Jump to content
IGNORERAD

Fira Jul i Pattaya,


Dryas

Recommended Posts

Lasse på Globetroter brukar ha väldigt goa Jul bord på Soi 7 till ganska bra priser. Om man inte vill äta Jul bordet kan man komm lite senare och bara ta en tallrik och bara avnjuta jul stämningen. Perfekt tycker jag. Tror det skulle passa dig och vännen perfekt, finns även Thaimat av den bästa sorten.

Sakaeo

Hej kan väl bara säga att det bästa Jul bordet jag varit på i Pattaya är hos Lasse på Globetrooter, Prisvänligt och mycket bra med allt man kan önska sig av ett Jul bord. Fast han är Göteborgare och Gasiare är han bra. Lite instabil men det är ju alla Göteborgare som Maitan oxå är, men dom är goa Gubbar.

Sakaeo

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 37
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • kitungmakmak

    9

  • Borgmästarens Son

    5

  • Sam sip sam

    3

  • Boa52

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Låter som att jag får snoka upp denna man på globetrotter, IKEA var ju ett annat alternativ då jag letat efter en födelsedagspresent åxå men julkäket får nog gå lite före. Vännen kan få lite stålar istället om det kniper.

Försökte fråga trollet (som sover) om hon visste om globetrotter men jag fick bara obegripliga svar tillbaka, är det i jomtien eller i pattis - är det i jomtien så är det ju perfekt, pattis så blir det en liten tur med sangthaw vilket inte heller är ett problem. Rayong eller IKEA ligger lite längre bort men IKEA skulle vara kul åxå. Behöver handla lite annat åxå.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Riktig Jul i Thailand?.............

Nää, det klart. Det är för varmt för renarna så tomten kommer aldrig dit.

Link to comment
Dela på andra sajter

Globetrotters såg inte så mysigt ut, får nog bli stefans... Tror jag har traskat förbi den ett par gånger.

http://www.globetrotter-thai.com/ men ingen julskyltning...

800B, ja vafan... jag lever ju bara en gång.

EDIT: Insåg att det är runt 200kr, mindre än jag betalar för flygtaxin hemma. Så får det bli, jag har fan blivit dumsnål som funderar på IKEA för 350B även om jag faktiskt skulle behöva köpa lite saker därifrån åxå.

 

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Sist jag käkade julbord i Pattaya var hos Eddie på Stockholm Inn

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja då är det länge sedan :haha:

Julen 2002

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag käkade också julbord hos Eddie, men det måste ha varit 2000 eller nåt sånt.
Eddie var okay, men han hade ju strulat till det för sig, så det blev slut med
restaurangverksamheten

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Åt ett fantastiskt gott Julbord på Two Lions med Kalle anka på storbilds TV, Julafton kunde inte bli bättre :)

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Åt ett fantastiskt gott Julbord på Two Lions med Kalle anka på storbilds TV, Julafton kunde inte bli bättre [emoji4]

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Kul att höra. Att julbordet var super. Då har de fortsatt i Skrapis anda. För Skrapis julbord was The Best.

Tapatalkat

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...