Jump to content
IGNORERAD

TV3 kl 20.00 ny serie om Arlanda...


lars60

Recommended Posts

De flesta resorna till Thailand...brukar ju börja här!  ;)

http://www.tv3.se/st...sdag-53-kl-2000

Visste du att Arlanda är en av Nordens största arbetsplatser? Häng med och se vad som händer bakom kulisserna när du är på väg till och från ett resmål! Premiär ikväll kl 20.00

Stockholm-Arlanda Airport står aldrig stilla. Här arbetar 15.000 personer för att miljontals resenärer ska resa tryggt. I TV3s vårsatsning Stockholm-Arlanda får vi följa personalen i deras händelserika vardag.

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det torka på idéer i Tv-branschen eller? Känns som detta är det femtioelfte programmet om arbetsplatser.

Klart jag kommer kolla hur det är men det är ju inte så man brinner för det... vad kommer här näst? Busschaufförerna...

// Falken

| Divejobsonline.com |

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Quote

Är det torka på idéer i Tv-branschen eller? Känns som detta är det femtioelfte programmet om arbetsplatser.

Klart jag kommer kolla hur det är men det är ju inte så man brinner för det... vad kommer här näst? Busschaufförerna...

Forummoderatorer tror jag

mvh GD

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Quote

Forummoderatorer tror jag

mvh GD

Ja, vi har en mycket intressant uppgift... finns säkert material för minst ett femminutersprogram ;-)

Annars tycker jag programmet från Arlanda inte var så tokigt. Var ju nästan spännande när dom letade efter diplomatväskan och när flygvärdinnesitsarna skulle repareras!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett program innehållandes Fodervärds-Marjasinen skulle ju vara helt sönderklippt och väldigt svårt att följa och programmet om den andre fodervärden skulle bara vara myrornas krig pga av uppdatering av programmet.

TV-kritikern Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Annars tycker jag programmet från Arlanda inte var så tokigt. Var ju nästan spännande när dom letade efter diplomatväskan och när flygvärdinnesitsarna skulle repareras!

Jag håller med Herr Chang.att det var riktigt intressant

att följa med "bakom kulisserna" på Arlanda.  :great:

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...