Jump to content
IGNORERAD

HELVETE vilken smäll i Bryssel!


audirs2

Recommended Posts

  • Svar 61
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • kenneth073

    6

  • Tommy

    6

  • borje222

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Eu med i princip öppna gränser fungerar bra! när ska de naiva beslutsfattarna vakna och hur många oskyldiga till ska bli drabbade! Stäng gränserna och begär papper likväl som jag själv måste visa när jag ska tillbaka in till schengen igen.

 

Sätter en hundring på att muslimer är inblandade igen!  RIP till de döda förutom hen som tryckte på knappen...

//P

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
21 minuter sedan, skrev fiskarn:

Eu med i princip öppna gränser fungerar bra! när ska de naiva beslutsfattarna vakna och hur många oskyldiga till ska bli drabbade! Stäng gränserna och begär papper likväl som jag själv måste visa när jag ska tillbaka in till schengen igen.

 

Sätter en hundring på att muslimer är inblandade igen!  RIP till de döda förutom hen som tryckte på knappen...

 

13 minuter sedan, skrev kenneth073:

Helt rätt.dom skrek på arabiska och började skjuta innan explosionen

 

Mja, det kan ju lika väl vara 20 åriga thailändska tjejer, vilt skjutandes pingpongbollar från hugget som ligger bakom om man ska tro på den så "träffande" jämförelsen som länkades in från en kommunistblaska i en annan tråd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja detta får vi nog tyvärr leva med det är ju lika lätt för dessa terrorister att kliva över våra gränser som att knalla in på Ica & handla. Sen att flera tusen kan åkafram & tillbaka samt leva här efter utfärdade terrorhandlingar åt bla IS är offattbart?!?

 

RIP alla oskyldiga offer 

Samt tankar till alla anhöriga

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, tragiskt... Men det är ju så här vi vill ha det, då vi inte ens varit intresserade av att kolla upp vilket pack som kommit hit...

 

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev svampen:

Ja detta får vi nog tyvärr leva med det är ju lika lätt för dessa terrorister att kliva över våra gränser som att knalla in på Ica & handla. Sen att flera tusen kan åkafram & tillbaka samt leva här efter utfärdade terrorhandlingar åt bla IS är offattbart?!?

 

RIP alla oskyldiga offer 

Samt tankar till alla anhöriga

Jo att dom som åker för o kriga med IS o sen kommer tillbaka hit är ju helt åt helvete.......sätt dom för f-n på en bananbåt o skicka iväg dom.....sen under resans gång kan väl nån dra ur proppen........kanske skulle behövas en ny Hitler för o rensa upp i IS träsket....... värsta är väl att dom sprider sig värre än råttor överallt........

Link to comment
Dela på andra sajter

Stäng EUs gränser NU!!!!

Släng ut alla så kallade flyktingar direkt!!

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
2 timmar sedan, skrev kenneth073:

Helt rätt.dom skrek på arabiska och började skjuta innan explosionen

Ja av någon underlig anledning så brukar dom alltid lämna ett arabiskt pass eller ropa på arabiska.

Sedan läser vi nyheter som kommer från västs media som är koncentrerad till ytterst få ägare.

Som i tex. Sverige så ägs nästan all media av Schibstedt och Bonnier.

Det finns många s.k false flags attacker där dom beskyller någon för att ha gjort det även om jag inte

är klar över vem som har gjort dådet just i Bryssel. Har tidigare skrivit här att det kommer att komma smällar i Europa senare och då speciellt i Tyskland.

Glöm inte att ISIS är en produkt av USA, precis som dom har hjälpt att ta fram i princip alla diktatorerna i världen.

I Saudiarabien så döljer sig makten bakom islam när dom förtrycker folket genom att skära halsen eller händer och tortera folk men dom är USA goda vänner med.

Där ser man verkligen hur mycket USA står för att hjälpa mot förtryck och för demokrati. Finns det inga egna intressen så skiter dom i det landet.

 

 

 
Meanwhile i det neutrala Sverige-

 

Om en dag, den 23/3 kommer Sverige att skriva på om värdlandsavtalet med  Nato bakom våra ryggar precis som i allt annat. 

Världlandsavtalet betyder att krigsalliansen får möjlighet att placera ut trupper i Sverige för att upprätta högkvarter och 

militärbaser inte bara i fredstid utan även i krigssituationer.

Det här är ett brott mot vår grundlags viktigaste stycke. Att tillägga är att Nato varit mer än verksamma i Sverige i tiotals år redan. 

Utöver allt detta kan nämnas att Natotrupper i Sverige inte kommer att lyda under svenskt befäl, att Sverige ska organisera och stå för beskyddet av Natos högkvarter på svenskt territorium och att Nato i och med HNS kan föra in vilka vapen som helst i Sverige, inklusive kärnvapen. 
Dessutom kan inte Natosoldater dömas för brott begångna i Sverige. Det gäller även krigsförbrytelser när Sverige är bas för krig i andra länder.

 

 

 

Ändrades av Oregistrerad
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Det är nog Bilderberggruppen som fattat beslut om att Bryssels flygplats och tunnelbana ska sättas ur bruk :rolleyes:

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
7 minuter sedan, skrev knasen:

Det är nog Bilderberggruppen som fattat beslut om att Bryssels flygplats och tunnelbana ska sättas ur bruk :rolleyes:

 

Gissa om det blir flera kontroller över Europa där dom kommer att stoppa sådana som dig och mig och där dom kommer att få lov att

kroppsvisitera och gå genom bilen och våra väskor.

Frågor var vi kommer ifrån och vart vi ska samtidigt som det kommer att dyka upp fler och fler kameror " för våras bästa " bara.

Som i USA där dom har en grundlag.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
3 minuter sedan, skrev Mr atm:

Gissa om det blir flera kontroller över Europa där dom kommer att stoppa sådana som dig och mig och där dom kommer att få lov att

kroppsvisitera och gå genom bilen och våra väskor.

Frågor var vi kommer ifrån och vart vi ska samtidigt som det kommer att dyka upp fler och fler kameror " för våras bästa " bara.

Som i USA där dom har en grundlag.

 

 

Jag måste gå igenom säkerhetskontroller varje gång jag ska till jobbet och har så fått göra sedan snart 15 år tillbaka. Om jag får välja vem att skylla för det mellan judar, amerikaner, Bilderbergare eller muslimer så är valet ganska givet. Misstänker dock att valet inte är lika konspiratoriskt som ditt utan lite mer verklighetsförankrat och pragmatiskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag inte misstar mig så var väl grunden till Is Saddam med parti familj militär som förtryckte torterade mördade våldtog sitt eget folk?

Var väl kamrater till Saddam inom parti o militär som drog igång Isis

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
Precis nyss, skrev knasen:

 

Jag måste gå igenom säkerhetskontroller varje gång jag ska till jobbet och har så fått göra sedan snart 15 år tillbaka. Om jag får välja vem att skylla för det mellan judar, amerikaner, Bilderbergare eller muslimer så är valet ganska givet. Misstänker dock att valet inte är lika konspiratoriskt som ditt utan lite mer verklighetsförankrat och pragmatiskt.

Är det statsanställda som gör kontroller på ditt arbete som polis, tull eller liknande? Jag antar att du inte jobbar med att packa hopprep i en källare tex.

Dessutom kommer dom förmodligen göra kontroller på alla möjliga ställen så att vi vänjer oss vid det och att det kommer bli vardag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
32 minuter sedan, skrev Mr atm:

Är det statsanställda som gör kontroller på ditt arbete som polis, tull eller liknande? Jag antar att du inte jobbar med att packa hopprep i en källare tex.

Dessutom kommer dom förmodligen göra kontroller på alla möjliga ställen så att vi vänjer oss vid det och att det kommer bli vardag.

 

På sätt och vis är det det. Det är visserligen en privat aktör som utför kontrollerna men som är anlitat av en statlig företag. Ett och annat hopprep har med största sannolikhet passaret genom "källaren" där..

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev fiskarn:

 

Eu med i princip öppna gränser fungerar bra! när ska de naiva beslutsfattarna vakna och hur många oskyldiga till ska bli drabbade! Stäng gränserna och begär papper likväl som jag själv måste visa när jag ska tillbaka in till schengen igen.

 

Sätter en hundring på att muslimer är inblandade igen!  RIP till de döda förutom hen som tryckte på knappen...

 

jag sätter inte emot

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Läste i norska vg att dom skrek på arabiska. 

Svenska tidningar skulle väl aldrog skriva det 

Link to comment
Dela på andra sajter

glöm inte att en bombare faktiskt gick runt med bomb-bälte mitt i julhandeln i Stockholm (200 meter från mitt dåvarande jobb)

endast pga tekniskt fel dog ingen oskyldig.

 

dessutom var hela bilen fullastad med sprängmedel som inte sprängdes.

tekniskt mankemang där med.

 

han fick hjälp internationellt den gubben.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska landsfadern Stefan Löfven hålla presskonferens, så nu ordnar allt upp sig... :great:

 

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev borje222:

Nu ska landsfadern Stefan Löfven hålla presskonferens, så nu ordnar allt upp sig... :great:

 

Mvh. borje222

Ja då kan man lungt ta fram sin stickning och virka vidare! :morgon:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
1 timme sedan, skrev svampen:

Om jag inte misstar mig så var väl grunden till Is Saddam med parti familj militär som förtryckte torterade mördade våldtog sitt eget folk?

Var väl kamrater till Saddam inom parti o militär som drog igång Isis

Nja, Al Qaida är nuvarande ISIS.

USA hjälpte Saddam till sin position. Men USA var tvungen att ta bort honom eftersom han ville börja sälja 

olja i dollar.

Likadant satte USA upp Khadaffi, men han ville senare börja sälja olja mot guld bla.

Så då var man tvungen att säga att vi måste gå dit o hjälpa folket för att Khadaffi dödar dom och att det finns massförstörelsevapen i Irak.

Sådana som USA har, och samtidigt det enda landet i världen som använt dom, men ingen annan får ha för då kan inte USA jävlas med dom.

Exempel Indien, Pakistan, Nordkorea etc.

Men surprise surprise inga massförstörelsevapen hittades i Irak.

Är det någon som har den minsta aning vilka oootroliga förmåner folket i Libyen hade tacka vare Khadaffi och deras olja.

Det går att hitta på youtube bla.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
Denna tråd är låst.
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...