Jump to content
IGNORERAD

Tatueringsugen


omarama

Recommended Posts

Hittade en gammal tråd som jag inte kunde skriva i så det får bli en ny.

Sitter i Pattaya nu och funderar på en ny gaddning men otrolig skillnad i kvalite på dom jobb jag har sett här nerifrån så tar gärna emot tips på vart man ska gå.

Någon som har tatuerat sig här nere inte allt för länge sen och blivit riktigt nöjd? 

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Innan du tatuerar dig prova en påklistrat taturringning eller henna målning. Några som jag känner som har tatuerat sig ångrar det. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar men jag har redan tatuering så jag vet hur det är.....ville mer få tips om någon som är bra på att sätta dit en till :-)

 

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har ingen webbsida men det finns en kille som är internationellt erkänd i Jomtien. Han håller till på Soi Welcome. Chai Tattoo. Jag har gjort fyra stycken hos Chai och varit mycket nöjd. Bra färger och fin läkning.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan man lita på att de kör med sterila grejer?

Jag har gjort en del gaddningar i feskebyn. Och hygienen och steriliteten har jag inget att klaga på. Proffsigt helt enkelt.  

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Jag skrev Fårösund på kuken i Pattaya för många helvetes år sedan och idag står det bara Fårö..

Link to comment
Dela på andra sajter

Misstänker att det har nötts bort och inte att thaikniven har varit framme.. ;)

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skrev Fårösund på kuken i Pattaya för många helvetes år sedan och idag står det bara Fårö..

Då hade du alltså ståkuk när han eller hon tatuerade.eller.......hehehehe:D

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tatuerade in Bangkok fast på Thai på min k*k.กรุงเทพมหานคร อมรรัตนโกสินทร์ มหินทรายุธยามหาดิลก ภพนพรัตน์ ราชธานีบุรีรมย์ อุดมราชนิเวศน์ มหาสถาน อมรพิมาน อวตารสถิต สักกะทัตติยะ วิษณุกรรมประสิทธิ์
 

;)

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skrev Fårösund på kuken i Pattaya för många helvetes år sedan och idag står det bara Fårö..

Ja man får väl vara glad om man kan se den. :big_smile: Ja för magen då, menar jag.

Ändrades av Nisse Hult
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skrev Fårösund på kuken i Pattaya för många helvetes år sedan och idag står det bara Fårö..

taskigt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du har instagram så sök på: dongevetattoo. Han är duktig, studion heter evetattoo och ligger soi 9 second rd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tatuerade in Bangkok fast på Thai på min k*k.กรุงเทพมหานคร อมรรัตนโกสินทร์ มหินทรายุธยามหาดิลก ภพนพรัตน์ ราชธานีบุรีรมย์ อุดมราชนิเวศน์ มหาสถาน อมรพิมาน อวตารสถิต สักกะทัตติยะ วิษณุกรรมประสิทธิ์
 

;)

Jag vill inte skryta om storleken.

men tatueraren sa att bara en örnklo får plats inte hela örnen 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hittade en gammal tråd som jag inte kunde skriva i så det får bli en ny.

Sitter i Pattaya nu och funderar på en ny gaddning men otrolig skillnad i kvalite på dom jobb jag har sett här nerifrån så tar gärna emot tips på vart man ska gå.

Någon som har tatuerat sig här nere inte allt för länge sen och blivit riktigt nöjd? 

soi honey hörnet mot soi boukau en liten skrubb helt ok sedan soi 7 höger sida om dylika går mot beachen  mitt på ungefär en trappa upp

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skrev Fårösund på kuken i Pattaya för många helvetes år sedan och idag står det bara Fårö..

Ja det är inte bara den som minskar med åldern.....:P

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Sen finns ju House of Pain (tror jag att den heter) på Soi 7.

House of pain finns också i Khao lak  dom ställena är ägda av Hells Angels

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...