Jump to content
IGNORERAD

Blodbad i Paris


Nemo

Recommended Posts

 

Intressant inlägg. Har du tänkt på korrelationen hög arbetslöshet + låg utbildning + högt röstande på SD?  På tal om stenålder alltså. 

Gillar man grottmålningar så bör man ju absolut rösta på SD. Ja, just det.. det är ju var ni gör också!! Sorry .. glömde. :)

 

I övrigt..  jag trodde tråden handlade om det hemska dådet i Paris. 

Istället så får jag snabbskrolla mig igenom 5 sidor imbecillt mussehat av olika begåvningsreserver som försöker klå varandra i vem som är dummast. :D

IS har haft ihjäl flera tiotusentals muslimer... enligt trådens eminenta humanister borde alltså dessa mördade muslimer få skylla sig själva.. eftersom de släppte in muslimer i sina länder... typ.

Och de dumma muslimerna som flyr undan IS och våld måste vi slänga ut.. för vi vill inte ha IS och våld här. :clapping:

Det är bra att vi får in lite högutbildade syrier nu. Om bara alla svenskfientliga SD-tomtar kunde flytta utomlands så skulle ju framtiden se riktigt ljus ut!

 

https://www.facebook.com/islamiskaforbundet

 

Dravel.Bor det en miljömupp i dig kanske?Resonemanget skvallrar en del.....

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 214
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Benriach

    15

  • Sam sip sam

    14

  • Wangthong

    12

  • Buzzen Buz

    12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Dravel.Bor det en miljömupp i dig kanske?Resonemanget skvallrar en del.....

Nja, Buzzen är bara goood, det är mest lämpligt så...

 

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Intressant inlägg. Har du tänkt på korrelationen hög arbetslöshet + låg utbildning + högt röstande på SD?  På tal om stenålder alltså. 

Gillar man grottmålningar så bör man ju absolut rösta på SD. Ja, just det.. det är ju var ni gör också!! Sorry .. glömde. :)

 

I övrigt..  jag trodde tråden handlade om det hemska dådet i Paris. 

Istället så får jag snabbskrolla mig igenom 5 sidor imbecillt mussehat av olika begåvningsreserver som försöker klå varandra i vem som är dummast. :D

IS har haft ihjäl flera tiotusentals muslimer... enligt trådens eminenta humanister borde alltså dessa mördade muslimer få skylla sig själva.. eftersom de släppte in muslimer i sina länder... typ.

Och de dumma muslimerna som flyr undan IS och våld måste vi slänga ut.. för vi vill inte ha IS och våld här. :clapping:

Det är bra att vi får in lite högutbildade syrier nu. Om bara alla svenskfientliga SD-tomtar kunde flytta utomlands så skulle ju framtiden se riktigt ljus ut!

 

https://www.facebook.com/islamiskaforbundet

 

Har sett dina tidigare trådar och dom har ju enbart varit till för att provocera och för att vara otrevlig,skapa dålig stämning på forumen så lägg av, du tillför ingenting, om du är en olycklig människa så rekommenderar jag att du uppsöker en psykolog så du kan komma till rätta med ditt liv och kanske kan bli lycklig en dag i framtiden!

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Intressant inlägg. Har du tänkt på korrelationen hög arbetslöshet + låg utbildning + högt röstande på SD?  På tal om stenålder alltså. 

Gillar man grottmålningar så bör man ju absolut rösta på SD. Ja, just det.. det är ju var ni gör också!! Sorry .. glömde. :)

 

Och har du tänkt på korrelationen hög arbetslöshet + låg utbildning + hög brottslighet + islam (med tanke på stenåldern och grottmålningar) =  utanförskapsområden

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Blodbad i Stockholm snart, sanna mina ord. Det är inget hot, snarare ett löfte.Som man bäddar fick man ligga eller hur det nu var.

Ja, jag tror dig. Frågan är var, MoS ligger ju nära till...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Intressant inlägg. Har du tänkt på korrelationen hög arbetslöshet + låg utbildning + högt röstande på SD?  På tal om stenålder alltså. 

Gillar man grottmålningar så bör man ju absolut rösta på SD. Ja, just det.. det är ju var ni gör också!! Sorry .. glömde. :)

 

I övrigt..  jag trodde tråden handlade om det hemska dådet i Paris. 

Istället så får jag snabbskrolla mig igenom 5 sidor imbecillt mussehat av olika begåvningsreserver som försöker klå varandra i vem som är dummast. :D

IS har haft ihjäl flera tiotusentals muslimer... enligt trådens eminenta humanister borde alltså dessa mördade muslimer få skylla sig själva.. eftersom de släppte in muslimer i sina länder... typ.

Och de dumma muslimerna som flyr undan IS och våld måste vi slänga ut.. för vi vill inte ha IS och våld här. :clapping:

Det är bra att vi får in lite högutbildade syrier nu. Om bara alla svenskfientliga SD-tomtar kunde flytta utomlands så skulle ju framtiden se riktigt ljus ut!

 

https://www.facebook.com/islamiskaforbundet

 

svampen och rödtjutet biter i Morgongåva,men du vaknar kanske när nån stackars ensamkommande ballar ur i din närhet.

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Intressant inlägg. Har du tänkt på korrelationen hög arbetslöshet + låg utbildning + högt röstande på SD?  På tal om stenålder alltså. 

Gillar man grottmålningar så bör man ju absolut rösta på SD. Ja, just det.. det är ju var ni gör också!! Sorry .. glömde. :)

 

I övrigt..  jag trodde tråden handlade om det hemska dådet i Paris. 

Istället så får jag snabbskrolla mig igenom 5 sidor imbecillt mussehat av olika begåvningsreserver som försöker klå varandra i vem som är dummast. :D

IS har haft ihjäl flera tiotusentals muslimer... enligt trådens eminenta humanister borde alltså dessa mördade muslimer få skylla sig själva.. eftersom de släppte in muslimer i sina länder... typ.

Och de dumma muslimerna som flyr undan IS och våld måste vi slänga ut.. för vi vill inte ha IS och våld här. :clapping:

Det är bra att vi får in lite högutbildade syrier nu. Om bara alla svenskfientliga SD-tomtar kunde flytta utomlands så skulle ju framtiden se riktigt ljus ut!

 

https://www.facebook.com/islamiskaforbundet

 

Muslimer har väl alltid haft ihjäl varandra så det är väl inget nytt för IS! 

Problemet som Sverige står inför är väl att få en integration som fungerar. Utan en fungerande integration av de människor som kommer hit så får vi garanterat problem med terrorister. Sverige är väl ett av de länder som klarar integrationen av våra flyktingar sämst. Ändå så anser politikerna att de löser detta problem, och gör inget som kan bromsa inflödet av flyktingar. Får du den eqvationen att gå ihop?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja fy fan och nu har 600 kommit till Gotland med, hur många djävlar är det på Öland !!

 

Ingen aning men 1 är ju 1 för mycket.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Ja du Buzzen... Uppenbarligen består Sverige nu närmare 1/4 tydligen mindre begåvade, dåligt utbildade rasister...

Att du själv, som invandrare, är så kåt på att sälja ut mitt land, ter sig som otroligt korkat...

 

Mvh. borje222

Var är den helvetes jubel idi*ten ifrån!!!  Burundi...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja så går det när masn tar in för mkt muslimpack

Polen ska tydligen sluta med det.

 

Poland has announced it will no longer take refugees via an EU programme, in a deeply controversial statement that linked the crisis to the killings in Paris.

“The European council’s decisions, which we criticised, on the relocation of refugees and immigrants to all EU countries are part of European law,” European affairs minister Konrad Szymanski wrote on the right-leaning website wPolityce.pl.

“After the tragic events of Paris we do not see the political possibility of respecting them,” he said.

Under the EU relocation plan, 160,000 refugees registered in the frontline states of Greece and Italy were to be relocated around the 28-member bloc, but there has been fierce resistance from several eastern European countries.

http://www.theguardian.com/world/live/2015/nov/14/paris-terror-attacks-attackers-dead-mass-killing-live-updates?CMP=share_btn_tw#block-564741bbe4b0ced428cb28d5

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Nu har väl egentligen inte detta så mycket att göra med islam.

Utan dessa militanta idi*ter har ju kidnappat islam för nånting helt annat. Vad jag vet så är troende muslimer måttligt roade av dessa idi*ter. Och dessutom ännu värre drabbade av dessa i sina hemländer.

Bara för att kristna extremister i till exempel USA utför terrorist dåd. Så betyder inte det att dom överhuvudtaget har stöd från den kristna världen.

I övrigt tycker jag det som hänt är tragiskt. Och jag lider med dom drabbades familjer.

Hej

Håller med om det du skriver men tror ändå att vi kommer att få uppleva detta i Sverige också.

Själv tycker jag nog att man med visst fog kan säga att muslimerna ligger bakom mycket av våldet i världen just nu både i Europa, Afrika och Asien, vissa tror ju att ett tredje världskrig kan bli följden av deras intolerans mot andra, helt omöjligt är det nog inte.

Dom som är för en ohämmad, oreglerad och fri invandring till Sverige och EU bör nog tänka efter lite.

Med vänlig hälsning isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Att IS skickar ut soldater i flyktingströmmen till Europa har jag trott hela tiden, nu är det konstaterat att en av de gripna i Bryssel kom som flykting till Grekland tidigare i år.

Hur många likasinnade bor det i Bert Karlssons förläggningar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Han vil ju bara tjana pengar som alla andra. En liten hora, kort och gott! Med betoning pa liten. :big_smile:

så sant så sant

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

https://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2897025-goteborg-storst-i-is-rekrytering

Och jag bor granne med Angered är där varje dag :sweat:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja du Buzzen... Uppenbarligen består Sverige nu närmare 1/4 tydligen mindre begåvade, dåligt utbildade rasister...

Att du själv, som invandrare, är så kåt på att sälja ut mitt land, ter sig som otroligt korkat...

 

Mvh. borje222

Tänkte inte skriva mer i tråden eftersom jag vet vad ni går för.. men det där var lite för spännande inlägg så jag kunde inte låta bli. 

Utveckla gärna, Börje, hur jag är kåt på att sälja ut ditt land och exakt på vilket sätt detta är korkat eftersom jag är invandrare.

Använd gärna de bästa av dina förmågor för att göra detta så extra tydligt du bara kan. Så att det inte kan missförstås.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu börjar du skena iväg.

Det finns många länder som är långt ifrån svenska ideal angående mänskliga rättigheter utan att vara muslimska stater. Likt förbannat så hävdar jag att det har inte mer med religionen än dom som påstår det. Dessutom för att återgå till trådens ämne. Så har i princip alla muslimska arabländer fördömt terroristdådet i Paris.

 

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

 

 

Ja vem ska man tror på?

https://www.youtube.com/watch?v=ERou_Q5l9Gw

 

 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte inte skriva mer i tråden eftersom jag vet vad ni går för.. men det där var lite för spännande inlägg så jag kunde inte låta bli. 

Utveckla gärna, Börje, hur jag är kåt på att sälja ut ditt land och exakt på vilket sätt detta är korkat eftersom jag är invandrare.

Använd gärna de bästa av dina förmågor för att göra detta så extra tydligt du bara kan. Så att det inte kan missförstås.

 

 

Han har inga förmågor alls så vänta inget svar. Dom är bara 4 - 5 surgubbar här på tråden så fortsätt att skriva du

Link to comment
Dela på andra sajter

Han har inga förmågor alls så vänta inget svar. Dom är bara 4 - 5 surgubbar här på tråden så fortsätt att skriva du

Är det inklusive eller exklusive dig? :lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

Asylsökande IS - Terrorister får stanna i Sverige!!!? Trots att man vet deras bakrund, att dem är "f.d" Daesh...! Belönas med bostäder och jobb... För dem är bara "tramatuserade"...

Ska jag behöva söka asyl till ett annat land? För att mitt land inte kan öppna ögonen och förstå att detta är ett otroligt farligt beslut! Ska jag leva i ett land, mitt hemland med folk som begått så fruktansvärda brott mot mänskligheten... sen förvänta mig att de kommer upphöra med deras dåd bara för de är i Sverige? Att de kommer att anpassa sig till våra lagar och regler? Tyvärr, ni som tar dessa besluten, hoppas ni läser vad jag nu skriver... händer det något i framtiden, DET ÄR ERT FEL!

Vad tror ni dem gör väl i Sverige? Dem bidrar till rekrytering, finansiering m.m.

*facepalm*...

ÄLSKAR människor. Är inte rasist. Detta är att vara realistisk

Link to comment
Dela på andra sajter

Asylsökande IS - Terrorister får stanna i Sverige!!!? Trots att man vet deras bakrund, att dem är "f.d" Daesh...! Belönas med bostäder och jobb... För dem är bara "tramatuserade"...

Ska jag behöva söka asyl till ett annat land? För att mitt land inte kan öppna ögonen och förstå att detta är ett otroligt farligt beslut! Ska jag leva i ett land, mitt hemland med folk som begått så fruktansvärda brott mot mänskligheten... sen förvänta mig att de kommer upphöra med deras dåd bara för de är i Sverige? Att de kommer att anpassa sig till våra lagar och regler? Tyvärr, ni som tar dessa besluten, hoppas ni läser vad jag nu skriver... händer det något i framtiden, DET ÄR ERT FEL!

Vad tror ni dem gör väl i Sverige? Dem bidrar till rekrytering, finansiering m.m.

*facepalm*...

ÄLSKAR människor. Är inte rasist. Detta är att vara realistisk

Håller med dig 100%

rajraj

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag håller med Alex Carlile (en av Storbritanniens främsta jurister och terroristexperter) helt:

FLER muslimska politiker, imamer och ledare borde gå ut och fördöma ISIS och radikal islamism hårdare. Att "vanliga muslimer" inte har något med terrornätverk att göra vet vi och majoriteten av kurdiska Peshmerga (som är ISIS största fiende) är muslimer osv osv.

Men som läget ser ut nu räcker det inte skriva om 'kärleksbudskap' och skylla på värdländernas utanförskap. Ungdomar rad...ikaliseras i förorterna i Europa och om inte auktoriteterna i dessa områden verkligen agerar, kommer denna radikalisering bara öka. Det är i varje fall jag övertygad om.

Och varför inte fokusera på att släppa in fler kvinnor och barn i Europa, istället för 70-80% unga män? Floskeln att de "måste" komma först är ju skrattretande. Varför det? Och snälla, inga hänvisningar till skämt-nyhetssidan Nyheter24. Den är ungefär lika vinklad som Avpixlat, fast med motsatt agenda.

Islam och religion i allmänhet är en realitet som en majoritet av världens befolkning bekänner sig till. Visst kan jag som ateist sitta och skriva att dessa borde "försvinna från jordens yta", men det gör de inte för det. Nä, inte ens om en miljard av oss tycker så. Bättre att förhålla sig till realiteten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...