Jump to content
IGNORERAD

På massage salongen


Guest Gurkan21

Recommended Posts

Guest Gurkan21

Igår kom frugan hem rasande..det hade kommit in

en mörkhyad man och slängt sig på britsen..

det första han frågar är hur gammal hon är...

och hon svarar 34 och så frågar han om hon är gift

ja svarar hon,han frågar direkt hur gammal hennes man är

då svarar hon 49.

då kläcker aset ut sig :nono:   knullar ni också,eftersom han

är en sådan gammal gubbe :diablo:

då kan hon inte knipa igen utan säger lugnt att min man

han ser ut som 35 han tränar flera gånger i veckan och är

inte hälften så fet som du är fast du bara är 32 år,dessutom

är han kåt nästan varje kväll och då knullar vi av bara faan :taunt:

snabbt ändrar han sin 1 timmas massage till bara en halvtimme :yes: skönt tyckte frugan :rofl:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 53
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    9

  • Odin

    8

  • ban99arne

    3

  • gubben4906

    3

Mest aktiva i denna tråd

Skönt med lite bett i damerna  :good: Mvh Måne (som hade gått dit och skurit k-ken av honom)

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Gurkan!

Mycket heder till damens agerande!  :great:

Blir du inte förb..ad?

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Quote

Hej Gurkan!

Mycket heder till damens agerande!  :great:

Blir du inte förb..ad?

Det är klart man blir förbannad,men vad ska man göra,det är

så mycket skitstövlar som kommer in på detta ställe i tro att

det är något j..la happy ending ställe...

Men det är klart, här i kungliga huvudstan  ;) kryllar det av såna ställen

Måne :great:   skulle nästan vilja göra det :victory: men vad hjälper det för min fru.

Kom gärna förbi mig innan ni drar till Los :drinks:

Själv drar jag 10 dar efter er och teeraken åker 5 dar före er

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ingen rök utan eld brukar det heta. Finns nog flera passande ordspråk för vad som händer inom massage salongen.

http://www.kriminalk...ag-i-stockholm/

Rök utan eld? Tja, i vart fall räcker det ju uppenbart att några sysslar med detta för att hela branschen ska bli nedsvärtad.

Och det spelar ingen roll hur många gånger fru Chang säger nej, det kommer alltid nya kunder som efterfrågar denna service. Lite intressant är att bland återkommande kunder så nöjer sig svenska kunder med att fråga en gång och sen aldrig mer. Medan vissa invandrargrupper uppenbarligen tror sig kunna tjata till sig tjänsten...

Det ska dock påpekas att det bara är cirka 10% av kunderna som frågar om detta. Men det är ju illa nog.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är så j..vla tragiskt att detta skall behöva hända igen och igen.

Personligen önskar jag att damerna ifråga blir hemskickade, då deras handlande smetar av sig på alla Thailändska, ja faktiskt asiatiska tjejer som bor i Sverige.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Vaxet och Odin önskar att dessa thai(?) kvinnor skall bli hemskickade. Hela skulden läggs på dessa kvinnor. Hur är det med männen, som efterfrågar och hoppas att dessa tjänster finns då? Dessa säger ni ingenting om. Det är bara kvinnorna som gör dåligt.

Vad anser ni då om de män som åker till Asien och efterfrågar den service som nu åsyftas? Skall alla de sändas tillbaka till respektive hemland snarast möjligt?

Träbordsprofet

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem säljer tjänsten?

Mannen eller kvinnan?  Tänk efter.

Det finns ett svar bra svar till mannen.

   

          NEJ

Link to comment
Dela på andra sajter

Äpplen och päron Jag menar att deras beteende spär på en redan infekterat Svenskt synsätt nämligen att alla Thaitjejer är horor. Vilket jag vet och du vet att så inte är fallet.

Jag gillar inte heller att bli betraktad som en sexturist bara för att jag gillar att semestra i Thailand. Det är åxå ett Svenskt synsätt.

Jag menar att det är väldigt lätt att generalisera utan att tänka på konsekvenserna. Hur roligt tror du att det är för en seriös massös att hela tiden få frågor om happy ending.

Och vad jag anser om dom som åker till Los. i syfte att ha sex kan vi lägga därhän

för i många Svenskars ögon så är vi alla manliga Thairesenärer torskar//Torsken Janne

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta gäller inte bara massageinrättningar utan även nöjesställen.

Tyvärr så har många thailändskor flyttat marknaden hit.

Speciellt i Sthlm.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Vaxet och Odin önskar att dessa thai(?) kvinnor skall bli hemskickade. Hela skulden läggs på dessa kvinnor. Hur är det med männen, som efterfrågar och hoppas att dessa tjänster finns då? Dessa säger ni ingenting om. Det är bara kvinnorna som gör dåligt.

Vad anser ni då om de män som åker till Asien och efterfrågar den service som nu åsyftas? Skall alla de sändas tillbaka till respektive hemland snarast möjligt?

Nejdå. jag lägger inte hela skulden på Tjejerna, men som lagstiftningen är just nu har de inte gjort något fel och anses som brottsoffer. Männen, om de kan spåras, hamnar i domstol.

Oavsett vad så är det faktum att alldeles för många tjejer från Thailand trots vårt svenska trygghetssystem, ser prostituion som en enkel inkomstkälla. Detta gör mig ledsen och förbannad.

Detta smetar nämligen av sig på alla dessa fantastiska tjejer från LOS som inte sysslar med detta.

Kalle Svensson och framförallt Kalle Svenssons fru får det de redan tror bekräftat, att asiatiska tjejer är lättfotade l..der som alla kan köpa.

Inte kul för oss som har lugkrung och är gifta med Thaitjejer. Och supertrist för de som driver massageinrättningar som är seriösa.

Dessutom tror jag att det sitter ett antal oerhört ledsna män/pojkvänner i Stockholm och Gävle och undrar varför deras fru/tjej gjort detta. Och vad de har gjort fel eftersom damen valt att göra detta.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Vax, önskar du att mannen blir spårad och förd till domstol?

[move]Frågvise Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Om vi tittar på den svenska lagstiftningen så kan kvinnan sälja sin kropp hur mycket hon vill utan att åka fast eftersom det inte är kriminellt för kvinnor i Sverige att sälja sin kropp, det var en kvinna som tog upp sin prostitution i deklarationen men fick avslag eftersom världens äldsta yrke accepterades inte av skatteverket i Sverige. :whistle::whistle::whistle::whistle:

Däremot är det olagligt att köpa de tjänster :rtfm::rtfm: som dessa kvinnor ovan vill sälja till dessa män som inte får köpa dessa tjänster som dessa kvinnor vill, ja, ni begriper nog vad jag menar.  :rtfm::rtfm:

:rtfm: gubben :rtfm:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Moment 22. lr SIRAPIPARIS hur man än vänder sej så har man rumpan bak.

   

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Trist med med denna prostitution men det är väl inte helt oväntat att den existerar i ganska stor omfattning. Många tjejer som kommer till sverige har ju en bakgrund i den thailändska nöjesindusrin och när inte livet i det nya landet blir så fantastiskt som de trodde så är det lätt att falla in i gammla mönster.

Har dejtat en thaitjej i stockholm de senaste månaderna och hon har berättat att det är vanligt att thaitjejer som hon träffat på både SFI och genom bekanta ibland drygar ut kassan genom att sälja lite sex. Detta sker tydligen både på massageställen och på stockholms krogar. De flesta av dem verkar leva i fasta förrhållanden och en del har till och med småbarn.Många av de ordentliga tjejerna verkar känna till vad som försigår men inte att något förs vidare till de män som blir ordentligt förda bakom ljuset.

Kan mycket väl tänka mig att i en del till synes lyckliga hem så sitter thaivänninorna och pratar helt öppet med varandra om de mest kusliga saker medan deras män sitter lyckligt omedvetna i soffan och pratar om hur fantastiskt bra Thailand och thaitjejerna är.

Känner igen liknande mönster ifrån Gbg.

Det hela får olyckliga konsekvenser för det stora flertalet thaitjejer som är skötsamma. Min vän i stockholm (tror och hoppas att hon tillhör gruppen av skötsamma tjejer) har vid ett flertal tillfällen blivit utsatt för rena trakasserier av män (framförallt med bakgrund i mellanöstern) som tror att de kan köpa sex eller tafsa på varje kvinna som ser ut att komma från Thailand.

ha det

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Om vi tittar på den svenska lagstiftningen så kan kvinnan sälja sin kropp hur mycket hon vill utan att åka fast eftersom det inte är kriminellt för kvinnor i Sverige att sälja sin kropp, det var en kvinna som tog upp sin prostitution i deklarationen men fick avslag eftersom världens äldsta yrke accepterades inte av skatteverket i Sverige. :whistle::whistle::whistle::whistle:

Däremot är det olagligt att köpa de tjänster :rtfm::rtfm: som dessa kvinnor ovan vill sälja till dessa män som inte får köpa dessa tjänster som dessa kvinnor vill, ja, ni begriper nog vad jag menar.  :rtfm::rtfm:

:rtfm: gubben :rtfm:

Gubben, det är riktigt att kvinnor som säljer sex i Sverige inte gör något olagligt. Men det gäller vad jag vet även män som säljer sex, till kvinnor eller till andra män. Som du formulerat din text kan man tro att endast kvinnor får sälja sex i Sverige.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

bungalow #10  Visst är det tjejen som säljer tjänsten. Men om ingen efterfrågade den så fanns det snart inget att sälja. Det är som talessättet säger,det är inte ens fel att två bråkar. Jag vill bara ha sagt att mannen/ männen är också en del i det hela och "skyldiga".

Jag kanske har varit lite naiv i den här frågan angående antalet tjejer som kan slinka in på den här bisysselsättningen. I området där jag bor är det tveksamt att det existerar,eller har existerat. Alla (?) har jobb mer eller mindre. Många är gifta med företagare eller har företag själva och har varken tid, behov eller intresse för den sortens utsvävningar som kan finnas på en del massage-platser.

Min fru har t.ex. blivit tvungen att i lågkonjunkturens Sverige säga ifrån en anställning. Redan innan hon blev uppsagd från sitt tidigare jobb hade hon flera nya. Senast idag ringde de från hennes gamla arbetsplats och undrade om hon kunde komma och jobba extra. Svårt att hinna med två, tre jobb samtidigt. Frågan jag ställer mig är, varför får dessa lättfotade kvinnor i massage branchen inga andra jobb?  Trivs de?

Träbordsprofet

Link to comment
Dela på andra sajter

skulle tro att de flesta kan få vanliga arbeten och en hel del av dessa lättfotade damer har säkert det också men pengabehovet är stort särskilt om de spelar. lätt att fortsätta i gammla spår särskilt om omgivningen inte fördömer en och kanske till och med uppmuntrar en. om de vänner man har i sverige har en positiv inställning till prostitution och ibland också säljer sig så är det lätt att hänga på om man tidigare ägnat sig åt denna sysselsättning särskilt då de får erbjudanden av andra thaitjejer och av många män ute i nöjeslivet. Skulle tro att de flesta thaitjejer i storstäderna råkar ut för dessa erbjudanden vid ett flertal tillfällen och mycket väl känner till i vilka kretsar som verksamheten pågår.

Det mest skrämmande är väl tystnaden om detta bland tjejerna. en hel del bryr sig inte om att göra någonting åt det även om det finns barn som kan fara illa.

ha det

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Gubben, det är riktigt att kvinnor som säljer sex i Sverige inte gör något olagligt. Men det gäller vad jag vet även män som säljer sex, till kvinnor eller till andra män. Som du formulerat din text kan man tro att endast kvinnor får sälja sex i Sverige.

Herr Chang har talat.

Ja självklart kan män sälja sex till kvinnor men då är det kvinnorna som gör något kriminellt om de köper tjänsten männen handhar.

Jag skrev bara om män eftersom jag utgick från tråden "På massage salongen" och det bara skrivs om kvinnors prostitution här.

Men då är ju frågan hur domstolen skulle göra i en eventuell rättegång där kvinnan är åtalad för sexköp, vet ej om det finns något prejudikat i denna sak, vet du Herr Chang?

Hälsningar

:wai: gubben :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Gubben,

Vet inte om någon kvinna varit åtalad för sexköp. Troligen inte, för antagligen hade det i så fall stått en hel del om det i tidningarna. För övrigt verkar det ju enligt Enis artiklar att inte ens män blir åtalade för sexköp, det blir oftast endast ett strafföreläggande.

Koppleri lär dock leda till åtal.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej Gubben,

Vet inte om någon kvinna varit åtalad för sexköp. Troligen inte, för antagligen hade det i så fall stått en hel del om det i tidningarna. För övrigt verkar det ju enligt Enis artiklar att inte ens män blir åtalade för sexköp, det blir oftast endast ett strafföreläggande.

Koppleri lär dock leda till åtal.

Herr Chang har talat.

Jag måste hålla med dig i detta.

:wai: gubben :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...