Jump to content
IGNORERAD

Den största forumträffen i Naklua


broder tuk tuk

Recommended Posts

  • Svar 152
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    27

  • leifen

    14

  • Avregistrerad clion

    11

  • HuaHindinnge

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Om Broder Tuk Tuk kan bekräfta i början på Mars att han befinner sig i Feskebyn. Med foto eller liknande så kan jag tänka mig att åka 40 mil enbart för att få se Mannen,Myten Legenden!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Ok. Tar hon med sig butiken till stenborden? Vore bra att se menyn och dricka listan. 

Butiken ligger precis bakom stenborden och framför borden finns gott om god mat för den som önskar.

En rättelse, spriten och groggvirket och snacksen kan man köpa hos mama eller inne på seven. Mama är dock några baht billigare bla vad gäller fiskchips och vatten.

Det lättaste att hitta till träffen är att kliva på en songtaew utanför big C med riktning dolphins roundabout och sen rakt fram i rondellen in på Naklua Road och ytterligare ca 200 meter.

Då har ni festplatsen på er högra sida.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Butiken ligger precis bakom stenborden och framför borden finns gott om god mat för den som önskar.

En rättelse, spriten och groggvirket och snacksen kan man köpa hos mama eller inne på seven. Mama är dock några baht billigare bla vad gäller fiskchips och vatten.

Det lättaste att hitta till träffen är att kliva på en songtaew utanför big C med riktning dolphins roundabout och sen rakt fram i rondellen in på Naklua Road och ytterligare ca 200 meter.

Då har ni festplatsen på er högra sida.

BTT

Kan du publicera en streetwiew bild på platsen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Butiken ligger precis bakom stenborden och framför borden finns gott om god mat för den som önskar.

En rättelse, spriten och groggvirket och snacksen kan man köpa hos mama eller inne på seven. Mama är dock några baht billigare bla vad gäller fiskchips och vatten.

Det lättaste att hitta till träffen är att kliva på en songtaew utanför big C med riktning dolphins roundabout och sen rakt fram i rondellen in på Naklua Road och ytterligare ca 200 meter.

Då har ni festplatsen på er högra sida.

BTT

Dett är alltså en butik som ligger brevid seven och säljer fiskchips. Jag anser att en restaurang är nödvändigt för att lyckas med en träff.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dett är alltså en butik som ligger brevid seven och säljer fiskchips. Jag anser att en restaurang är nödvändigt för att lyckas med en träff.

Finns ju alkohol i butiken, stolar och bord utanför, vad mer krävs för en lyckad träff?

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns ju alkohol i butiken, stolar och bord utanför, vad mer krävs för en lyckad träff?

Jag tycker om att äta god mat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Länge sen jag såg stolar och bord utanför ett 7Eleven så nog vill jag ha en nytagen bild på festplatsen så man inte behöver stå.

Kan tänka mig att komma för att umgås med alla, men sitta i bussar i åtta timmar och bli lurad på sittplats vid stenborden gör jag inte.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Mupp.

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Butiken ligger precis bakom stenborden och framför borden finns gott om god mat för den som önskar.

En rättelse, spriten och groggvirket och snacksen kan man köpa hos mama eller inne på seven. Mama är dock några baht billigare bla vad gäller fiskchips och vatten.

Det lättaste att hitta till träffen är att kliva på en songtaew utanför big C med riktning dolphins roundabout och sen rakt fram i rondellen in på Naklua Road och ytterligare ca 200 meter.

Då har ni festplatsen på er högra sida.

BTT

Mama är dock några baht billigare bla vad gäller fiskchips och vatten.

Vatten??? :rotfl: 

Link to comment
Dela på andra sajter

Butiken ligger precis bakom stenborden och framför borden finns gott om god mat för den som önskar.

En rättelse, spriten och groggvirket och snacksen kan man köpa hos mama eller inne på seven. Mama är dock några baht billigare bla vad gäller fiskchips och vatten.

Det lättaste att hitta till träffen är att kliva på en songtaew utanför big C med riktning dolphins roundabout och sen rakt fram i rondellen in på Naklua Road och ytterligare ca 200 meter.

Då har ni festplatsen på er högra sida.

BTT

ja ha du, med den vägbeskrivningen är du inte framme vid soi potisarn....den soien ligger en kilometer från rondellen

Link to comment
Dela på andra sajter

ja ha du, med den vägbeskrivningen är du inte framme vid soi potisarn....den soien ligger en kilometer från rondellen

Whoops!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja vad skoj måste hyra ett flyg o flyga ner till Pattaya för detta event ,går det att köpa sittplats biljett vid stenbordet jag tar med plastmugg o sittunderlag ,, går det o tälta någonstans i närheten så det blir riktigt gemytligt ....!

Tack Btt för att någon gör något riktigt för en gångs skull :-)

För mycket är lagom

Link to comment
Dela på andra sajter

Misslyckad inklistring av bild.
Ändrades av leifen

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Whaaooo !

Får man ta med respektive, eller blir det bara tjejer från Seven?

Alla är välkommna, även ev darlingar som hämtats ut i barerna.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Gött mos!

Fast ere inte billigare att ta med nån ospec från Beachroad?

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Gött mos!

Fast ere inte billigare att ta med nån ospec från Beachroad?

 

MVH

Som skrivits är alla välkommna även om jag kanske inte vill ha Thomas Quick eller Juha Valjakala på festen.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Som skrivits är alla välkommna även om jag kanske inte vill ha Thomas Quick eller Juha Valjakala på festen.

BTT

Men de som dyker upp skall stå ut med dej, hur tänker du då?

Har du smält ner nån vattenkokare på senaste tiden??? (den enskilt roligaste händelsen på "forat" :38:

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Av en ren tillfällighet så åkte jag soi Potisarn i dag mellan Sukhumvit och Naklua Road.

Kom att tänka på denna eminenta tråd och passade på att reka inför festen. Jag missade dock den första Seven 11 som ligger i hörnet av Sukhumvit.

Det ser lite tunt ut med festförberedelserna. Den som fungerar bäst är väl den på sista bilden vid soi 5, där har det väl slunkit ner någon öl sittandes på trappen efter innebandyn.

soipotisarn1.thumb.jpg.3b7eccd7453092062soipotisarn2.thumb.jpg.c7eb05a92a7097eb5

 

soipotisarn3.thumb.jpg.92eff4783c56c5b38

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...