Jump to content
IGNORERAD

Black Lotus Resort and Spa


Guest jlh66

Recommended Posts

Har någon bott på detta ställe? Hur är det,tänkte hyra en sånn villa med 3 sovrom. Är det långt till stan,finns det matställen i närheten?Kanske måste man hyra en bil och vart gör man det i HuaHin?Mvh Jocke

https://www.tripadvisor.se/Hotel_Review-g297922-d3464344-Reviews-Black_Lotus_Resort_Spa-Hua_Hin_Prachuap_Khiri_Khan_Province.html#REVIEWS

Link to comment
Dela på andra sajter

Har någon bott på detta ställe? Hur är det,tänkte hyra en sånn villa med 3 sovrom. Är det långt till stan,finns det matställen i närheten?Kanske måste man hyra en bil och vart gör man det i HuaHin?Mvh Jocke

https://www.tripadvisor.se/Hotel_Review-g297922-d3464344-Reviews-Black_Lotus_Resort_Spa-Hua_Hin_Prachuap_Khiri_Khan_Province.html#REVIEWS

Klicka på plats så ser du hur långt från centrum det är

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Klicka på plats så ser du hur långt från centrum det är

Jo det lär jag ju upptäcka,men jag tänkte att nån kanske bott där och då får man ju direkt info. Sen om det inte stämmer är ju en annan sak. Men ett forum brukar ju bygga på att man kan ställa frågor och kanske få svar som kan hjälpa :rap:

Link to comment
Dela på andra sajter

Läste igenom omdömena som var gjorda och naturligtvis var de väldigt blandade. En del tycker si och andra så, verkar omöjligtt att skaffa sig en uppfattning om hur det är. Det som dock var genomgående var att det ligger tydligen väldigt avsides och hyrbil rekommenderades av några, trots att det tydligen finns nån form av fri transport på stället.

I dina kläder skulle jag ta en hyrbil och åka dit och kolla själv, innan du bokar för nån längre tid.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo det lär jag ju upptäcka,men jag tänkte att nån kanske bott där och då får man ju direkt info. Sen om det inte stämmer är ju en annan sak. Men ett forum brukar ju bygga på att man kan ställa frågor och kanske få svar som kan hjälpa :rap:

Även jag har läst omdömen,men jag ställer frågan här för att kanske kunna få ett mer specifikt omdöme,vem vet,omdömen på diverse bokningssaiter kan ju var helt fel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...