Jump to content
Krafta

Medlemmar som man saknar.

Recommended Posts

Guest Isan Lover

Siam-Nilssonsaknar man ju, gillade hans inlägg väldigt mycket! Mycket klok man med många uppskattade inlägg i trådarna!

Hej

Håller med dig helt och vill lägga till ytterligare två, Wille och joints.

Mvh isan lover

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Sam sip sam

Farang, han tog ner skitpratarna!

Han underhåller på Facebook 

• Tummen upp 7

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
stefan5300

Farang, han tog ner skitpratarna!

Ja han hade jag glomt bort, det var en trevlig gubbe, sedan hoppas jag att Knasen, Hamnoi och Wuthai dyker upp snart igen, finns säkert fler som jag inte minns.

• Tummen upp 8

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
broder tuk tuk

Ja han hade jag glomt bort, det var en trevlig gubbe, sedan hoppas jag att Knasen, Hamnoi och Wuthai dyker upp snart igen, finns säkert fler som jag inte minns.

Farang var ok men jag störde mig ibland på att han gärna vill skryta om att just han var den störste barexperten på forumet.

BTT

• Tummen upp 3
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
KaiserBlood

Var fan är bananen??

Saknar hans tråkiga inlägg----

• Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
audirs2

Farang var ok men jag störde mig ibland på att han gärna vill skryta om att just han var den störste barexperten på forumet.

BTT

Aha, så herrn vill va nummer 1?:big_smile::meuh:

• Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Jive

Har aldrig försökt att framstå som nummer ett däremot tycker jag att man med ca 5 års erfarenhet från barer och bartjejer på ett ödmjukt sätt kan försöka förmedla sina kunskaper till allehanda nybörjare på området.

Som jag skrivit massor av gånger kan jag rädda någon från att bli lurad har jag lyckats.

Tyvärr så vet jag att när fyllet går in i kroppen och bartjejen sitter där och ler och himlar med ögonen så finns inga råd i världen som biter.

Då är tom den mest garvade veteran såld men man kan ju göra ett försök att varna för vissa fällor.

BTT

Jag tror de flesta är väldigt medvetna om vad det handlar om, men är villiga att betala för att ha lite kul.

Ändrades av Jive
  • Tummen upp 8

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Baa

BTT

Stackare, men du lärde dig säkert en hel del som du sedan använde för att spela barkung!

• Tummen upp 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
KaiserBlood

Har aldrig försökt att framstå som nummer ett däremot tycker jag att man med ca 5 års erfarenhet från barer och bartjejer på ett ödmjukt sätt kan försöka förmedla sina kunskaper till allehanda nybörjare på området.

Som jag skrivit massor av gånger kan jag rädda någon från att bli lurad har jag lyckats.

Tyvärr så vet jag att när fyllet går in i kroppen och bartjejen sitter där och ler och himlar med ögonen så finns inga råd i världen som biter.

Då är tom den mest garvade veteran såld men man kan ju göra ett försök att varna för vissa fällor.

BTT

Det börjar rosta nu.

Soi 8 är inte så häftigt längre..........

• Tummen upp 6

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Bananen

Var fan är bananen??

Saknar hans tråkiga inlägg----

Jaha, är dom så tråkiga?

Eller förväxlar du mig med stollen från Flen?

• Tummen upp 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy