Jump to content
IGNORERAD

Att testa på flickvännen.


C-dude

Recommended Posts

  • Svar 35
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • C-dude

    3

  • AnOnYm

    3

  • Arnold Layne

    1

  • Långrygg

    1

Mest aktiva i denna tråd

Min klarar det inte, har så roligt åt henne för det och jag träffa henne i Pattaya så din teori stämmer inte gurragul :thumbsup: .

Och hennes vänner klarar det inte heller, allra helst när dom har druckit lite och tror att dom kan allt.

Be dom då försöka, jag lovar att ni får en rolig timme be dom sedan säga rabarberkräm så ska ni se på lite tungsnubbel.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest gurragul

Min kunde, med båda.  :rolleyes3:

Men däremot så är det helt omöjligt för henne att klappa med den ena handen på magen och samtidigt dra den andra upp och ner, inte en chans

Att man sedan ska byta rörelse med händerna har jag inte ens tagit upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Tja, fru Chang klarar detta test av ögonlocken med bravur!

Men det finns ju andra tydligen svårare uppgifter. Bortse från tummen och håll övriga fingrar tillsammans. Rör först lillfingret åt sidan med övriga tre fingrar hålls ihop. Sedan rör man lillfinger tillsammans med ringfinger åt sidan medan de två andra fingrarna hålls ihop. Till slut pekfingret åt sidan medan övriga tre fingrar hålls ihop. Och detta ska göras någorlunda snabbt.

Jag har inga problem att göra detta, men det är förbluffande många i Thailand som inte kan. Märkligt med tanke på många damers förmåga att böja fingrarna bakåt...

Men det kanske bara är en fråga om att övning ger färdighet.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

mr-noodles

Men kan Ni vifta med Näsvingarna :crazy:

utan att skrynkla hela ansiktet då pågar :D

Tjejen blir helgalen när jag gör detta & hon inte kan :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan både vifta med näsvingarna , med örorna och blinka utan att skrynkla ansiktet..

men inte samtidigt  !  :crazy:  

:wai:

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Under rätta förhållanden så har

Jag inga problem att vifta på näsborrarna.

T,ex när frugan öppnar plaa ra burken  :icon_redface: , steker/grillar torkad mört  :icon_redface: eller helt enkelt när nämnda saker har jäst klart i magen o vill ut.

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Under rätta förhållanden så har

Jag inga problem att vifta på näsborrarna.

T,ex när frugan öppnar plaa ra burken  :icon_redface: , steker/grillar torkad mört  :icon_redface: eller helt enkelt när nämnda saker har jäst klart i magen o vill ut.

C;D

Naturligtvis så misslyckas Jag att hålla ansiktet neutralt.

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

ett litet tilläg som inte har så mycket med etta att göra tror jag.

men för ett antal år sedan så ´komenterade några utlänska kompisar till mig att jag blinkade alldrig med ögonen. sett nårga flera svenskar som inte blinkar så mycket medans dom flesta verkar blinka. det är väl samma sak nå genetiskt beroende på vart man bor eller?

Mantra

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...