Jump to content
IGNORERAD

Pool Party i Udon 25:e December 2015


Gorocco

Recommended Posts

Skype har jag, men när FBs tjänst har blivit bättre så använder jag sällan den numera. Finns nåra som kör "våga vägra facebook" stilen, jag undrar varför? Ägna nån timma att ställa in FB rätt och man har ett extremt bra verktyg för att nå ut till folk på alla sätt. Som nam na säger jag. 

Vart ju en trevlig eftermiddag på NB Hotell idag. Bara jag och PD som kom ihåg helröret hehe... Det blir mera spela inatt. Kör på City Lodge-hotellet kl 1 ca, när alla andra barer har stängt. Vi ses!! :-)

 

Vad är Facebook ? :sure: :huh: 

Jag är en vuxen MAN sysslar inte med barnleksaker.

Håller med Ragson till 100% skulle tro 95% av dom jag känner på mpr har fb

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 93
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • leifen

    10

  • Baa

    8

  • Sam sip sam

    8

  • Odin

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Håller med Ragson till 100% skulle tro 95% av dom jag känner på mpr har fb

Är det dit MPR flyttat?

Tapatalkat

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte kommer ej att skaffa.

 

Håller med Ragson till 100% skulle tro 95% av dom jag känner på mpr har fb

Är det dit MPR flyttat?

 

 

Tapatalkat

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det dit MPR flyttat?

 

 

Tapatalkat

 

 

Ja den delen av MPR som inte känner gränsen när man ska sluta bejaka sina kvinnliga sidor...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

kan nog vara till viss del:boom:

Fasen också! Ska man behöva lära sig något nytt igen i rymden. Inte lätt att vara färsking [emoji4]

Tapatalkat

Link to comment
Dela på andra sajter

Självklart har man FB så man hänger med vad som händer med släkt och vänner + en hel del annat  :great:

 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Självklart har man FB så man hänger med vad som händer med släkt och vänner + en hel del annat  :great:

 

Givet ,man vill ju inte vara en bakåtsträvare och trampa vatten i gamla fotspår,men det är klart klarar man inte av att lägga in en bild på mpr så är nog fb för avancerat:Yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Givet ,man vill ju inte vara en bakåtsträvare och trampa vatten i gamla fotspår,men det är klart klarar man inte av att lägga in en bild på mpr så är nog fb för avancerat:Yes:

Är ju bakåtsträvare som använder FB. Är ju Instagram och Snapchat som gäller ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Självklart har man FB så man hänger med vad som händer med släkt och vänner + en hel del annat  :great:

 

Ja det kan jag ju förstå, jag använder en annan input.  Vill dom mej något, så vet dom var dom når mej... Omedelbart.

Jag vill inte vara en edge-person som inte kan se sina rötter i ögonen...Jag föredrar direkt kommunikation...

 Alströmmer åt rotfrukten hel, varför kan inte vi?? 

Att vissa dumhuven valt att ge delar av roten till grisar, visar ju bara på deras dårskap... Den mest näringsrika delen dessutom.. Jaja

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ganska fjantigt att vägra Facebook faktiskt...

 

Inte alls bara ur ett MPR perspektiv utan utav samhället i stort, det finns ingen nyhetskälla som är bättre förutom möjligtvis Twitter... Men den vägras väl också antar jag?

Sluta fjanta och skicka mig en friend request såskall jag godkänna den, jag lovar....

  / Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ganska fjantigt att vägra Facebook faktiskt...

 

Inte alls bara ur ett MPR perspektiv utan utav samhället i stort, det finns ingen nyhetskälla som är bättre förutom möjligtvis Twitter... Men den vägras väl också antar jag?

Sluta fjanta och skicka mig en friend request såskall jag godkänna den, jag lovar....

  / Joe

Ge mej ett telefonnummer så ska du få den näst bästa kommunikationen som finns...Ja efter att mötas face to face, inget jävla tangentbord emellan.

Gilla hit å gilla dit? vem bryr sej?

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Självklart har man FB så man hänger med vad som händer med släkt och vänner + en hel del annat  :great:

 

Givet ,man vill ju inte vara en bakåtsträvare och trampa vatten i gamla fotspår,men det är klart klarar man inte av att lägga in en bild på mpr så är nog fb för avancerat:Yes:

Är ju bakåtsträvare som använder FB. Är ju Instagram och Snapchat som gäller ;)

Ja det kan jag ju förstå, jag använder en annan input.  Vill dom mej något, så vet dom var dom når mej... Omedelbart.

Jag vill inte vara en edge-person som inte kan se sina rötter i ögonen...Jag föredrar direkt kommunikation...

 Alströmmer åt rotfrukten hel, varför kan inte vi?? 

Att vissa dumhuven valt att ge delar av roten till grisar, visar ju bara på deras dårskap... Den mest näringsrika delen dessutom.. Jaja

Ganska fjantigt att vägra Facebook faktiskt...

 

Inte alls bara ur ett MPR perspektiv utan utav samhället i stort, det finns ingen nyhetskälla som är bättre förutom möjligtvis Twitter... Men den vägras väl också antar jag?

Sluta fjanta och skicka mig en friend request såskall jag godkänna den, jag lovar....

  / Joe

Har ni hört talas om att man kan träffa människor Ii verkliga livet eller ringa de?

Det ni kallar sociala medier Facebook kallar jag de för det mest osociala som finns plus en gömma för bedragare.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Om det nu är det så förträffliga facebook som gäller för detta event, varför finns då den här tråden med anmälningslista och allt här på MPR? ??? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jösses !!!!!!   Det ena utesluter  inte det andra

 

JAG gillar FB oavsett om ni fjollor kallar det för att vara en kärring ;)

Ett smakprov från FB och mästerfotografen är Virrpannan

1415073_10208271527055226_74922144097027

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jösses !!!!!!   Det ena utesluter  inte det andra

 

JAG gillar FB oavsett om ni fjollor kallar det för att vara en kärring [emoji6]

Ett smakprov från FB och mästerfotografen är Virrpannan

1415073_10208271527055226_749221440970273187_o.jpg

Tack för smakprovet.

Tapatalkat

Link to comment
Dela på andra sajter

Jösses !!!!!!   Det ena utesluter  inte det andra

 

JAG gillar FB oavsett om ni fjollor kallar det för att vara en kärring ;)

Ett smakprov från FB och mästerfotografen är Virrpannan

1415073_10208271527055226_74922144097027

Ja, sånt kan man ju inte få till på MPR!

Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

 

 

Har ni hört talas om att man kan träffa människor Ii verkliga livet eller ringa de?

Det ni kallar sociala medier Facebook kallar jag de för det mest osociala som finns plus en gömma för bedragare.

 

Stämmer rätt bra de där, förr i tiden åkte man till närbutiken köpte en påse kanelsnäckor och en rulle ballerinakex, sedan åkte man hem till en kompis som fick fixa till kaffet, sedan satt man där och snackade i några timmar.

Nu för tiden åker man till en lågprisbutik köper en laptopp, padda eller telefon för att prata med en kompis på sociala medier som bor i samma trappuppgång.

Men för mig som bor alena i obygden är ju sociala medier kanon så jag kan hålla kontakt med omvärlden, ringa eller använda bildlänk med messenger på facebook fungerar ju så jäkla bra, synd bara att inte min 89-åriga mor har lärt sig detta, så jag får prata med henne då min lillebror besöker henne så han hjälper henne.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bilder var utlovade, har så många så ni får en början bara.

Varmt för första gången i vattnet. :D 

 

IMG_4853.thumb.JPG.083556ea9ccd5786cf00d

 

 

IMG_4903.thumb.JPG.7fbaa9379a3bac4ddc10a

 

 

IMG_4863.thumb.JPG.46bee37b33207a9e218ce

 

 

IMG_4876.thumb.JPG.d67e85ff86ea7e818dfdc

 

 

IMG_4868.thumb.JPG.45a53b93c211e27170d44

 

 

IMG_4875.thumb.JPG.6e7d2e8a647b1cf643c24

 

 

IMG_4918.thumb.JPG.a79b5410099d246bc2a4a

 

Mer kommer senare i kväll.

 

 

 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

En sväng till........

 

IMG_4946.thumb.JPG.da2f92a642745fcf2da36

 

 

IMG_4949.thumb.JPG.3ec20f29e155876509fce

 

 

IMG_4939.thumb.JPG.a67b73bbab842c800c6a0

 

 

IMG_4931.thumb.JPG.b334bffb644cec380e316

 

 

IMG_4926.thumb.JPG.e264441d8351c9642aa15

 

 

IMG_4924.thumb.JPG.7a969adfbe0080a608d54

 

 

IMG_4922.thumb.JPG.13a6a51ebd762e361a674

 

 

IMG_4921.thumb.JPG.f0136c2544733757558e7

 

 

IMG_4919.thumb.JPG.dbcff2febaa676d374ba5

 

 

 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...