Jump to content
IGNORERAD

Den största forumträffen i Naklua


broder tuk tuk

Recommended Posts

broder tuk tuk

Det går att ta moderatorerna till hjälp att t.ex spärra en av trådarna. Utan moderatorernas hjälp går det att skriva en förklaring att nu blev det nog någonting tokigt och t.ex att allt skrivs i den nya tråden. De flesta kan man tro är både läs och skrivkunniga.

En annan sak, fortfarande är tidpunkten ett frågetecken. Du har tidigare varit väldigt oklar om du verkligen menar kl. 00.00 eller om det är ett missöde.

Jag kommer att vara på plats från ca 19.00

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 487
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    61

  • Soengsang

    29

  • leifen

    28

  • Lappen

    26

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag kommer att vara på plats från ca 19.00

BTT

Det finn ju istort iingenting som säger att detta är en serös trådstart och din mening verkligen är att hålla den största av alla forumrräffar utanför en 7-11vilket  jävla dravel och slöseri med folks tid.om det bara är en skojtråd så tycker jag att den suger.edit,stavhjälp suger

Ändrades av jlh66
Link to comment
Dela på andra sajter

Hur gick det med den största forumträffen vid Maitan som BTT utlyste för några år sedan?

BTT finns på platts utanför 7/11 från kl. 19.00 ungefär. Lågbudgetfest eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Har för mig att Chang är en lång gänglig gubbe med systemkameran beredd medan BTT är en gubbe som har svårt med vattenkokare men gillar kikare.

Har sett dem live och det är lite skillnad

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Har för mig att Chang är en lång gänglig gubbe med systemkameran beredd medan BTT är en gubbe som har svårt med vattenkokare men gillar kikare.

Har sett dem live och det är lite skillnad

Till det bättre eller till det sämre då? Låter intressant, man har ju skapat sig vissa illusioner, utifrån det man läst här på MPR! 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Får tyvärr lämna återbud till denna träff.

För mycket har kommit imellan nu så jag kan inte åka till Thailand på ett tag.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
broder tuk tuk

Det börjar närma sig.

 

Inte för sent att anmäla sig här i tråden ännu.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Fasiken det är ju skottår så det blir en dag extra att vänta på bilder från den träffen, hade varit trevligt att ersätta de minnen jag har (fisklukt från marknaden) med något trevligare. Men visumet gick ut så jag tvingades återvända.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska verkligen oraklet BTT själv fysiskt närvara, är det bekräftat?

Jag väntar några dagar med att boka hotell, blir nog nått i den delen av Pattaya isof!

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jaha....9/3 idag och träffen skulle gått av stapeln imorgon?

Eftersom ingen mer info verkar komma så ställer jag in mitt deltagande.

Jag hade faktiskt tänkt och åka ner och delta i morgon.

Skickat från min LG-D855 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

MPRs Bindefeld levererar i vanlig ordning :rotfl:

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Kommer bli en kalasträff detta! Förväntar mig en massa folk och mycket bilder! Synd att man inte hade möjligheter att komma! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja fasen, synd man kommer ner först i påsk o missar träffen. Nästan värt att köpa en extra biljett bara för träffen!

Som sagt vi som närvarar digitalt hoppas på en live streaming av bilder och info!

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Soengsang:

Jaha....9/3 idag och träffen skulle gått av stapeln imorgon?

Eftersom ingen mer info verkar komma så ställer jag in mitt deltagande.

Jag hade faktiskt tänkt och åka ner och delta i morgon.

Skickat från min LG-D855 via Tapatalk

Får göra samma sak, och satsa på Prachaup Kiri Khan istället med några goa MPR are.

 

Det är väl fortfarande mobbing att kalla BTT för ett troll??

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Lite illavarslande att BTT inte kollar av anmälningslistan såhär i elfte timmen...

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Han har väl inget internet där vid 7-11, kolla alla sju elva butiker i Naklua, han sitter säkert vid någon...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev Soengsang:

Jaha....9/3 idag och träffen skulle gått av stapeln imorgon?

Eftersom ingen mer info verkar komma så ställer jag in mitt deltagande.

Jag hade faktiskt tänkt och åka ner och delta i morgon.

Skickat från min LG-D855 via Tapatalk

 

Jag kommer inte att ställa in mitt deltagande eftersom jag ju bor ganska nära.  Jag skall iväg i morgon på förmiddagen för att inhandla korv ungefär vid soi 18.  Kan någon vänlig medlem posta en karta så jag hittar?  Jag återkommer i så fall med både bilder och reportage om  hur träffen artar sig.

 

8 timmar sedan, skrev wUThai:

Kommer bli en kalasträff detta! Förväntar mig en massa folk och mycket bilder! Synd att man inte hade möjligheter att komma! 

 

Ingen fara, Lill_Kurre är alltid på plats. Där det händer när det händer.  Kameran ställs på laddning här och nu, och bilderna kommer att matas in i en grupp,  den Tunga Gruppen för att vara tydlig.

 

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
6 minuter sedan, skrev lill_kurre:

 

Jag kommer inte att ställa in mitt deltagande eftersom jag ju bor ganska nära.  Jag skall iväg i morgon på förmiddagen för att inhandla korv ungefär vid soi 18.  Kan någon vänlig medlem posta en karta så jag hittar?  Jag återkommer i så fall med både bilder och reportage om  hur träffen artar sig.

 

 

Ingen fara, Lill_Kurre är alltid på plats. Där det händer när det händer.  Kameran ställs på laddning här och nu, och bilderna kommer att matas in i en grupp,  den Tunga Gruppen för att vara tydlig.

 

 

Hur tung är den då? Då får vi hoppas att nån annan som inte beter sig som ett barn och bjuder övriga medlemmar på bilder i det vuxna öppna forumet. Ha så kul nu i den tunga och coola gruppen för dom tunga. :mdr: 

Link to comment
Dela på andra sajter

28 minuter sedan, skrev wUThai:

Hur tung är den då? Då får vi hoppas att nån annan som inte beter sig som ett barn och bjuder övriga medlemmar på bilder i det vuxna öppna forumet. Ha så kul nu i den tunga och coola gruppen för dom tunga. :mdr: 

 

Gruppmotståndarnas nyfikenhet kan inte hejdas.  Du kan väl gå in och kolla i Gruppernas redovisning, nu är jag för lat i den sena timmen att ge dig en länk.

Men du som för några dagar sedan antydde att jag förmodligen är ganska ny i forumvärlden borde ju du eftersom du tydligen är någon senior i den världen kunna ta reda på vikten av den Tunga Gruppen. 

 Jag kanske är ny,  jag gick med omkring 2008 om jag inte missminner mig.  Men det tog ju för en ”nybörjare”  ett antal år före man vågade börja yttra sig och publicera bilder tog väl ytterligare ett par år.

 

Jag betvivlar ju starkt att någon från  det vuxna öppna forumet som du utrycker dig skulle vara på plats, men du kan ju alltid hoppas.  Om någon är på plats är det ju givetvis någon ”grupperad”, förmodligen från Tunga Gruppen.

 

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
44 minuter sedan, skrev lill_kurre:

 

Gruppmotståndarnas nyfikenhet kan inte hejdas.  Du kan väl gå in och kolla i Gruppernas redovisning, nu är jag för lat i den sena timmen att ge dig en länk.

 

Men du som för några dagar sedan antydde att jag förmodligen är ganska ny i forumvärlden borde ju du eftersom du tydligen är någon senior i den världen kunna ta reda på vikten av den Tunga Gruppen. 

 

 Jag kanske är ny,  jag gick med omkring 2008 om jag inte missminner mig.  Men det tog ju för en ”nybörjare”  ett antal år före man vågade börja yttra sig och publicera bilder tog väl ytterligare ett par år.

 

 

 

Jag betvivlar ju starkt att någon från  det vuxna öppna forumet som du utrycker dig skulle vara på plats, men du kan ju alltid hoppas.  Om någon är på plats är det ju givetvis någon ”grupperad”, förmodligen från Tunga Gruppen.

 

 

 

 

Jag kunde inte bry mig mindre om hur tung eller kolla in grupperna om hur många som är medlemmar där. Att du är ny forumvärlden menade jag inte att du varit med i ett enda (?) forum sen 2008. Om du inte förstod min poäng i det hela så var det att i diverse forum som finns lite överallt i den stora internetvärlden så använder man sig inte av några låsta grupper för att stänga ute övriga medlemmar. Vilket jag fortfarande anser vara idi*tiskt i ett "öppet" forum om Thailand. Som jag sa innan. Så hade inte grupper varit något problem om dom är öppna för alla och att TS som skapar gruppen har kontroll över den och följer reglerna som MPR satt upp och inte gå på personligt tyckande och tänkande om andra medlemmar vilket man gör nu genom bl.a. vad sina vänner säger om andra medlemmar, det blir jävligt kärringaktigt och väldigt patetiskt när man tillåter det påverka den som skapat gruppen. Kom inte och säg att det inte är så för det vet jag att det är. Och så länge det kommer vara som det är idag så kommer det alltid finnas två sidor och det kommer garanteras bråkas om detta tills fan hämtar hem en. Tycker det är konstigt att du behållit badtunnetråden i den öppna delen? Var väl du som grät ut i den om att den var nån som tråkade sig i den tråden och så startade du en grupp för en andra badtunnetråd? Mycket märkligt om du frågar mig. Är det månne karman som lockar eller är du delägare i badtunnan?  

 

Och hade du haft en uns av respekt för andra medlemmar så hade du postat bilderna i just den tråden dom är avsedda för mao denna tråden. Men det är väl kanske nåt du missat när det handlar om träffar att man postar bilderna i just den tråden som man kallar träffen till!? Men varför göra det när man kan posta det i en supercool tung grupp och pissa på övriga medlemmar som inte har tillgång till syjuntagruppen där alla är såå fina och trevliga mot varandra men har inga problem att pissa på dom som står utanför.

 

Mitt medlemskap är inte i första hand att hitta vänner men även jag har stött på 5-6 st som jag mer än gärna träffar igen och kommer att träffa igen. Verkar ju vara som att många vill att MPR ska vara en enda stor fin familj där alla kommer överens och bara älskar allt man säger och skriver. Det i mitt tycke blir ett väldigt tråkigt och intetsägande forum som jag klara mig utmärkt ifrån. Man kanske rent av blir medlem i Thaisnack snart! :)

 

Undrar när P3-stenkoll upptäcker att icke medlemmar kan se bilder och läsa i dom öppna grupperna? Om han ens bry sig? :mdr:

 

 

 

 

Ändrades av wUThai
Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev wUThai:

Tycker det är konstigt att du behållit badtunnetråden i den öppna delen? Var väl du som grät ut i den om att den var nån som tråkade sig i den tråden och så startade du en grupp för en andra badtunnetråd? Mycket märkligt om du frågar mig. Är det månne karman som lockar eller är du delägare i badtunnan?  

Inte tror jag han är delägare men visst har han tidigare bekräftat att han använder sig av MPR för att stärka marknadsföringen av spektaklet, undras om han har mängdrabatt på införandet av bilder på vissa av "damerna" också?

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...