Jump to content
IGNORERAD

Varuhus med "gigantiska" glasdörrar, Koh Samed??


Shovel78

Recommended Posts

  • Svar 75
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Shovel78

    15

  • Tallviking

    10

  • Nemo

    7

  • Benriach

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Har du nån egen tanke eller åsikt om det hela eller vill du bara generera klick för pk-pressen?

Är du lika sur och otrevlig mot alla som länkar information på MPR från media eller är det ett personligt inriktat påhopp mot mig ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Är du lika sur och otrevlig mot alla som länkar information på MPR från media eller är det ett personligt inriktat påhopp mot mig ?

Sur och otrevlig? Det var väl en ganska ordinär och neutral frågeställning. Men jag tycker att det är ganska menlöst att bara länka in från nån blaska utan att med ett enda ord skriva vad man själv tycker om saken. Bu eller bä, skit samma men våga tyck nånting nångång...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Sur och otrevlig? Det var väl en ganska ordinär och neutral frågeställning. Men jag tycker att det är ganska menlöst att bara länka in från nån blaska utan att med ett enda ord skriva vad man själv tycker om saken. Bu eller bä, skit samma men våga tyck nånting nångång...

Så man måste ha en personlig åsikt för att få länka in information från media på MPR ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Så man måste ha en personlig åsikt för att få länka in information från media på MPR ?

Nej, det måste man inte men blaskan kan jag läsa själv om jag vill, ett forum lever väl ändå på egna åsikter och upplevelser. Eller...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, det måste man inte men blaskan kan jag läsa själv om jag vill, ett forum lever väl ändå på egna åsikter och upplevelser. Eller...

Så varför måste du absolut komma med så sura kommentarer nu efter tusentals länkar till "blaskor" här på MPR när just jag gör en länk ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Så varför måste du absolut komma med så sura kommentarer nu efter tusentals länkar till "blaskor" här på MPR när just jag gör en länk ?

Man kanske tröttnade efter den tusonde, som tyvärr råkade bli din.

Eller man kanske inte får kommentera på ett forum som detta...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kanske tröttnade efter den tusonde, som tyvärr råkade bli din.

 

Eller man kanske inte får kommentera på ett forum som detta...

 

 

Du får sätta samman en detaljerad lista vilka media det inte är OK att länka till där man kan "läsa själv om man vill" och vilka media man får länka till där man i.o.f.s kan "läsa själv om man vill" men det är OK för dig att länka i alla fall

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Du får sätta samman en detaljerad lista vilka media det inte är OK att länka till där man kan "läsa själv om man vill" och vilka media man får länka till där man i.o.f.s kan "läsa själv om man vill" men det är OK för dig att länka i alla fall

Listan består av följande: En personlig kommentar om det man länkar till...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Listan består av följande: En personlig kommentar om det man länkar till...

Och det är du som bestämmer det på MPR ?

Är du moderator eller har du  bara en sur fredagskväll med för lite att göra ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahaha, jag undrar vem som haft en dålig dag idag...

Gillar inte otrevliga påhopp bara

Inte undra på att många slutar skriva på MPR.....

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

En olycka kan väl alla råka ut för, eller hur? Alla av oss har råkat ut för diverse olyckor och säkerligen har många utav oss varit betydligt klantigare än Jocke.

F.ö. så hände det på Koh Samet så det där med gigantiska glasdörrar får vi väl ta med en nypa salt. Han befinner sig på Bangkok Hospital i Pattaya där han opererats och väntar på att få flyga hem.

Man behöver inte överdriva.? han var väl skit full som den kändis han är och vill ha sympati för det.

Sakaeo

Link to comment
Dela på andra sajter

Gillar inte otrevliga påhopp bara

Inte undra på att många slutar skriva på MPR.....

Fel tråd, det finns en som heter Drama Queen, och inte var det väl något otrevligt påhopp ? enbart ett

önskemål om ett ställningstagande/kommentar om den länkade artikeln. Inte så mycket ett påhopp

enbart ett hopp om att få en enda personlig kommentar till vad som helst någon gång från den allvetande

utan egna ståndpunkter.

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Gillar inte otrevliga påhopp bara

Inte undra på att många slutar skriva på MPR.....

Jag är bannlysr av surin först 24 timmar men sen vete fan nu har det gått mer, kan inte skriva nåt, jag är stängd Tror inte det kommer fram Surin Stänger vad han vill

Inte är Surin nån  gubbe som ska sköta om Maipenrai helt fel han är ju en sur gubbe och det vet du, Förmodligen blir detta inlägg inte inlagt

Link to comment
Dela på andra sajter

Fel tråd, det finns en som heter Drama Queen, och inte var det väl något otrevligt påhopp ? enbart ett

önskemål om ett ställningstagande/kommentar om den länkade artikeln. Inte så mycket ett påhopp

enbart ett hopp om att få en enda personlig kommentar till vad som helst någon gång från den allvetande

utan egna ståndpunkter.

Förstör inte den goda och glättiga stämning dessa kombatanter just byggt upp med nån medlarroll, kunde lätt ha blivit 2 fredagsmystrådar. Hade passat braa som något uppvärmande  i kylan här i risbyn!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det verkar vara inne att grina ut i gammelmedia som Aftonhoran och Sexpressen om man är en pseudokändis.

Rad-kring-uppfostran-av-Sheikhen-och-psy

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska tydligen vara en riktig fyllskalle. Enligt vad jag hört av nära bekanta har han tidigare blivit avkastad av flyget pga av fylla och otrevligheter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska tydligen vara en riktig fyllskalle. Enligt vad jag hört av nära bekanta har han tidigare blivit avkastad av flyget pga av fylla och otrevligheter.

Han blev inte avkastad av flyget,han fick inte komma med för att han var för full och han var inte otrevlig,en som vet.

Ha en bra dag alla önskar Pust.

Link to comment
Dela på andra sajter

Äntligen kan vi pusta ut

TV-Profilen är nu tillbaka i Sverige och mår bra....................enl säkra källor

;)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska tydligen vara en riktig fyllskalle. Enligt vad jag hört av nära bekanta har han tidigare blivit avkastad av flyget pga av fylla och otrevligheter.

 

Han blev inte avkastad av flyget,han fick inte komma med för att han var för full och han var inte otrevlig,en som vet.

Ha en bra dag alla önskar Pust.

 

Att bli avkastad av ur ett flygplan är nog en av de mest jobbiga saker man kan bli utsatt för?

Därför anade jag att den gode @rolba menade "inte ombord-släppt" ;)

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

Att bli avkastad av ur ett flygplan är nog en av de mest jobbiga saker man kan bli utsatt för?

Därför anade jag att den gode @rolba menade "inte ombord-släppt" ;)

Oavsett, kviittar det väl lr. Fast ig har jag inte full koll.T?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...