Jump to content
IGNORERAD

Svenskt kanon-snus i Thailand!!


Oregistrerad

Recommended Posts

Har aldrig använt Uncens tjänster personligen förutom någon förfrågan, därimot när jag var yrkes verksam var jag inblandad i importer från Kina till bl.a Thailand, vart lands tullmyndighet bestämmer sina tariffer beroende av varuslag, ingen transportör i världen kan bestämma det, vidare är det massor av kostnader inblandade i detta s.s agentavgifter m.m, att sköta en införtullning som privat person är nog väldigt besvärligt, alla dessa kostnader är noga specade så det är nog svårt att blåsa någon på den kostnaden, möjligen kan jag tänka mej att Uncen har missat i sin info och där igenom har skapat missförstånd, enda fallet jag känner till är Drivern, har inte hört några klagomål från hans sida.

Chan2014

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 281
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Chan2014

    50

  • Soengsang

    42

  • Sam sip sam

    16

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

2 timmar sedan, skrev Chan2014:

Och va fan menar du med det, jag känner inte personen, har varit i telefon kontakt vid två tillfälle i tjänstens vägnar, har fått ett proffsigt bemötade, har ingen forum statistik liknande du tydligen besitter, var bara ett gott råd i all välmening, man blir förundrad, du har komplett missuppfattat mitt inlägg men tar det dock till dej, hade jag varit denna uncen hade jag gått vidare men får hoppas att han inte gör för allas bästa, man blir förundrad av allt detta hat och aggresioner, hetsa i lagom mängd är inget fel men det här har gått förlångt.

Om du tänker till lite så kanske du fattar vart det barkar hän t.ex varför har en sådan helylles grabb som Drivern slutat vara aktiv på forumet?ett av många exempel.

Chan2014

 

 

 

Jag känner personen och har träffat honom flera gånger, men då han börjar skickar hot och otrevligheter via mail och PM, så har stollen gått för långt.

Jag publicerade utdrag av dessa och fick en utvisning på 5 dagar enligt reglerna. (helt rätt)

Skulle du fått hälften av detta så hade du direkt ändrat åsikt.

Måste man vara lojal mot firman utan bokföring bara för man bor i samma stad.

Uncen, Glegolo, Legolas, Handskak tyckte det och skulle ge mig en propp på Bens Bar för illojalitet men han dök aldrig upp på avtalad tid.

 

Nu är jag såpass artig att jag inte skriver hans riktiga namn som han gjort mot andra medlemmar som kritiserat honom.

 

Har i kvar alla mail och PM för framtiden.

 

Själv har jag också blivit passivare och slutat publicera bilder, men gillar att retas.

 

Själv har du en del att lära på angående självkritik..... :)

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev leifen:

Där har du en poäng, han kan driva företaget genom sin fru. Men nu gör han inte det. Varför??????

 

Oregistrerad firma när du har lösningen. Hjälp din vän på traven...

Traven 55555.

Valack, vilja men inte kunna 5555

Tala om sig själv i tredje person? Typ kungen!

Innebär det att en häst är kung av Isaan 5555

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev shell:

Traven 55555.

Valack, vilja men inte kunna 5555

Tala om sig själv i tredje person? Typ kungen!

Innebär det att en häst är kung av Isaan 5555

Ingen vet bättre om livet i Isaan än den som felade på upploppet. Läs hans bloggar :) 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev leifen:

Ingen vet bättre om livet i Isaan än den som felade på upploppet. Läs hans bloggar :) 

Jo läste dom förut med viss behållning, men har gått på tomgång i några år nu.

Tyckte väl förut att han fick oförtjänt mycket ''smisk'' men han ger sig aldrig!

Nästa nick blir väl fågel Fenix?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev shell:

Jo läste dom förut med viss behållning, men har gått på tomgång i några år nu.

Tyckte väl förut att han fick oförtjänt mycket ''smisk'' men han ger sig aldrig!

Nästa nick blir väl fågel Fenix?

Nja hans blogg tillåter ingen kritik utan är låst.  På forumet sawasdee.se är han enväldig härskare och radar all kritik.

 

Nemo är ju upptaget så Felix köper jag rätt av.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev leifen:

Nja hans blogg tillåter ingen kritik utan är låst.  På forumet sawasdee.se är han enväldig härskare och radar all kritik.

 

Nemo är ju upptaget så Felix köper jag rätt av.

ok, var lite otydlig där.

Jag menar smisk i denna tråd

Bloggen är ju låst, så reaktioner undanbedes 55555

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...