Jump to content
IGNORERAD

Undvik charter flyg


pigge01

Recommended Posts

  • Svar 33
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • pigge01

    4

  • Soengsang

    4

  • Sam sip sam

    4

  • Khemmarat

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ryska myndigheter stoppar vissa flygbolag från att flyga genom landet.R

Eftersom Vings flygbolag Thomas Cook är danskt, så kan inte de heller flyga över landet

Djävlas ryssen  så stoppa allt ryskt flyg över EU

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21964308.ab

Har inget med charterflyg att göra, alla flygbolag från Norge, Finland och Danmark stoppas, och vad fick du det med att ryskt flyg

stoppas ifrån ?

Nyktra till och läs vad som står skrivet utan att lägga till egna ideer

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inget med charterflyg att göra, alla flygbolag från Norge, Finland och Danmark stoppas, och vad fick du det med att ryskt flyg

stoppas ifrån ?

Nyktra till och läs vad som står skrivet utan att lägga till egna ideer

Läs så fattar du!

Stoppar ryssen EU-lands / EU -länders flyg

Så kan EU stopp ryska plan att flyga över EUs Luftrum.

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inget med charterflyg att göra, alla flygbolag från Norge, Finland och Danmark stoppas, och vad fick du det med att ryskt flyg

stoppas ifrån ?

Nyktra till och läs vad som står skrivet utan att lägga till egna ideer

Nja, bättre att lägga till egna tosiga ideer, än att bara skicka med länken till pk-media...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Läs så fattar du!

Stoppar ryssen EU-lands / EU -länders flyg

Så kan EU stopp ryska plan att flyga över EUs Luftrum.

Kan kanske dom kan men inget sagt om det än så länge, så ta det lugnt med att

ta EU´s avgöranden för dom. Eller har du EU i din hand som du har ICA o dylika grå organisationer ?

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan kanske dom kan men inget sagt om det än så länge, så ta det lugnt med att

ta EU´s avgöranden för dom.

Dom bör smaka sin egen medicin

Då drabbas ryssen hårt.

Är ett land dumt

Så gå på med alla icke vålds metoder.

Som finnes i verktygslådan.

Ändrades av pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom bör smaka sin egen medicin

Då drabbas ryssen hårt.

Är ett land dumt

Så gå på med alla icke vålds metoder.

Som finnes i verktygslådan.

Men inte har väl EU gått ut med ett sådant bud ?

Att du tycker dom skall göra det är jo inte riktigt samma sak som att det har hänt?

Eller är du en  ledare av Illuminati  den av ATM så fruktade organisation som skulle kunna

utfärda ett liknande dekret ?

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Apropå charter så börjar jag tröttna på att resa med thai till och från Thailand, för det är i princip det samma som charter med alla pajaser som ska med och tydligen den nu obefintliga servicen i ekonomi, sen alla satans barnfamiljer som tror att de ska först ombord till vilket pris som helst, fått många armbågar i sidan vid boardningen i Bkk etc.

Ärligt talat jävligt trött på Thai.

För att inte tala om Norwegian, ser man folket vid deras gate till Thailand så finns många uppslag till en ny Lasse Åberg film.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Problemet tycker inte jag är när man får boarda, utan dessa satans människor som har mer handbagage än vad en annan har som incheckat bagage. Kommer man bland dom sista in på planet har man ingen plats ovanför i bagageluckorna. Jävla otyg att personalen släpper igenom dessa as med 4 - 5 "hand" bagage, stora jävla handväskor och dubbla väskor på hjul mm.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men inte har väl EU gått ut med ett sådant bud ?

Att du tycker dom skall göra det är jo inte riktigt samma sak som att det har hänt?

Eller är du en  ledare av Illuminati  den av ATM så fruktade organisation som skulle kunna

utfärda ett liknande dekret ?

Läs vad han skriver. Det är ju vad han vill/önskar att EU skall göra, inte vad EU har sagt/beslutat. Hur kan du uppfatta det så?

Link to comment
Dela på andra sajter

Problemet tycker inte jag är när man får boarda, utan dessa satans människor som har mer handbagage än vad en annan har som incheckat bagage. Kommer man bland dom sista in på planet har man ingen plats ovanför i bagageluckorna. Jävla otyg att personalen släpper igenom dessa as med 4 - 5 "hand" bagage, stora jävla handväskor och dubbla väskor på hjul mm.

Just det där med handbagage håller jag med dig till 100%.

Där vill jag ge en eloge till Qatar Airways, som varit stenhårda med reglerna när jag flygit med dom. 

Dom t.o.m. taggar handbagaget vid incheckningen. Om nån sen dyker upp vid gaten med handbagage utan tagg så får de hjälp att ta sig tillbaka till incheckningen med väskan.

Så jäkla härligt att se dessa hänsynslösa handbagagemonster bli tillrättavisade.

Mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finnes många anledningar till att vara helnöjd med Qatar och handbagagegrejen är bara en av dom.

Det finnes fler bra saker men jag tillhör inte PR-avdelningen så ni får testa själva.

born41

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finnes många anledningar till att vara helnöjd med Qatar och handbagagegrejen är bara en av dom.

Det finnes fler bra saker men jag tillhör inte PR-avdelningen så ni får testa själva.

born41

Ïnte nog med att det är för lång omväg till bkk med byte och sedan detta skit kommer aldrig sätta min fot i ett arabiskt bolag

http://www.expressen.se/nyheter/sanningen-bakom-lyxen-pa-qatar-air/

http://www.vagabond.se/artiklar/nyheter/20150217/qatar-airways-orimliga-krav-pa-flygvardinnorna-existiska-och-forlegade#

http://www.businessclass.se/forum/threads/qatar-airways-ett-bolag-man-borde-bojkotta.15870/page-2

 

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

För mig som inte köper Expressen var det nyheter som presenterades i deras artikel.

Har tidigare läst att personalen på Qatar inte behandlas så väl men detta var ganska magstarkt.

Skulle uppskatta om någon kan ge tips om hur det går till i andra bolag som styrs efter paroller som dom flesta svenskar inte accepterar.

Born41

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Apropå charter så börjar jag tröttna på att resa med thai till och från Thailand, för det är i princip det samma som charter med alla pajaser som ska med och tydligen den nu obefintliga servicen i ekonomi, sen alla satans barnfamiljer som tror att de ska först ombord till vilket pris som helst, fått många armbågar i sidan vid boardningen i Bkk etc.

Ärligt talat jävligt trött på Thai.

För att inte tala om Norwegian, ser man folket vid deras gate till Thailand så finns många uppslag till en ny Lasse Åberg film.

Efter att man varit i Thailand typ en månad och nästan bara sett thaiare kan jag helt hålla med dig om att man nästan baxnar när dessa nordbor med sina barn dyker upp vid gaten.

Det är då man önskar att man slapp återvända till norden.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Och ni som gnäller på barn har aldrig själva varit barn ?????

Detta hade nog varit det bästa för en del ;);)

5675728e9be65_Dr_kunde_man_legat.thumb.g

 

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Men inte har väl EU gått ut med ett sådant bud ?

Att du tycker dom skall göra det är jo inte riktigt samma sak som att det har hänt?

Eller är du en  ledare av Illuminati  den av ATM så fruktade organisation som skulle kunna

utfärda ett liknande dekret ?

Läs en gång till vad han skriver.....

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Chrille Columbus

Och ni som gnäller på barn har aldrig själva varit barn ?????

Detta hade nog varit det bästa för en del ;);)

5675728e9be65_Dr_kunde_man_legat.thumb.g

 

Lindström är en fin konstnär tecknar obehagliga saker nära sanningen utan fruktan nåja kultur i alla fall serieteknande är en fin konstform. :great:

stavnigskkopntrollen äfr på semester by the way

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och ni som gnäller på barn har aldrig själva varit barn ?????

Detta hade nog varit det bästa för en del ;);)

5675728e9be65_Dr_kunde_man_legat.thumb.g

 

Gnäller inte på barnen, men på deras föräldrar som tror de ska först ombord på flyget och knuffar undan alla andra, och piper att "de ska minsann ombord först" ovetande om att vissa biljetter eller status ger samma förmån.

Har man betalt för en bra biljett är det skönt att komma ombord och sätta sig bekvämt och få något läskande.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi är sådana dära parasiter som går fore. Både handicapad och barn. Det ni. Vi får stanna hemma. Även fast det är flygbolaget som vill att vi ska gå före. Tråkigt nog måste vi alltid gå av sist. Kan ni ordna så vi går av första också.

Ha en härlig kväll

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi är sådana dära parasiter som går fore. Både handicapad och barn. Det ni. Vi får stanna hemma. Även fast det är flygbolaget som vill att vi ska gå före. Tråkigt nog måste vi alltid gå av sist. Kan ni ordna så vi går av första också.

Ha en härlig kväll

Parasiter, givetvis bör rullstolar och andra handikapp prioriteras, sen kommer ju biljettklasser, status och småbarnsfamiljer på samma ombordstignings frekvens, men det tycks inte de flesta småbarnsfamiljer förstå, och armbågar sig fram ofta med spydiga tilltal, före de andra i kön(biljettklass eller status)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Putin behöver en stor n____r i röven.

Bara ställer till för oss vanliga människor.

En förbud över EU är ett måste till att börja med.

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Putin behöver en stor n____r i röven.

Bara ställer till för oss vanliga människor.

En förbud över EU är ett måste till att börja med.

För att inte tala om hur bla EU ställer till det för vanliga människor i Ryssland...

Pga att Puttin försöker hålla dårarna i Ukrainas parlament korta, plötsligt ska ultra nationalister med fascistiska värderingar stödjas???

Fuck EU!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

För att inte tala om hur bla EU ställer till det för vanliga människor i Ryssland...

Pga att Puttin försöker hålla dårarna i Ukrainas parlament korta, plötsligt ska ultra nationalister med fascistiska värderingar stödjas???

Fuck EU!

Tror att du behöver Putin i ditt r_v

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Gnäller inte på barnen, men på deras föräldrar som tror de ska först ombord på flyget och knuffar undan alla andra, och piper att "de ska minsann ombord först" ovetande om att vissa biljetter eller status ger samma förmån.

Har man betalt för en bra biljett är det skönt att komma ombord och sätta sig bekvämt och få något läskande.

Hur många minuter står det dig?

Att du orkar bry dig!

Här i Manila har dom två olika köer - Vänta delar

Så de som har Biz, barn, Guld På en sida

Ek på andra sidan Längst väggen till gången.

Det funkar bra.

Sorteras direkt bvi ingången till gaten.

Ändrades av pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...