Jump to content
IGNORERAD

Bojkotta ICA!


Tommy

Recommended Posts

 Jag förklarar för hon i kundtjänst att jag vill kunna ta ut pengar utomlands utan avgift men får tacka för mig efter som hon inte har någon produkt som erbjuder just detta. De har även diskuterats på andra forum att Santander haft ett kort med tillhörande konton men som nu inte finns. Där av mitt val att skippa Santander.

 

Men det går att slippa ränta på uttagna kontanter förstår jag av vad du skriver. Men i princip måste jag fört då handla något så jag får en faktura som jag sätter in för mycket pengar på. Får jag slut på pengar kan jag inte fylla på när jag vill antar jag.



Exakt så. Bankgiro med ocr nr. Framgår av fakturan, hinner du inte vänta på första fakturan så kan du plocka fram ocr med avtals/kundnummer och Santanders hemsida. Sen kan dufylla på när som du vill. Jag brukar peta in motsvarande två tre stycken 20 000 bahts uttag och sen fylla på om jag ligger på topp.

Kortet är som sagt gratis så testa gärna själv, enda aber är att man får ytterligare en kredit reggat på sig.

Skickat från min NEX SMILE5 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 158
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tallviking

    30

  • apknug

    26

  • Nicholas

    14

  • HuaHindinnge

    12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

4 timmar sedan, skrev M33:

 

På mitt SEB Mastercard har jag samma OCR varje månad så då bör jag kunna göra en insättning när jag vill, har iofs inte provat.

Detta funkar på Norwegian oxå .

My attitude, your problem .

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev apknug:

 


Exakt så. Bankgiro med ocr nr. Framgår av fakturan, hinner du inte vänta på första fakturan så kan du plocka fram ocr med avtals/kundnummer och Santanders hemsida. Sen kan dufylla på när som du vill. Jag brukar peta in motsvarande två tre stycken 20 000 bahts uttag och sen fylla på om jag ligger på topp.

Kortet är som sagt gratis så testa gärna själv, enda aber är att man får ytterligare en kredit reggat på sig.

Skickat från min NEX SMILE5 via Tapatalk
 

 

Synd att jag då precis beställt Nowegiankortet med 50 000kr i kredit. Vet dock inte hur mycket krediter man skall ha för att det skall bli en belastning. Bör väl dock inte vara något problem antar jag.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ringde Ica i veckan och sa upp mitt Ica kort! Bytte till "Coop betala före"



https://www.coop.se/Betalkort-och-bank/Vara-betal--och-kreditkort/MedMera-Betala-Fore/



Coop eller Santander är bäst just nu. Handlar man i te på Coop eller är sugen på deras bonus poäng är nog Santander att föredra då de inte har årsavgift.

Ica bör alla säga upp!


Sent from fiskebyn using Tapatalk HD
Link to comment
Dela på andra sajter

jag skickade inte  2000 extra på mitt "coop medmera mer" , idag

 

 

får se vad dom gör med dom, men kan inte tänka mig att det blir nåt annat än plus-saldo

 

Link to comment
Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev Nicholas:

jag skickade inte  2000 extra på mitt "coop medmera mer" , idag

 

 

får se vad dom gör med dom, men kan inte tänka mig att det blir nåt annat än plus-saldo

 

Får du inte pluss på ditt konto, då är det INTE Coop MedMera Mer.

Har det kort/konto och är Alltid + på konto pga. mer pengar än krediten.

 

Mvh. Coop medlem

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Jag har fört över 100000 baht 50 från ICA och 50 från Swedbank

ICA tog 100:- för att jag gjorde jobbet åt dem, Swedbank nöjde sig med 50:-

50000 baht kostade 12565 hos ICA och överföringen tog fem dar

50000 baht hos Swedbank kostade 12420 och tog två dar

Allt till samma konto i Bangkok bank

Får väl fortsätta att använda Swedbank verkar det som

Link to comment
Dela på andra sajter

tog ut 20000 bath med "coop med mera mer" kortet i går.

 

kursen blev svindlande nära trading-kursen

 

4.06

 

bara aeon som tar 150 bath och jag tror det blir svårt att toppa detta med någon annan metod, iallafall om man inte bor nära en super-rich och ha en stor hög svenska sedlar hemma.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...