Jump to content
IGNORERAD

Den största forumträffen i Naklua


broder tuk tuk

Recommended Posts

ArneMorales
57 minuter sedan, skrev Fredman:

 

Du kan inte vara på riktigt, jag pendlar mellan att du är lika fiktiv som BTT eller att du är bror till Evo Morales.

 

 

Är du själv på riktigt? Isåfall ättling till alkisen Jean Fredman i Stockholm ,

som Bellman diktade om på 1700-talet.  Låter intressant.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 487
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    61

  • Soengsang

    29

  • leifen

    28

  • Lappen

    26

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Fredman
3 minuter sedan, skrev ArneMorales:

 

 

Är du själv på riktigt? Isåfall ättling till alkisen Jean Fredman i Stockholm ,

som Bellman diktade om på 1700-talet.  Låter intressant.

Du får läsa på lite han var dessutom hovurmakare utan båda hov och ur. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Förstår inte allt gnäll och dom värsta gnällspikarna är dom kärringarna som inte tänkt närvara vid träffen 

Det fanns ett datum är väl bara att åka dit då och träffas ,skitsamma om BTT är där eller inte :boom:

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
57 minuter sedan, skrev GreenValley:

Det är nog Berit som tjuvlånat hans dator.

tror jag också

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jlh66

En vecka extra ledigt.8500kr för flyg och 1800b natten för hotell+ att jag suttit 2kvällar utanför ett värdelöst 7-11. Allt detta och sen blir det ingen fest.fan vilken blåsning jag gick på :waaaht:

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Nog tycker jag att om man arrangerar en träff och inte tänker dyka upp eller ställa in är det minsta man kan kräva att det meddelas på sidan

Han har ju bevisligen var in och läst här.

 

 

 

 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev Sam sip sam:

Förstår inte allt gnäll och dom värsta gnällspikarna är dom kärringarna som inte tänkt närvara vid träffen 

Det fanns ett datum är väl bara att åka dit då och träffas ,skitsamma om BTT är där eller inte :boom:

 

Kalla mig gärna kärring men åsikter kommer jag fortfarande att ha.

Det fanns ett datum (6 Februari) i Surin också, hade ju bara varit att åka dit, skitsamma om SurinP3 var där eller inte. För det var ju till den stora festen folket ville komma.

 

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Kalla mig gärna kärring men åsikter kommer jag fortfarande att ha.

Det fanns ett datum (6 Februari) i Surin också, hade ju bara varit att åka dit, skitsamma om SurinP3 var där eller inte. För det var ju till den stora festen folket ville komma.

 

Hur tänkte du nu, han ställde ju in den festen, eller rättare sagt flyttade datum. Att det sen ordnades en annan fest av Fantasy....är ju en helt annan men ack så trevlig sak.

BTT fastslog ju i denna tråd en gång för alla att han inte annat är en svamlare av rang.

Skickat från min LG-D855 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
23 minuter sedan, skrev jlh66:

En vecka extra ledigt.8500kr för flyg och 1800b natten för hotell+ att jag suttit 2kvällar utanför ett värdelöst 7-11. Allt detta och sen blir det ingen fest.fan vilken blåsning jag gick på :waaaht:

tacka dom andra som inte kom och bjöd upp

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
10 minuter sedan, skrev stefan5300:

 

Kalla mig gärna kärring men åsikter kommer jag fortfarande att ha.

Det fanns ett datum (6 Februari) i Surin också, hade ju bara varit att åka dit, skitsamma om SurinP3 var där eller inte. För det var ju till den stora festen folket ville komma.

 

Jo men många kom ju i alla fall och kul hade dom 

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Soengsang:

 

Hur tänkte du nu, han ställde ju in den festen, eller rättare sagt flyttade datum. Att det sen ordnades en annan fest av Fantasy....är ju en helt annan men ack så trevlig sak.

BTT fastslog ju i denna tråd en gång för alla att han inte annat är en svamlare av rang.

Skickat från min LG-D855 via Tapatalk

 

Att alla som hade bokat in festen den 6 i Surin hade åkt till Fantasy den 6, hur svårt hade det vara att komma overens om det.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Att alla som hade bokat in festen den 6 i Surin hade åkt till Fantasy den 6, hur svårt hade det vara att komma overens om det.

Jo men visst.

Men att ställa in måste ju vara tillåtet, saker händer.

Men stollen BTT har ju inte sagt ett pip, hur svårt att skriva några rader i sin tråd?

Skickat från min LG-D855 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
5 minuter sedan, skrev stefan5300:

 

Att alla som hade bokat in festen den 6 i Surin hade åkt till Fantasy den 6, hur svårt hade det vara att komma overens om det.

blev ju bra som det blev och suringubbarna fick ju 2 träffar 555555

jävla goda kroppkakor var det också sa bara smack så var dom slut :wow:

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Soengsang:

Jo men visst.

Men att ställa in måste ju vara tillåtet, saker händer.

Men stollen BTT har ju inte sagt ett pip, hur svårt att skriva några rader i sin tråd?

Skickat från min LG-D855 via Tapatalk

 

Men nu missade ju flera festen på grund av det.

Jag har skrivit vad jag tyckte om att inte BTT yttrat sig i en tråd han själv startat men då är jag ju en gnällig kärring for att jag tycker.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
5 minuter sedan, skrev stefan5300:

 

Men nu missade ju flera festen på grund av det.

Jag har skrivit vad jag tyckte om att inte BTT yttrat sig i en tråd han själv startat men då är jag ju en gnällig kärring for att jag tycker.

plats fanns datum fanns bara att åka dit hade jag varit i Pattaya hade jag åkt dit och hade säkert fått några till med mig så hade det varit fest och jag tror mig veta att inga långväga resenärer var på väg till festen och i Pattaya är ju inga svårigheter med att ha fest 

sedan håller jag absolut med om att det var dåligt av BTT att inte höra av sig 

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Men nu missade ju flera festen på grund av det.

Jag har skrivit vad jag tyckte om att inte BTT yttrat sig i en tråd han själv startat men då är jag ju en gnällig kärring for att jag tycker.

Trodde de var på den andra festen??

Skickat från min LG-D855 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Troligtvis så mår BTT värst av alla. Han är ju iallafall inne och läser tråden. Skulle han vara ett troll skapad och återuppstånden av någon så är det för jävligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Soengsang:

Trodde de var på den andra festen??

Skickat från min LG-D855 via Tapatalk

Inte Arnold Layne och Kongo24

 

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte Arnold Layne och Kongo24

 

Ok, satt de på hotellet o tjurade eller gjorde de nått annat?

Iofs har jag inte sett de gnällt heller, de förstod nog o accepterade att ändringar kan ske och e ok om man meddelar det.

BTT har ju inte sagt ett pip, och iom det fastslaget att han inte annat är än en bluff.....

Skickat från min LG-D855 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Soengsang:

Ok, satt de på hotellet o tjurade eller gjorde de nått annat?

Iofs har jag inte sett de gnällt heller, de förstod nog o accepterade att ändringar kan ske och e ok om man meddelar det.

BTT har ju inte sagt ett pip, och iom det fastslaget att han inte annat är än en bluff.....

Skickat från min LG-D855 via Tapatalk

Nä Arnold var hos mig och vad Kongo var vet jag ej.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä Arnold var hos mig och vad Kongo var vet jag ej.

Då gick det ju ingen nöd på AL.

Skickat från min LG-D855 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Åker man flyg i 10-12 tim för att träffa svenskar och ha fest, samma som de som åker till thai och solar i två veckor. det finns väl annat att göra och se i Thailand. supa kan man göra med kompisar i garaget hemma i sverige

Link to comment
Dela på andra sajter

Åker man flyg i 10-12 tim för att träffa svenskar och ha fest, samma som de som åker till thai och solar i två veckor. det finns väl annat att göra och se i Thailand. supa kan man göra med kompisar i garaget hemma i sverige

Mja bor kompisen i Thailand så är det nog rätt normalt med 10-12h.

Å andra sidan, vill man påta i landet o dricka laokao så kan man lika gärna stanna i Sverige o gå på åkern o dricka orenat HB ;)

Skickat från min LG-D855 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Boa52:

Åker man flyg i 10-12 tim för att träffa svenskar och ha fest, samma som de som åker till thai och solar i två veckor. det finns väl annat att göra och se i Thailand. supa kan man göra med kompisar i garaget hemma i sverige

Om man inte är så inne på tempel och rida elefant, vad ska man göra som turist i Thailand enligt dig?

Ändrades av Wwax
Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...