Jump to content
IGNORERAD

Jorden Resor


GaeHuaNgoo

Recommended Posts

Tjena

Har anlitat Jade Travel för att leta upp kampanjbiljetter med Thai åt mig och min familj i juni.

Nu har jag från säljaren på Jade fått besked om att alla på Jade som arbetar med Thailand från nästa vecka ska börja arbeta på Jorden Resor (www.jordenresor.se) och frågar om jag vill ta med mina bokningar dit.

Har inte hört talas om Jorden Resor förut och undrar om det är någon på forumet som vet något om dem.

Det var också ett bra tag sedan jag köpte biljetter genom Jade (oftast genom Odenresor) så jag undrar också om det är någon som har "färskare" erfarenhet av dem och deras personal och kan ge något omdöme om dem.

GaeHuaNgoo

It takes a fool to remain sane

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

tjena, det bästa sättet att kolla up resebyrå är att ringa upp till flygbolag, THAI, och fråga om de känner till eller samarbeta med resebyrån.

MVH

sabaisabi

Quote

Tjena

Har anlitat Jade Travel för att leta upp kampanjbiljetter med Thai åt mig och min familj i juni.

Nu har jag från säljaren på Jade fått besked om att alla på Jade som arbetar med Thailand från nästa vecka ska börja arbeta på Jorden Resor (www.jordenresor.se) och frågar om jag vill ta med mina bokningar dit.

Har inte hört talas om Jorden Resor förut och undrar om det är någon på forumet som vet något om dem.

Det var också ett bra tag sedan jag köpte biljetter genom Jade (oftast genom Odenresor) så jag undrar också om det är någon som har "färskare" erfarenhet av dem och deras personal och kan ge något omdöme om dem.

GaeHuaNgoo

Link to comment
Dela på andra sajter

tja!  pratade med jade o det var bara några stycken som skulle sluta.

                  mvh

            FANTASY

          25 MARS ÄR DET DAGS FÖR SURIN IGEN. :good:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej, ser att ni skriver om Jorden Resor.

Personligen så vet jag ingenting om dom, men kan se bara att dom är nya om man letar upp företaget. Jag tycker man ska vara försiktig idag med nya resebyråer i dessa tider, fler och fler byråer går i konkurs.

Jag har alltid köpt mina thai resor via Jade Travel och Odenresor, även andra biljetter till europa och har aldrig blivit missnöjd, kommer inte att byta.

Det kostar så lite att inte bli missnöjd!

Gå säker och välj Jade Travel eller Odenresor för era resor!

/Henrich

Link to comment
Dela på andra sajter

Fredrik Södersström

JordenResor kommer att bli Stockholms mest kompetenta reserbyrå och dom öppnar 30 mars. Jag känner personligen ägaren och vet att man är i mycket proffessionella händer om man bokar sin resa där. Tiden kommer att utvisa detta.

100% Confident

Link to comment
Dela på andra sajter

Slår man upp Leck får man följande träff

http://www.allabolag.se/5567751911

Slår man upp jorden resor så hittar man detta.

http://www.allabolag.se/5567073274 och klickar man vidare detta http://www.allabolag...559fba842969119

Vi får väl se vad som händer.en till spelare som är minst lika bra som Oden eller Jade är ju bara bra för oss thailandsresenärer.

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...