Jump to content
IGNORERAD

Bowling i Pattaya?


Oregistrerad

Recommended Posts

Oregistrerad

Jag undrar om det finns något hyfsat ställe att bowla på i närheten av baht bus rutten i centrum? Inget fancy, onödigt dyrt ställe utan bara lite bowling och bira .

Undrar även om thaitjejerna brukar tycka om att bowla eller om det är lönlöst att ens fråga...

Tack på förhand.

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns på flera ställen... Men dom 2 jag testat och som jag tycker är bra är vid Top1 eller vad det heter, korsningen Pattaya klang/second road.... Och sen inne på central festival, längst upp brevid bio salongerna.... Där har det blivit en å annan stänkare, även kastat något klot.... Jag har spelat med thai brudar... Vet inte om dom gillar de eller om dom gör de bara för att man frågar så att säga.... Men brukar vara kul, ibland släpper dom till å med ifrån sig telefonerna

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns på flera ställen... Men dom 2 jag testat och som jag tycker är bra är vid Top1 eller vad det heter, korsningen Pattaya klang/second road.... Och sen inne på central festival, längst upp brevid bio salongerna.... Där har det blivit en å annan stänkare, även kastat något klot.... Jag har spelat med thai brudar... Vet inte om dom gillar de eller om dom gör de bara för att man frågar så att säga.... Men brukar vara kul, ibland släpper dom till å med ifrån sig telefonerna

Om det är Tops som du menar så finns inte det kvar mer. Var en relativs stort livsmedelsbutik.

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jive har bra koll på detta ,jo tjejerna tycker nog  det är kul och dom brukar vara duktiga också

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det är Tops som du menar så finns inte det kvar mer. Var en relativs stort livsmedelsbutik.

Han skulle inte köpa mat utan bowla och det kan han fortfarande göra på 3:e våningen i huset där Tops låg.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Han skulle inte köpa mat utan bowla och det kan han fortfarande göra på 3:e våningen i huset där Tops låg.

Vem har skrivit något om att handla mat? Men att skriva att det ligger vid Tops är fel när affären inte finns mer. Däremot ligger bowlingen i samma byggnad som Tops en gång fanns i.

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...