Jump to content
IGNORERAD

Blodbad i Paris


Nemo

Recommended Posts

Skulle inte förvåna mig så stenkorkad som han är....

Ni vet inte om han var en dålig svetsare, ni bara skriver skit. Han har hamnat i ett dj svårt läge och vem av tomtarna i regeringen skulle kunna fixa det. Snacka inte om SD för dom har bara en  tanke

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 214
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Benriach

    15

  • Sam sip sam

    14

  • Wangthong

    12

  • Buzzen Buz

    12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ni vet inte om han var en dålig svetsare, ni bara skriver skit. Han har hamnat i ett dj svårt läge och vem av tomtarna i regeringen skulle kunna fixa det. Snacka inte om SD för dom har bara en  tanke

Och om man ser lite i backspegeln, är den tanken verkligen så fel? Gränskontroller som regeringen infört nu var ju på tapeten för flera år sedan, men då var det en rasistisk handling...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle du verkligen vilja ha henom som kollega? Med tanke på fackbanan han valde så tyder allt på att han var totalt oduglig som svetsare ...

Det är nog bäst att han tömmer papperskorgarna på något byråkratkontor eller varför inte på migrationsverket?Det kan nog behövas.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Introt samt musiken av pedofilen MJ är med allra största sannolikhet tillagd senare för att göra det hela lite ironiskt, typ...

Det må så vara men själva essensen är väl dessa otacksamma "människor"......

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Det må så vara men själva essensen är väl dessa otacksamma "människor"......

Visst är det så och jag om någon håller med dig fullständigt. Men som du skrev"Att de bara kan med att börja med att säga att de älskar Sverige samt att de drar Michael Jaksons låt i smutsen......"

Det är inte en skäggig is-soldat som lagt in det i videon, det är nån icke-pk från typ avpixlat, fria tider eller nån annan med lite humor och fritid som gjort det för att provocera litegrann.

"They dont really care about us" är ju lite ironi, men den kunskapen är tydligen ganska sällsynt i dagens Sverige...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken majoritet då? Utgör muslimerna i Rinkeby som intervjuas i svensk TV en majoritet? Jag ställer återigen frågan, i vilket land har denna "majoritet" av muslimer skapat ett demokratiskt, våldsfritt samhälle med fulla och lika rättigheter för kvinnor, homosexuella, ateister, apostater etc.? Alla dessa länder som ägnar sig åt t.ex korsvis ampuation, stening, dödstraff för ateister etc. Har dom också plockat dessa ord ur sitt sammanhang?  

Nu börjar du skena iväg.

Det finns många länder som är långt ifrån svenska ideal angående mänskliga rättigheter utan att vara muslimska stater. Likt förbannat så hävdar jag att det har inte mer med religionen än dom som påstår det. Dessutom för att återgå till trådens ämne. Så har i princip alla muslimska arabländer fördömt terroristdådet i Paris.

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du sammanför detta med hur många präster som har haft våldfört sig med unga pojkar så, rimmar det ganska illa. 

Inte alls annat än att bibeln påbjuder dödsstraff för brottet.

Det råder en missuppfattning här. Man har fått för sig att religionens företrädare är synonymt med religionen.

Det är det lika lite som att enskilda svenskars uttalande är synonymt med Sverige som land eller hela svenska folket.

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst är det så och jag om någon håller med dig fullständigt. Men som du skrev"Att de bara kan med att börja med att säga att de älskar Sverige samt att de drar Michael Jaksons låt i smutsen......"

Det är inte en skäggig is-soldat som lagt in det i videon, det är nån icke-pk från typ avpixlat, fria tider eller nån annan med lite humor och fritid som gjort det för att provocera litegrann.

"They dont really care about us" är ju lite ironi, men den kunskapen är tydligen ganska sällsynt i dagens Sverige...

Raeed som laddat upp filmen med MJ-låten ser dock inte ut som någon från avpixlat eller dylikt. Kolla även hans Facebook.

IMG_20151114_185617.jpg

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni vet inte om han var en dålig svetsare, ni bara skriver skit. Han har hamnat i ett dj svårt läge och vem av tomtarna i regeringen skulle kunna fixa det. Snacka inte om SD för dom har bara en  tanke

Nu är det flyktingpolitiken som är på tapeten (om det undgått dig)I dagsläget finns det ju bara en som vill rädda Sverige från en ny stenålder och han tillhör SD.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Aj då , my mistake. Och jag ber ödmjukast Köttmästarn om ursäkt om du tagit illa vid dig av vad jag skrivit. 

Men jag tycker ändå att det andas lite icke-pk-ironi över det hela, har verkligen svårt att tänka mig att nån Raeed har mixat det där...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad har detta med Thailand att göra, kan vi inte bara tycka synd om alla flyktingar och krama om varandra?

 

Att flyktingar på boende i Sverige påstår att det bor IS-medlemmar bland dem, är väl inget vi behöver ta notis om?

 

Blir lite misstänksam när Frankrikes president heter Hollande, och terroristerna verkar vara Belgare... Kan det vara nån regional konflikt?

 

Hoppas detta inte är fotbollshatare som ledsnat... Sverige spelar mot Danmark strax...

 

MVH ...

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Mona sahlin svar i svt angående illdåden i paris gick ut på att påpeka det finns risk för att alla muslimer i sverige nu riskerar att få utstå hatbrott mm på grund av att IS har tagit på sig attentaten i paris, hon påpekade samma sak 2 gånger.

Det är väl inte många svenskar som tror att alla muslimer i sverige tillhör IS - eller?

Men det är ju mycket märkligt att ingen imam eller representant för sveriges muslimer har gått ut och fördömt attentaten i paris!

Och om ingen kommer att göra det är det väl samma sak som man samtycker till händelserna i paris.

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, vi har väl även en minister som är muslim, skulle vara intressant att höra denne pajas säga nåt om illdåden...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, vi har väl även en minister som är muslim, skulle vara intressant att höra denne pajas säga nåt om illdåden...

Att den fan inte sitter för förskingring, utan är minister kan man undra...

 

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

Att den fan inte sitter för förskingring, utan är minister kan man undra...

 

Mvh. borje222

Ja, det är en hal jävel. Tror nästan att han kan gå ostört på IS...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Experten som uttalade sig talade inte om dådet i Paris - utom om terrorgruppens offer sedan starten.

 

Vill dom få det till att det är någon slags förmildrande omständighet att det var andra än muslimer den här gången. Eller ska det bli mera jämlikt nu när de ger sig på icke muslimer? Riktiga svin är det oavsett vad de försöker hitta för förmildrande omständigheter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad har detta med Thailand att göra, kan vi inte bara tycka synd om alla flyktingar och krama om varandra?

 

Att flyktingar på boende i Sverige påstår att det bor IS-medlemmar bland dem, är väl inget vi behöver ta notis om?

 

Blir lite misstänksam när Frankrikes president heter Hollande, och terroristerna verkar vara Belgare... Kan det vara nån regional konflikt?

 

Hoppas detta inte är fotbollshatare som ledsnat... Sverige spelar mot Danmark strax...

 

MVH ...

vem bryr sig om fotboll?

har du hört talas ob sprit, brudar och sång? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill dom få det till att det är någon slags förmildrande omständighet att det var andra än muslimer den här gången. Eller ska det bli mera jämlikt nu när de ger sig på icke muslimer? Riktiga svin är det oavsett vad de försöker hitta för förmildrande omständigheter.

Nåja, de gör säkert samma sak nästa gång de misstänker att ett flyktingboende satts i brand av en SD:anhägare. "Lägg nu inte skulden på partiet SD utan på en enskild individ"...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Mona sahlin svar i svt angående illdåden i paris gick ut på att påpeka det finns risk för att alla muslimer i sverige nu riskerar att få utstå hatbrott mm på grund av att IS har tagit på sig attentaten i paris, hon påpekade samma sak 2 gånger.

Det är väl inte många svenskar som tror att alla muslimer i sverige tillhör IS - eller?

Men det är ju mycket märkligt att ingen imam eller representant för sveriges muslimer har gått ut och fördömt attentaten i paris!

Och om ingen kommer att göra det är det väl samma sak som man samtycker till händelserna i paris.

Mona Sahlin verkar ju vara muslim själv.Hon har ju alltid vurmat för dessa mussar.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Många av er som skriker högst i älgtråden kräver att västvärlden tar i med hårdhandskarna mot IS i Syrien

Alla experter jag hört i nationell och internationell media idag hävdar att attackerna i Paris var hämd för västvärldens bombande av IS i Syrien

Men enligt er "experter" här beror attackerna i Paris på dom som har flytt från IS i Syrien !?

Så experterna menar att om inte ryssland och Frankrike bombar så sjunger isis we shall overcome.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är det flyktingpolitiken som är på tapeten (om det undgått dig)I dagsläget finns det ju bara en som vill rädda Sverige från en ny stenålder och han tillhör SD.

Intressant inlägg. Har du tänkt på korrelationen hög arbetslöshet + låg utbildning + högt röstande på SD?  På tal om stenålder alltså. 

Gillar man grottmålningar så bör man ju absolut rösta på SD. Ja, just det.. det är ju var ni gör också!! Sorry .. glömde. :)

 

I övrigt..  jag trodde tråden handlade om det hemska dådet i Paris. 

Istället så får jag snabbskrolla mig igenom 5 sidor imbecillt mussehat av olika begåvningsreserver som försöker klå varandra i vem som är dummast. :D

IS har haft ihjäl flera tiotusentals muslimer... enligt trådens eminenta humanister borde alltså dessa mördade muslimer få skylla sig själva.. eftersom de släppte in muslimer i sina länder... typ.

Och de dumma muslimerna som flyr undan IS och våld måste vi slänga ut.. för vi vill inte ha IS och våld här. :clapping:

Det är bra att vi får in lite högutbildade syrier nu. Om bara alla svenskfientliga SD-tomtar kunde flytta utomlands så skulle ju framtiden se riktigt ljus ut!

 

Världen vaknar återigen till ett terrorattentat som direkt riktades mot civila och oskyldiga för att sprida skräck och göra vår oroliga värld ännu osäkrare.

Bilderna från Paris har inte lämnat någon oberörd. Islamiska Förbundet i Sverige vill uttrycka sin djupa sorg och sända kondoleanser till hela det franska folket.

”Den hatfulla terrorn och det ondskefulla massdödandet har nått Paris, igen. Denna ondska måste nu stoppas, bekämpas och förebyggas.” säger Omar Mustafa, förbundsordförande.

Denna terror är hänsynslös och drabbar alla oavsett bakgrund, religion eller nationalitet.

Vi måste därför stå enade och förstå vad terroristerna vill åstadkomma med deras dåd och istället kämpa mot den värld de vill skapa.

Terrorn får aldrig sätta agendan.

https://www.facebook.com/islamiskaforbundet

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Apropå högutbildade flyktningar :

https://www.facebook.com/tino.sanandaji?pnref=story

Aftonbladet ljuger vidare för de bakom flötet: "Fyra av tio nyanlända syrier är akademiker..Med flyktingvågen från Syrien har Sverige fått sin största akademiska tillströmningen hittills..38 procent av de nyanlända syrierna är högutbildade....Irakierna kommer inte långt efter – 31 procent har en eftergymnasial utbildning...Totalt av alla nyanlända har 30 procent en eftergymnasial utbildning – att jämföra med ett genomsnitt på 27 procent"

Eftergymnasial utbildning är inte dets...amma som "akademisk" utbildning. Ett halvårs svetsarutbildning, frisörpraktik, koranskola eller mekanikträning i Syriska armén räknas också som "eftergymnsial" utbildning så länge det är efter gymnasiet. Siffran 27 procent för rikssnittet som man jämför med är däremot SCBs riktiga definitionen på högutbildade, med minst tre års utbildning. 4 procent av Syriens befolkning hade högskoleutbildning innan kriget, och 10 procent av nyanlända är högutbildade med SCBs vedertagna definition.

Om någon som har kort eftergymnasial yrkesutbildning kallade sig akademiker på sitt CV kallas det meritfusk. Trots att detta är extremt enkelt fortsätter journalistkåren upprepa samma lögn om och om igen.

Ingen svensk journalist har mig veterligen invänt mot det här uppenbara ljugandet om akademisk utbildning. Många är naiva och reagerar på ordet "lögn", men vad kallar ni detta? Tror ni att alla journalister på Aftonbladet är så korkade att ingen av de förstår detta? Många av dem vet skillnaden mellan en magisterexamen och svetsarkurs, men ljuger medvetet för att lura sina mer godtrogna läsare. Bluffen om kompetensregn och "eftergymnasial" är ett smoking gun som bevisar att svenska journalister satt i system att ljuga om invandring.

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja du Buzzen... Uppenbarligen består Sverige nu närmare 1/4 tydligen mindre begåvade, dåligt utbildade rasister...

Att du själv, som invandrare, är så kåt på att sälja ut mitt land, ter sig som otroligt korkat...

 

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Intressant inlägg. Har du tänkt på korrelationen hög arbetslöshet + låg utbildning + högt röstande på SD?  På tal om stenålder alltså. 

Gillar man grottmålningar så bör man ju absolut rösta på SD. Ja, just det.. det är ju var ni gör också!! Sorry .. glömde. :)

 

I övrigt..  jag trodde tråden handlade om det hemska dådet i Paris. 

Istället så får jag snabbskrolla mig igenom 5 sidor imbecillt mussehat av olika begåvningsreserver som försöker klå varandra i vem som är dummast. :D

IS har haft ihjäl flera tiotusentals muslimer... enligt trådens eminenta humanister borde alltså dessa mördade muslimer få skylla sig själva.. eftersom de släppte in muslimer i sina länder... typ.

Och de dumma muslimerna som flyr undan IS och våld måste vi slänga ut.. för vi vill inte ha IS och våld här. :clapping:

Det är bra att vi får in lite högutbildade syrier nu. Om bara alla svenskfientliga SD-tomtar kunde flytta utomlands så skulle ju framtiden se riktigt ljus ut!

 

https://www.facebook.com/islamiskaforbundet

 

Så är det ju så klart att dödar man de som tillhör den egna religionen i tillräckligt antal så ska man ju såklart inte klandras för att döda några till,

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Intressant inlägg. Har du tänkt på korrelationen hög arbetslöshet + låg utbildning + högt röstande på SD?  På tal om stenålder alltså. 

Gillar man grottmålningar så bör man ju absolut rösta på SD. Ja, just det.. det är ju var ni gör också!! Sorry .. glömde. :)

 

I övrigt..  jag trodde tråden handlade om det hemska dådet i Paris. 

Istället så får jag snabbskrolla mig igenom 5 sidor imbecillt mussehat av olika begåvningsreserver som försöker klå varandra i vem som är dummast. :D

IS har haft ihjäl flera tiotusentals muslimer... enligt trådens eminenta humanister borde alltså dessa mördade muslimer få skylla sig själva.. eftersom de släppte in muslimer i sina länder... typ.

Och de dumma muslimerna som flyr undan IS och våld måste vi slänga ut.. för vi vill inte ha IS och våld här. :clapping:

Det är bra att vi får in lite högutbildade syrier nu. Om bara alla svenskfientliga SD-tomtar kunde flytta utomlands så skulle ju framtiden se riktigt ljus ut!

 

https://www.facebook.com/islamiskaforbundet

 

Sådär, nu har buzzerwissern fått lite luft igen. Samma patetiska skiva som vanligt.

Usch för kritik och hejhopp för multikulti i massor. Men helst inte nära mig för jag är ju inte speciellt förtjust i att få min bil bränd utan anledning...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...