Jump to content
IGNORERAD

Den största forumträffen i Naklua


broder tuk tuk

Recommended Posts

Hmmm BTT befäste sin roll som troll på forumet. Ingen vettig människa planerar väl en träff utanför Seven Eleven där man förutsätter att alla kommer i tid och dom som kommer försent missar allt så tillvida inte hela träffen sker vid stenbordet utanför.

Dock har det skojats mycket om BTT genom åren och att han snålar utanför Seven eleven.

 

Det normala vore väl att bestämma en bar där folk kan droppa in.

Annars lär det nog bli den minsta träffen i naklua?

 

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

 

 

12 som anmält sig - tja 10 plus BTT och Irene om jag kommer ihåg rätt. Och det har inte varit en MPR träff i Naklua tidgare som vag vet om (men jag är nykomling) så det blir ju den största/första.

Rretar mig fortfarande på att jag missa tillställningen - hade varit trevlgt att träffa mannen, myten legenden.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 487
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    61

  • Soengsang

    29

  • leifen

    28

  • Lappen

    26

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Varför måste det supas så in i helvete? Detta är Thailand med många kul grejer och inte Sverige med nothing, förutom brännvin då.

En positiv grej med kroknäsorna - jag tror tamejfan aldrig att jag sett en full arab här, till skillnad från skrålande, lallande och dyngraka svennar.

Ja dessa jävla getkn...ande araber. Att dom aldrig kan ta seden dit dom kommer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför måste det supas så in i helvete? Detta är Thailand med många kul grejer och inte Sverige med nothing, förutom brännvin då.

En positiv grej med kroknäsorna - jag tror tamejfan aldrig att jag sett en full arab här, till skillnad från skrålande, lallande och dyngraka svennar.

Hej

Det kan bero på att araber inte dricker alkohol...

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Det kan bero på att araber inte dricker alkohol...

MVH Nonki

Nja, utan att känna till alla världens arabers vanor skulle jag nog vilja hävda att det kan finnas en viss felmarginal i det påståendet......

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Är inte 100 på att han var arab men han såg ut att vara det. Han låg och sov (ruset av sig) utanför en mini mart på Soi Bakhao för några veckor sedan.

Dyngrak var bara förnamnet.

 

Känner några kristna araber som inte spottar i glaset. Känner även en som är muslim men inte tar sin religion på allt för stort allvar. Han dricker, dock med måtta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är inte 100 på att han var arab men han såg ut att vara det. Han låg och sov (ruset av sig) utanför en mini mart på Soi Bakhao för några veckor sedan.

Dyngrak var bara förnamnet.

 

Känner några kristna araber som inte spottar i glaset. Känner även en som är muslim men inte tar sin religion på allt för stort allvar. Han dricker, dock med måtta.

Undantag finns alltid.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Titel: Den största forumträffen i Naklua
Datum: 2016-03-10 00:00
-------
Initiativtagare: broder tuk tuk

Vi samlas den 10.e mars utanför seven eleven butiken vid soi Potisarn ute i Naklua.

Lägg märke till att det är där Potisarn slutar vid Naklua Road och inte vid vägen som går till Rayong

BTT


Klicka här för att anmäla dig:

Den största forumträffen i Naklua

 

är inte kl. 23.58 bättre, så man hinner mingla lite ;) 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

är inte kl. 23.58 bättre, så man hinner mingla lite [emoji6] 

23 timmar och 58 minuter senare?

Då har du ju förlorat nästan ett dygns minglande jämfört med 00:00

Du kanske förväxlar 00:00 med 23:59.99999999?

Link to comment
Dela på andra sajter

 

23 timmar och 58 minuter senare?

Då har du ju förlorat nästan ett dygns minglande jämfört med 00:00

 

Du kanske förväxlar 00:00 med 23:59.99999999?

9 mars 23.58 ger 2 minuter mer umgänge än 10 mars 00.00 :D

 

Massor av barer måste stänga numera vid midnatt :( 

 

Ändrades av leifen

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmm, läste någonstans att den skulle börja 21.00

Läs första inlägget......Brodern kan ändra sig.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Läs första inlägget......Brodern kan ändra sig.

Det var nog i den första tråden om träffen. Det skulle tydligen ordnas fram bord och stolar till deltagarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

De snygga brudarna är upptagna vid midnatt men det kanske kvittar för nästan alla är snygga när man fått i sig lite.

Har vaknat ett par gånger bredvid en mardröm.

Tror att 18.00 +- ett par timmar är optimalt om de skall vara brudar, bara ett råd till er amatörer;)

Och så kan man ha sexet innan fyllan och känner lite i ollonet som är känslig för sprit.

Ändrades av Galten
kommatecken

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var nog i den första tråden om träffen. Det skulle tydligen ordnas fram bord och stolar till deltagarna.

OOOps, är det flera trådar om träffen ?? trodde det fanns bara en. Vad hette den förra??

 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

OOOps, är det flera trådar om träffen ?? trodde det fanns bara en. Vad hette den förra??

 

samma namn men nu ligger denna i mpr träff

Link to comment
Dela på andra sajter

samma namn men nu ligger denna i mpr träff

Briljant lösning :)

Då är väl alla tidigare inlägg kvar i öppna trådar? Eller försvann dom?

Ändrades av leifen

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja jag vet ,men är säker på att jag läst det i någon tråd.

Så BTT kom igen och ange tid nu !!!!

Första inlägget i denna tråd, dvs den andra tråden han skapade.

http://www.maipenrai.se/forum/topic/35066-den-största-forumträffen-i-naklua/?page=1

Står det så här:

Titel: Den största forumträffen i Naklua
Datum: 2016-03-10 00:00
-------
Initiativtagare: broder tuk tuk

Vi samlas den 10.e mars utanför seven eleven butiken vid soi Potisarn ute i Naklua.

Lägg märke till att det är där Potisarn slutar vid Naklua Road och inte vid vägen som går till Rayong

BTT


Klicka här för att anmäla dig:

 

Den största forumträffen i Naklua

 

 

I den första tråden

http://www.maipenrai.se/forum/topic/34872-den-största-forumträffen-i-naklua/?page=1

står ingen tid angiven vad jag vet.  

 

Sedan kan man dra vilka slutsatser som helst av detta. 

BTT går in i den andra tråden han skapat och lossas som om ingenting när det gäller tiden, men kommenterar andra saker.

Endera är han dummare än tåget eller också vill han skapa förvirring. Han är ett troll som inte har någon vilja att skapa en forumträff, det har han tydligt visat tidigare. Syftet med den här andra tråden är bara att skapa så mycket förvirring och bråk att han kan dra sig ur och lägga ner träffen. 

Ingen vettig människa med uppsåt att ordna en forumträff beter sig på detta sättet. Nu har jag inte träffat BTT irl så jag kan inte bedöma mitt första antagande

 

Link to comment
Dela på andra sajter

BTT är inget troll han är Mr Chang men i en annan skepnad har ni inte hajat det ännu ? Vakna!!!!

Man blir aldrig så gammal att man inte

tror,att man har ett år kvar att leva.

Link to comment
Dela på andra sajter

BTT är inget troll han är Mr Chang men i en annan skepnad har ni inte hajat det ännu ? Vakna!!!!

Det e du inte ensammes om att tro, men då är frågan.......vem fan e då mr Chang ;)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Första inlägget i denna tråd, dvs den andra tråden han skapade.

http://www.maipenrai.se/forum/topic/35066-den-största-forumträffen-i-naklua/?page=1

Står det så här:
 

 

I den första tråden

http://www.maipenrai.se/forum/topic/34872-den-största-forumträffen-i-naklua/?page=1

står ingen tid angiven vad jag vet.  

 

Sedan kan man dra vilka slutsatser som helst av detta. 

BTT går in i den andra tråden han skapat och lossas som om ingenting när det gäller tiden, men kommenterar andra saker.

Endera är han dummare än tåget eller också vill han skapa förvirring. Han är ett troll som inte har någon vilja att skapa en forumträff, det har han tydligt visat tidigare. Syftet med den här andra tråden är bara att skapa så mycket förvirring och bråk att han kan dra sig ur och lägga ner träffen. 

Ingen vettig människa med uppsåt att ordna en forumträff beter sig på detta sättet. Nu har jag inte träffat BTT irl så jag kan inte bedöma mitt första antagande

 

Där har du helt fel.

Syftet var att få in träffen under kommande evenemang.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Där har du helt fel.

Syftet var att få in träffen under kommande evenemang.

BTT

Måhända P3 eller ägaren till den f.d. vattenkokaren kan assistera om du skickar ett PM, eller så lägger nån av dom in evenemanget åt dig denna gång - tror du frågade om detta tidigare, men moderötterna läser nog inte alla trådar. Är nog bara jag som är galen nog att idas göra det.

EDIT: Ser nu att den är ju med där redan, min snabblänk tar mig förbi sidan där sånt visas så jag såg inte det. *sorry*

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Där har du helt fel.

Syftet var att få in träffen under kommande evenemang.

BTT

Det går att ta moderatorerna till hjälp att t.ex spärra en av trådarna. Utan moderatorernas hjälp går det att skriva en förklaring att nu blev det nog någonting tokigt och t.ex att allt skrivs i den nya tråden. De flesta kan man tro är både läs och skrivkunniga.

En annan sak, fortfarande är tidpunkten ett frågetecken. Du har tidigare varit väldigt oklar om du verkligen menar kl. 00.00 eller om det är ett missöde.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...