thomas001 Inlagd Februari 14, 2016 Dela Inlagd Februari 14, 2016 Jag jobbar så ögona blöder och har därför inte varit inne på forumet så ofta. Men när det är klagotrådar som poppar upp om hur forumet sköts av admin, så känns det knappast som man missar något. Att banna någon från en grupp bara för att personen gett karma vittnar å andra sidan mer om personen som bannar någon från gruppen, än om den som blir bannad.Skulle jag själv bli bannad på samma kriterier skulle jag nog tänka att han kan ta sin jävla grupp och köra upp där solen inte skiner. För att sen lägga energin på viktigare saker.Sen kan man nog fundera på om man inte borde ta en paus från forumet ett tag om man söker personer att banna i dom som ger dom man ogillar karma. Skickat från min SM-N910F via Tapatalk Då lär det ju bli en riktigt sluten grupp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Februari 14, 2016 Dela Inlagd Februari 14, 2016 Det som är lite lattjo är att P3 inte gör något åt saken.han måste ju tappat mycket sponsorer. Slopa grupperna allt ska vara öppet .moderaterna måste vara mer alarta på att stänga av puckon under en 24 timmar period .och att vi försöker att hitta på mer jippon till sammans. Tex bkk festen udon gänget eller ragson som spelar hos maitans.eller 6 juni festen i Sverige.Magiskt mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Februari 14, 2016 Dela Inlagd Februari 14, 2016 (ändrad) Livet är underbart utan facebook. Jag får leka med alla. För resten varför facebook kallas för sociala media? Det är ju osocial att aldrig träffa riktiga människor. Det ena behöver väl inte utesluta det andra, har mycket FB kontakt med Sverige, familj o vänner. Självklart går det inte att träffas IRL alltför ofta när det är 900 mil "hem", men vi besöker varandra då o då, eller rättare sagt, dom kommer hit, är ju inge kul för mig att besöka dem när de arbetar! Har man inget intresse eller samröre för övrigt med Thailand finns ju ingen anledning att vara med på något Thaiforum! Har sagt det förut, MPR o FB funkar klockrent som en kombination! Ändrades Februari 14, 2016 av Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Februari 14, 2016 Dela Inlagd Februari 14, 2016 Ring mig när ni har nyktrat till sicken tråd lika korkad som snus tråden är hahaha mvh från en ska hem snart hahahaLyfter den 16/2 1:25 med TG960 och jag har då lätt att hålla mig för skratt. Vågar inte ens kolla temperaturen hemma. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 14, 2016 Dela Inlagd Februari 14, 2016 Lyfter den 16/2 1:25 med TG960 och jag har då lätt att hålla mig för skratt. Vågar inte ens kolla temperaturen hemma. Idag mulet, lite smutsig snö på marken och gråkallt i Stockholm.Välkommen hem [emoji1]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
krisiisaan Inlagd Februari 14, 2016 Dela Inlagd Februari 14, 2016 Admin Administratörer Jag har faktiskt ett liv vid sidan också.. Antal inlägg: 258 Ignoranda legis non excusat SV: Driftsmeddelande om forumet « Svar #49 skrivet: februari 10, 2016, 08:05 » Gilla Användare Soengsang avstängd efter upprepade personangrepp.//Admin Var inne och läste på ett annat forum. Killen försökte där också att jaga uncen.... Men blev varnad, bannad och utslängd inom ett par minuter bara. Så skall dom tas....... tycker jag i alla fall. Undrar om modet finns här på MPR, tror att det måste finnas om forumet skall överleva???? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Februari 14, 2016 Dela Inlagd Februari 14, 2016 Admin Administratörer Jag har faktiskt ett liv vid sidan också.. Antal inlägg: 258 Ignoranda legis non excusat SV: Driftsmeddelande om forumet « Svar #49 skrivet: februari 10, 2016, 08:05 » Gilla Användare Soengsang avstängd efter upprepade personangrepp.//Admin Var inne och läste på ett annat forum. Killen försökte där också att jaga uncen.... Men blev varnad, bannad och utslängd inom ett par minuter bara. Så skall dom tas....... tycker jag i alla fall. Undrar om modet finns här på MPR, tror att det måste finnas om forumet skall överleva???? Vem jagar du då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Februari 14, 2016 Dela Inlagd Februari 14, 2016 Admin Administratörer Jag har faktiskt ett liv vid sidan också.. Antal inlägg: 258 Ignoranda legis non excusat SV: Driftsmeddelande om forumet « Svar #49 skrivet: februari 10, 2016, 08:05 » Gilla Användare Soengsang avstängd efter upprepade personangrepp.//Admin Var inne och läste på ett annat forum. Killen försökte där också att jaga uncen.... Men blev varnad, bannad och utslängd inom ett par minuter bara. Så skall dom tas....... tycker jag i alla fall. Undrar om modet finns här på MPR, tror att det måste finnas om forumet skall överleva???? Hej legolas.Du far nog krypa till korset,ditt forum Sawatdee.se suger getpung Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
krisiisaan Inlagd Februari 15, 2016 Dela Inlagd Februari 15, 2016 Hahaha hoppsan, denne L200 fortsätter sitt engagemang. Måste nog göra dig besviken... 2 fel av 2 möjliga.. Dessutom så tecknade jag mig även på det forumet som du nämner. Har inga problem alls där. Vad vill du mig. Mig veterligen så har jag aldrig varit i kontakt med dig, aldrig sett dig, och viljan att träffas blir mindre ju fler inlägg du gör känns det som.Jag återkommer själv med fortsatt redovisning senare. Ha en bra dag min vän. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 15, 2016 Dela Inlagd Februari 15, 2016 (ändrad) Lyfter den 16/2 1:25 med TG960 och jag har då lätt att hålla mig för skratt. Vågar inte ens kolla temperaturen hemma. Minus 38% nu! menar grader så klart! Svettigt för oss vikingar! Ändrades Februari 15, 2016 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 Tänk så mycket skit jag fick när jag argumenterade emot grupper och vilka konsekvenser det skulle innebära för forumet.Nu ser vi frukten av det och det är bara början. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 Men skriv då jag och inte man i dina inlägg, for jag är ju jag och man kan ju vara flera.Han skrev jag. Jag har funderat på hur jag skulle reagera ifall jag blev bannad från nån tråd. Jag kom fram till att jag skulle ta det med en klackspark, är man någorlunda trygg i sig själv och sitt sätt att vara så anser man ju naturligtvis att det är den som bannat mig som är den store förloraren. Att starta en tråd och lipa ut om det hela är inte min stil...huuga nej !Fritz.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 Han skrev jag. Välkommen i in i spelet Lappson! Long time no see! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 Välkommen i in i spelet Lappson! Long time no see! Bibben oxå. Ja jäklar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leadbelly Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 Då lär det ju bli en riktigt sluten grupp. Tja den lär väl bli slutnare än röv-hålet på en skogs mus.Med vänlig hälsning Leadbelly Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 Bibben oxå.Ja jäklar. Ja vilken jävla nolla ta mig fan sorgligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 Ja vilken jävla nolla ta mig fan sorgligt. Va fanken har inte ni två träffats och myst ihop det ännu, trodde det var gjort för länge sedan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 Va fanken har inte ni två träffats och myst ihop det ännu, trodde det var gjort för länge sedan!Festligt att man varit en smula fientlig mot båda dessa gubbar, SC visade vara en hyvens prick men inte träffat Bibben ännu och tror det är en ganska ok snubbe så länge man inte retat honom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 20, 2016 Dela Inlagd Februari 20, 2016 Hahaha hoppsan, denne L200 fortsätter sitt engagemang. Måste nog göra dig besviken... 2 fel av 2 möjliga.. Dessutom så tecknade jag mig även på det forumet som du nämner. Har inga problem alls där. Vad vill du mig. Mig veterligen så har jag aldrig varit i kontakt med dig, aldrig sett dig, och viljan att träffas blir mindre ju fler inlägg du gör känns det som.Jag återkommer själv med fortsatt redovisning senare. Ha en bra dag min vän.Men Runken har du inte gett upp?Nu e du avslöjad med ännu ett nick 5555Hörde förlvrigt rressintioner från ännu en fd kund igår, ännu ett scam. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 20, 2016 Dela Inlagd Februari 20, 2016 Du brukar ju vara starkt emot kommunistiskt. Här har du en avart av det. Stäng ute och bestraffa den som kritiserar och tänker olika. Barnslig lekstuga enligt mig. Har inget med DQ att göra. Nä en Ding ding värld är det Skickat från min LG-D855 via Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Februari 20, 2016 Dela Inlagd Februari 20, 2016 Nu tycker jag vi alla förenas I en sång We shall overcome. NU KÖR VI........................................................... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu