Jump to content
IGNORERAD

Pattaya städas upp....


lars60

Recommended Posts

Quote

"Spel för galleriet"...kallas det så?

Jo, Lars60, så kallas det och man blir inte mindre förbannad när man ser hur dessa enstaka och sällsynta "upprensningarna" får utrymme i pressen.

Det är ju uppenbart att problemet är välkänt i Pattaya City Hall, men istf att åstadkomma en permanent lösning, så pillar man lite i marginalen och ser till att pillningen uppmärksammas och förstoras i media.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Joru Janne!

Vicken jädrans tur att de gjorde det idag på morgonen inte igår. Då hade säkerligen några av detta forums medlemmar hamnat i finkan antar jag.

"Officers and volunteers were targeting flower sellers, photographers, transsexuals and anyone else acting in a suspicious manner"

Suspicious manner, jojo.

Buzzen är ju självklar här, och Jive är väl rätt nära också.

Men no problem, jag skulle ha kommit och räddat er båda

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Haffade de Bäste Bror utanför Sveven Eleven?

[move]

Pressbyristen Arne

[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Joru Janne!

Vicken jädrans tur att de gjorde det idag på morgonen inte igår. Då hade säkerligen några av detta forums medlemmar hamnat i finkan antar jag.

"Officers and volunteers were targeting flower sellers, photographers, transsexuals and anyone else acting in a suspicious manner"

Suspicious manner, jojo.

Buzzen är ju självklar här, och Jive är väl rätt nära också.

Men no problem, jag skulle ha kommit och räddat er båda

Aha, nu fattar jag varför Buzzen drog iväg med oss till det där gömstället - efter att du hade kroknat.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...