Jump to content
IGNORERAD

ut info


roggan

Recommended Posts

hej tjejen var på intervju 12/2 pappren kom till sverige idag (4/3) undrar om någon vet hur mig. i malmö har det med handläggningstiden vill ju att hon kommer så fort som det går, eftersom hon är med barn så tänker jag söka förtur (är ju inte säkert att man får det)när jag skickar in mina papper.är det hanläggningstid på 5-6 månader så är det för sent vill ju vara med när barnet föds. för statistiken så var hon på ambassaden den 5/2

Link to comment
Dela på andra sajter

thaikonsult

Sök förtur med en gång. Vid graviditeter beviljas man alltid förtur. Se bara till så Migrationsverket får ett graviditetsintyg annars vet de inte att hon är gravid.

Mvh Thaikonsult

http://www.thaikonsult.se hjälper till med ansökningshandlingar för visum, besöksförlängningar, uppehållstillstånd, arbetstillstånd, studietillstånd, medborgarskap, överklaganden och civilrättsliga ärenden. Thaikonsult är även registrerat ombud hos Migrationsverket.
Link to comment
Dela på andra sajter

tjejen har skickat med ett graviditetsintyg när hon var på intervju i Bangkok fick inte reda på att man redan där kan söka förtur men jag kan söka med mina papper å hänvisa till graviditetstestet hon lämnat in i Thailand

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

hej igen som jag skrev innan så var tjejen på ambassaden 5 feb å intervju 12 feb pappren kom till sweden 4 mars skickas till malmö å vi får en handläggare 6 mars ,10 mars 2 års ut färdigt på endast 33 dagar kan tilläggas att jag ansökte om förtur  :im_so_happy: snart är hon på väg hit till mig igen hon åkte hem 31 jan /roggan

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...