Jump to content
rolba

Nu ger jag upp och lämnar det sjunkande skeppet.

Recommended Posts

rolba
26 minuter sedan, skrev BanBoLo:

Jo det är väl helt okej här på östkusten.
Men vi har ju varit i Bangkok nu 5veckor och här är det inte så bra!1096046fed6d7aef357d9e3a40e67535.jpg2eb2b45deb4fcced1bcb0e4337bf6b4e.jpg

Skickat från min FRD-L09 via Tapatalk

Ja just ja, frugan visade några bilder när ni höll på och rustade. Vilket minne man har. Eller inte har.😇😉

rolba

Frugan fick stänga massagen igår kväll. 

Hon tänkte stänga redan på morgonen efter att hon läst en del på Facebook. 

Jag sa till henne att det kan inte finnas krav på att man ska hämta direktiv från fb så då ringde hon till orboto/kommunhuset. 

De svarade att hon kunde ha öppet som vanligt för de hade inte fått några officiella dokument ännu. De skulle höra av sig när det kom. 

Hursomhelst så kom polisen i åttatiden igår kväll och sa att det var dags att stänga. Då hade hon redan släckt ner skyltar och dylikt men de hade fem kunder inne. Hon behövde dock inte slänga ut dem utan de fick sin massage.

• Ge karma 7

ellim63
19 minuter sedan, skrev rolba:

Frugan fick stänga massagen igår kväll. 

Hon tänkte stänga redan på morgonen efter att hon läst en del på Facebook. 

Jag sa till henne att det kan inte finnas krav på att man ska hämta direktiv från fb så då ringde hon till orboto/kommunhuset. 

De svarade att hon kunde ha öppet som vanligt för de hade inte fått några officiella dokument ännu. De skulle höra av sig när det kom. 

Hursomhelst så kom polisen i åttatiden igår kväll och sa att det var dags att stänga. Då hade hon redan släckt ner skyltar och dylikt men de hade fem kunder inne. Hon behövde dock inte slänga ut dem utan de fick sin massage.

På grund av Corona?

rolba
2 minuter sedan, skrev ellim63:

På grund av Corona?

Alla barer, massager och underhållningsfasiliteter har uppmanats att stänga fram till 31 mars.

Restauranger får ha öppet men ska tydligen inte få servera alkohol för då stannar gästerna för länge.

• Ge karma 2
  • Buu 1
  • Ojojoj 1
  • Tråkigt 1
  • Haha 4

M33
11 timmar sedan, skrev rolba:

Alla barer, massager och underhållningsfasiliteter har uppmanats att stänga fram till 31 mars.

Restauranger får ha öppet men ska tydligen inte få servera alkohol för då stannar gästerna för länge.

Att man behöver friskhetsintyg för inresa lär bli ett ickeproblem så länge allt kul är stängt.

• Fint 1
  • Haha 3

rolba
5 timmar sedan, skrev Enis:

Du får väl dra ditt strå till stacken och plocka hem någon vilsen yppig yngre förmåga som blivit entledigad från någon agogo... och idka socialhjälp... vet dock inte hur det blir med pluspoäng hos frugan din där.

/Enis

Dom har jag ju hjälpt hela säsongen. 😋😇

Nästa steg blir väl konstgjord andning och hjärtmassage.

• Haha 6