömma

Arnold Layne

Hur många thaitjejer finns det i Sverige som tar hem sina släktingar och syskon  enbart för att dom ska få ett bättre liv här. Från början  handlar det väl bara  inte om bara kärlek mellan farang och thaitjejen även än om det växer i sinom tid. Finns säkert dom som tjänar pengar på¨den verksamheten.

Joints

Hur många thaitjejer finns det i Sverige som tar hem sina släktingar och syskon  enbart för att dom ska få ett bättre liv här. Från början  handlar det väl bara  inte om bara kärlek mellan farang och thaitjejen även än om det växer i sinom tid. Finns säkert dom som tjänar pengar på¨den verksamheten.

Jag tror att de flesta i världen tar praktiska egenskaper i beräkningen när de gifter sig.

acmed00x

Hej

Jag kan inte låta bli att nämna min skilsmässa från "exet" 1995 som kostade mig 500kr,

fast hon hade rätt till 50% av mitt hus och tillgångar.

Hennes dåvarande thailändska vänner ville att hon skulle skinna mig,

men hon sa att allt var hennes fel och att jag alltid hade behandlat henne väl.

Så hon nöjde sig med att jag betalade avgiften för skillsmässan och så ville hon ha en soffa med sig.

Hur många svenska tjejer hade resonerat så?

Och vi är fortfarande vänner.

Mvh Isan Lover

Den svenska tjejen kanske hade bidragit med lika mycket ekonomiskt som mannen  kanske tom mer, då ska hon väl ändå inte bara gå därifrån med en soffa. Döm inte alla svenska tjejer över din egna erfarenhet.

Guest Isan Lover

Hej acmed00

Jag har en del vänner som har råkat riktigt illa ut vid skilsmässor ifrån svenska tjejer, t.ex en kille som hade nybyggd villa,sommarstuga, bilar, båtar (detta nästan utan lån) och en i övrigt god ekonomi, allt det här hade han innan giftermålet.

Hon tvingade honom att köpa ut henne ifrån både villa och sommarstuga där hon inte hade satsat en spänn.

Så nu har han lån för resten av livet.

Mvh Isan Lover

acmed00x

Hej acmed00

Jag har en del vänner som har råkat riktigt illa ut vid skilsmässor ifrån svenska tjejer, t.ex en kille som hade nybyggd villa,sommarstuga, bilar, båtar (detta nästan utan lån) och en i övrigt god ekonomi, allt det här hade han innan giftermålet.

Hon tvingade honom att köpa ut henne ifrån både villa och sommarstuga där hon inte hade satsat en spänn.

Så nu har han lån för resten av livet.

Mvh Isan Lover

Det var ju en rejäl otur för din kompis, men det gäller fortfarande inte alla svenskor. Det finns bra och dåliga mäniskor överallt. (alla länder)

audirs2

Jag tror att de flesta i världen tar praktiska egenskaper i beräkningen när de gifter sig.

Jo men visst, vem fan vill inte gifta sig rik? Även vi män kunde tänka oss Märtha Philpsson! :victory:

• Create New...