Jump to content
IGNORERAD

Ryssar på Navy Beach?


Shovel78

Recommended Posts

Svennar och norrmän nedanför soi 1 i Jomtien, du är nog bara på fel ställe. Tror jag såg 2 ryssar igår på 4 timmar.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Å fan har du vart där ligger ju vid sidan av hemmet har vart där men då var det nån som hitta vägen har försökt i år men de sket  sig med väg beskrivningen

skit samma det flyter väll in skit på stranden  i Bangsale i  går var det  skitigt som fan  och idag på m promenaden vart det städat

Hatar det att de inte har nån ordning på sin skit

 

 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ja de spri ut sig som ohyra

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Förbannade pack, e så trött på dem....otroligt dåliga yrkesmän, har börjat få filipiner nu ist för ryssar, fan så mycket possitivare gubbar !

Skickat från min LG-D855 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom kanske har flutit in från havet likt allt annat skit så som plastpåsar o dyl.

 

Mvh Hobbe 

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...