Jump to content
IGNORERAD

På massage salongen


Guest Gurkan21

Recommended Posts

Quote

Jag tror att du har fel min kära Chang, mellan företag förutsättes att alla priser anges utan moms.

Så är det iaf. för mej (utsliten egenföretagare) haha

Det är möjligt att du har rätt. Men för mig känns det bäst att i avtal även skriva att priser är exklusive moms. För undvikande av missförstånd.

Jo, det har sina sidor att driva eget företag. Idag fick jag i alla fall klart med bokslut för 2008. Gick inget vidare... men skönt att ha den plågan överstökad!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 53
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    9

  • Odin

    8

  • ban99arne

    3

  • gubben4906

    3

Mest aktiva i denna tråd

Ja du Herr Chang (f-n det vattnas i munnen bara jag tänker på Chang)

Jag har ett litet el företag med 2 anställda Nov- Jan satte jag in närmare 800000:- till skattemyndigheten inte så hemskt mycket kul. Å revisorn sa att i Feb blir det lungnare... Joo tjena 117 000:- till  :heat:

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

tyvärr så vi hit många oserösa tjejer  vissa av dom tjänar 30-40 tusen i månaden genom att jobba i en massage shop och deras farang tycker att sina tjejer snälla som som köper dyra presenter till dom och som inte fattar vad tjejerna verkligen gör en normal turist visum lön seriöst kanske ligger på 300-400 kr. per dag jag vet för tyvärr har frugan råkat ha haft såna tjejer i sin butik förut jag tycker värst är alla dumma blåögda farnger som inte fattar att nånting thai is thai    mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

Visst är det tråkigt att det har blivit så här, och som vanligt dras alla med även seriösa och ärliga.

Vi har så lätt för att generalisera och tro saker t.ex om massageställen.

Det gäller även karaoke ställen i Thailand där det också finns såna som sysslar med olagliga tjänster,

men det innebär ju inte att det är så på alla ställen som har en karaoke maskin och lite färgade lampor.

Mvh Isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...