Jump to content
IGNORERAD

Vart i Thailand trivs ni bäst


kenneth073

Recommended Posts

12 minuter sedan, skrev kitungmakmak:

Det är när det är -20 eller kallare ute som man verkligen förstår att uppskatta en frigolitring på dasset. Eller kommer hem och bara kan ställa sig i duschen, istället för att bära vatten från brunnen och elda bastun.

 

Kontrasterna är trevliga, speciellt när man kan välja.

 

Och japp, jag är för det mesta solo. Vissa (Svenska) kvinnor gillar livet i stugan på sommarn i alla fall - nån Thaidam har jag inte testat tvinga hit då jag tycker deras klimat är bättre. Speciellt på vintern, men det finns dagar runt påsk som är magiska åxå. Känslan när man fått lös snöskotern från en fastkörning och svetten rinner kan märkligt nog vara ganska sköna.

Ser ut som att du sitter i en svår sits. Kanske en tripp nån annan stans från ditt nuvarande levande kanske kan bli en kick.. :^^: pm mig gärna för f-n

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 111
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Boa52

    12

  • ellim63

    8

  • kenneth073

    7

  • leifen

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Scandinaviancorner
5 timmar sedan, skrev kycklingen:

Här trivs jag 

image.jpg

Ja där trivs jag också, men så är det ju bästa platsen i södra Thailand också

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak
1 timme sedan, skrev Nakhon:

Ser ut som att du sitter i en svår sits. Kanske en tripp nån annan stans från ditt nuvarande levande kanske kan bli en kick.. :^^: pm mig gärna för f-n

 

Sitter inte alls i en svår sits (inte vad jag tycker),  trivs just nu i Thailand eller Kambodja ibland och i Sverige ibland. Familjen (bröder, morsan, och vänner drar hem mig) men klimatet och att jag fortfarande inte varit överallt gör mig ressugen. Träffar så mycket trevligt folk åxå, så det blir lite vanebildande att resa runt.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev kitungmakmak:

 

Sitter inte alls i en svår sits (inte vad jag tycker),  trivs just nu i Thailand eller Kambodja ibland och i Sverige ibland. Familjen (bröder, morsan, och vänner drar hem mig) men klimatet och att jag fortfarande inte varit överallt gör mig ressugen. Träffar så mycket trevligt folk åxå, så det blir lite vanebildande att resa runt.

Kör på, Vi är trots allt rätt många som vill ta del av kvalitativ 

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak
1 minut sedan, skrev Nakhon:

Kör på, Vi är trots allt rätt många som vill ta del av kvalitativ 

Finns nog en tid för allt, som solo kan jag göra lite tokigheter. Men snart är det slut på pengar och kanske jag fastnar för en kvinna. Då ändrar sig allt.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak
34 minuter sedan, skrev Nakhon:

 

Du yrar runt i din mössa. Jag blir inte klok på dig faktiskt. Förresten, vem är det du saknar så himla mkt ieg? Du ljuger likt en th

 

Inte meningen att du skall bli klok på mig.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev kitungmakmak:

Inte meningen att du skall bli klok på mig.

 

Dina svar och så vidare är aldrig att förbrylla. Men kanske är du rent av den som vill följa med mig, f.n vet ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Bangsaray alla dar i veckan Fan skulle svara förut det blev en tråd .Jävlar vad dåligt forumet är nu

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

48 minuter sedan, skrev clion:

Fan skulle svara förut det blev en tråd .Jävlar vad dåligt forumet är nu

 

Ja, det är en bugg som P3 försöker fixa, ett vanligt problem i denna versionen som gör att ett enkelt svar blir en tråd istället.

 

Skål 

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Redan igång:misdoubt:ha ha

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Bibben:

 

Ja, det är en bugg som P3 försöker fixa, ett vanligt problem i denna versionen som gör att ett enkelt svar blir en tråd istället.

 

Skål 

 

 

Lite dåligt av P3 att det inte blev en grupp...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Chang Mai gillar vi båda, dit kommer vi tillbaks till, o Khao lak är ett trevligt ställe..

56ee7c3c15f7f_Thailand-09370_1024x768.th

 

56ee7ce3a8a70_Thailand-092070_1024x681.t

 

56ee7ce58f8a8_Thailand-092089_1024x681.t

 

          FF

 

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...