Jump to content
IGNORERAD

Vart åker man i Juli om man vill till stränder?


Guest jlh66

Recommended Posts

  • Svar 139
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Khemmarat

    15

  • M33

    11

  • Soengsang

    7

  • Nemo

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Åk till Khao lak

Funderar starkt på att göra det,det är ju inte jättelångt från dig till Ranong om jag ska ut till Payam ensväng. Jag återkommer om detta när vi bestämt oss,men du har iaf öppet hela Juli?

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Funderar starkt på att göra det,det är ju inte jättelångt från dig till Ranong om jag ska ut till Payam ensväng. Jag återkommer om detta när vi bestämt oss,men du har iaf öppet hela Juli?

Ja vi har alltid öppet, kom du bara

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Lågt till tak där också ser jag.

Mvh isan lover

Du har mycket intressant att komma med och en egen intressant kanon tråd, så försök o håll dit politiska dravel där det passar, det syns liksom på topic.

Och jag kan hålla med SC om, vad gör du i Thailand om du är så missbelåten med det, när du föreslår andra att åka till andra länder??

Du motsäger dig lite själv där!!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Jaha....då fick du med detta om militärjuntan i denna tråden också.......att du bara orkar hålla på o gaffla om detta hela tiden.....

Hej

Det är faktiskt en militärjunta som styr i Thaland just nu och det råder en fullständig militär diktatur.

Detta har bl.a lett till att solstolar och parasoller har förbjudits på vissa stränder, själv tycker jag att detta är en viktig information om man planerar en badsemester i Thailand eftersom solstolar och parasoller normalt är något som turister förväntar sig på en badstrand.

Men jag har som vanligt stor förståelse för att forumets kuppvänner och förespråkare för diktatur inte samtycker i frågan.

Grogga upp er och kom med svar nu gulingar.

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Det är faktiskt en militärjunta som styr i Thaland just nu och det råder en fullständig militär diktatur.

Detta har bl.a lett till att solstolar och parasoller har förbjudits på vissa stränder, själv tycker jag att detta är en viktig information om man planerar en badsemester i Thailand eftersom solstolar och parasoller normalt är något som turister förväntar sig på en badstrand.

Men jag har som vanligt stor förståelse för att forumets kuppvänner och förespråkare för diktatur inte samtycker i frågan.

Grogga upp er och kom med svar nu gulingar.

Mvh isan lover

Men kan du ge fan i och tjata om detta i min tråd,skriv en bibel om skiten i din egen tråd tack. Här har jag startat en tråd med en fråga om klimat.inte politik,lär dig läsa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Du har mycket intressant att komma med och en egen intressant kanon tråd, så försök o håll dit politiska dravel där det passar, det syns liksom på topic.

Och jag kan hålla med SC om, vad gör du i Thailand om du är så missbelåten med det, när du föreslår andra att åka till andra länder??

Du motsäger dig lite själv där!!

Hej

Det är din egen slutsats och inte min.

Själv hoppas jag att både solstolar, parasoll och demokrati återigen blir verklighet i Thailand.

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Men kan du ge fan i och tjata om detta i min tråd,skriv en bibel om skiten i din egen tråd tack. Här har jag startat en tråd med en fråga om klimat.inte politik,lär dig läsa.

Hej

Du har en åsikt och jag har min.

Men det är tydligen inget som du uppskattar.

Önskar dig en trevlig helg men tvivlar påatt du får en sådan.

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Du har en åsikt och jag har min.

Men det är tydligen inget som du uppskattar.

Önskar dig en trevlig helg men tvivlar påatt du får en sådan.

Mvh isan lover

Sluta drick lao och respektera när nån inte vill ha din propaganda i sin tråd.Godnatt

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Du har en åsikt och jag har min.

Men det är tydligen inget som du uppskattar.

Önskar dig en trevlig helg men tvivlar påatt du får en sådan.

Mvh isan lover

Har lakao:n tagit taskigt idag, tänkte inte svara dig o spamma ner en seriös tråd mer, men fan så här korkad brukar du inte vara, tom otrevlig!!

Se för tusan till och ta dig ner till Suvvan och fly landet, eller sim över floden till dit älskade Laos, för i Thailand borde du inte vara om det är så jävla illa.

Till TS: sorry att jag spädde på med ett trams till i din tråd, men kunde fan inte hålla mig!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Är inte alla gulingar i Asien ? :huh:

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har mycket intressant att komma med och en egen intressant kanon tråd, så försök o håll dit politiska dravel där det passar, det syns liksom på topic.

Och jag kan hålla med SC om, vad gör du i Thailand om du är så missbelåten med det, när du föreslår andra att åka till andra länder??

Du motsäger dig lite själv där!!

Jojo....tycker nog att han motsäger sig själv i detta fallet....som han håller på med farmen så kan det för f-n inte vara så jävligt som han skriver......kan vi kalla honom för rödskjorta istället??.........själv är jag neutral i detta fallet....håller inte på nån så länge det inte drabbar mig själv o familjen som vi har Thailand...

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Det är faktiskt en militärjunta som styr i Thaland just nu och det råder en fullständig militär diktatur.

Detta har bl.a lett till att solstolar och parasoller har förbjudits på vissa stränder, själv tycker jag att detta är en viktig information om man planerar en badsemester i Thailand eftersom solstolar och parasoller normalt är något som turister förväntar sig på en badstrand.

Men jag har som vanligt stor förståelse för att forumets kuppvänner och förespråkare för diktatur inte samtycker i frågan.

Grogga upp er och kom med svar nu gulingar.

Mvh isan lover

Du har ju en jäkla förmåga o dra in mlitärkupper o Thaksin o annat dravel i snart alla trådar om Thailand.......fortsätt din tråd om livet i Thailand o dra inte in politik i alla möjliga trådar........för din tråd om livet i Thai är intressant o läsa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Det är faktiskt en militärjunta som styr i Thaland just nu och det råder en fullständig militär diktatur.

Detta har bl.a lett till att solstolar och parasoller har förbjudits på vissa stränder, själv tycker jag att detta är en viktig information om man planerar en badsemester i Thailand eftersom solstolar och parasoller normalt är något som turister förväntar sig på en badstrand.

Men jag har som vanligt stor förståelse för att forumets kuppvänner och förespråkare för diktatur inte samtycker i frågan.

Grogga upp er och kom med svar nu gulingar.

Mvh isan lover

Föredrar en rakt upp o ner diktatur mot en förljugen demokratur som Sverige tex

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Behaglig temperatur där i juli också....

Kom igen Mackan ,jag startade tråden för att få lite info om Thai.Dribbla inte iväg det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Kom igen Mackan ,jag startade tråden för att få lite info om Thai.Dribbla inte iväg det.

Glöm Mackan, han tänker bara på skybars....

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom igen Mackan ,jag startade tråden för att få lite info om Thai.Dribbla inte iväg det.

sorry då.... On topic var vädret på Phuket semi-kass  i juli föra året.

Link to comment
Dela på andra sajter

Föredrar en rakt upp o ner diktatur mot en förljugen demokratur som Sverige tex

Det betyder att du alltså hellre skulle bo i länder som Nordkorea eller Sudan än i Sverige!

// mrco

Link to comment
Dela på andra sajter

Det betyder att du alltså hellre skulle bo i länder som Nordkorea eller Sudan än i Sverige!

// mrco

Det betyder att jag flyttar från Sverige till Thailand på tisdag, frågor på det?

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Det betyder att jag flyttar från Sverige till Thailand på tisdag, frågor på det?

Det är inte lönt att ställa frågor till en som föredrar diktaturer, man får ändå bara dumma och ogenomtänkta svar.

// mrco

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är inte lönt att ställa frågor till en som föredrar diktaturer, man får ändå bara dumma och ogenomtänkta svar.

// mrco

Och ditt inlägg är jo definitivt genomtänkt och värd att bevara  55555555555555555 korkskalle kallar jag den form av svar

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Och ditt inlägg är jo definitivt genomtänkt och värd att bevara  55555555555555555 korkskalle kallar jag den form av svar

Du besvarade ju mitt inlägg, alltså tyckte ju du att det var värt att besvara (jag tar för givet att du menar besvara och inte bevara men om inte så ta en Print Screen och bevara mitt inlägg). Dessutom att bli kallad korkskalle av en som föredrar diktatur i stället för Sveriges demokrati tar jag som en komplimang!

// mrco

Ändrades av mrco
Link to comment
Dela på andra sajter

Du besvarade ju mitt inlägg, alltså tyckte ju du att det var värt att besvara (jag tar för givet att du menar besvara och inte bevara men om inte så ta en Print Screen och bevara mitt inlägg)

// mrco

jag menade faktisk bevara

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...