Jump to content
IGNORERAD

Tips på snabba spikskor?


Tokotha Thong

Recommended Posts

Tokotha Thong

Tja.

Har bokat vinterns resa och var nöjd med tidsplanen.

Hade ca 45 min för byte av plan i Helsingfors.

Svårt att hinna nån öl vid bytet av plan men gott att komma till LOS utan större tidsspillan i Finland.

MEN så får jag till min fasa se att flygbolaget (Finnair) har ändrat reseplanen.

Se bifogad bild.

Va fan - flyget i Helsingfors drar till LOS 15 min FÖRE mitt flyg lättar från Landvetter.

Inte ens en tidsoptimist som mig kan iluras att detta kan hinnas...

Kommentarer?

Vojne vojne.  :whistle:

Danne

10858_hard 2 change airplane in helsinki

10858_hard 2 change airplane in helsinki

Pattaya - "Lite finare", "Lite bättre".

It`s nice to be important but it`s more important to be nice

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blir ju tajt med byten! :crazy:

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror du inte det är tidsskillnaden mellan Sverige och Finland som är en timme?Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Quote

Tror du inte det är tidsskillnaden mellan Sverige och Finland som är en timme?Mvh Måne

Du menar att tidsskillnaden skulle vara på avgången till BKK men inte på ankomsten från GBG.

Tror inte jag.

Jag tror Finnair har andra hänsyn att ta än till den stackare som skulle varit med från GBG.

Undrar om dom kommer att erbjuda han ett annat flyg -  kanske dan efter så det blir hotell i Helsingfors.

/GD

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

GD

Detta hände mig också dom ändra flyget ett par dagar innan så det blev att ta ett tidiagre flyg till Helsinke.

Vart sittande på den j-vla flygplatsen 11 timmar på julafton så aldrig mer finnair, och dom bjöd oss inte på nåt

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

November 2009. han har ju tid på sig.

Han hinner t.o.m. stämma dom om det skulle behövas :-)

Förövrigt tycker jag det är konstigt att det inte har gått att hitta billiga Finnair biljetter

hela hösten eller nu i början på det nya året.

Förra året var dom billigast nästan jämt och själv åkte jag med dom vid två tillfällen.

Har iofs bara blivit behandlat väl av dom, men då är jag å andra sidan alltid i god tid :-)

GD

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

พี่ตา

Det där ser lite svårt ut,, men om Finnair har ändrat på bokningen själva så måste det väl finnas någon ytterliggare info. Jag skulle höra med dem omgående...

Om vänder på det,, du lär ju inte hinna med någon öl på flygplatsen med de övriga 300 passagerarna på nästa flyg lär ju hinna förbruka sin fria drink väntandes på take off innan du ansluter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tokotha Thong

Håhåjaja!

Har mailat en förfrågan och inväntar svar på hur detta delikata problem skall lösas.

Att som Nerike sitta på Helsinkis flygplats timme ut och timme in låter inte vidare kul men dock har man ju då en möjlighet att hinna med flyget - alltså klart bra.

Nåväl, är ju gott om tid att lösa det hela så kraft kan ägnas åt annat.

Tack för era svar och funderingar!  :great:

Danne

Pattaya - "Lite finare", "Lite bättre".

It`s nice to be important but it`s more important to be nice

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...