Jump to content
IGNORERAD

Ytterligare en fredagsfilosofi


Guest Atom

Recommended Posts

  • Svar 31
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Boa52

    7

  • Tommy

    4

  • Khemmarat

    3

  • leifen

    3

Mest aktiva i denna tråd

jag är helt säker på att det är inläggen som gör forumet och inte funktionerna. 

 

Ovanstående rad är enligt Wikipedia definitionen av Tjurfinne...............

 

Mvh Hobbe 

 

Är du grottmannens tvillingbror?

 

Nej det trodde jag att du var .

 

Mvh Hobbe 

 

Inga mer frågor.

 

Ibland ska man nog bara lämna saker, men Hobbe kör på

Goa gubbar! Allihopa!

 

Funderade lite.

MPRs sviktande form beror nog på att även pensionärer använder Facebook, Twitter, Youtube, Snapchat OSV...

Vem fasen har tid att skriva nåt vettigt på MPR då? Bara idi*ter (som inte skriver nåt vettigt)?

 

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

 

 

 

Goa gubbar! Allihopa!

 

Funderade lite.

MPRs sviktande form beror nog på att även pensionärer använder Facebook, Twitter, Youtube, Snapchat OSV...

Vem fasen har tid att skriva nåt vettigt på MPR då? Bara idi*ter (som inte skriver nåt vettigt)?

 

MVH Tommy

Skriver inte på Facebook, Twitter, Youtube, Snapchat , sviktande som du skriver är väl dom 4 - 5 gubbarna som tror dom äger MPR och agerar som så. Inga nya vågar in därför" maffian" vill göra , skriva vad dom vill

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Vem fasen har tid att skriva nåt vettigt på MPR då? Bara idi*ter (som inte skriver nåt vettigt)?

 

MVH Tommy

Skriver inte på Facebook, Twitter, Youtube, Snapchat , sviktande som du skriver är väl dom 4 - 5 gubbarna som tror dom äger MPR och agerar som så. Inga nya vågar in därför" maffian" vill göra , skriva vad dom vill

Som sagt...

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte, är jag en av dina 4-5 Boa52?

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Jerry Williams,  imitatör av "glad"rock sadlade om och försökte bli en Lundellkopia för att säkra ålderdomen efter

felaktiga investeringar och val av ekonomisk rådgivare.

Jag tror inte att man försöka att få till att Jerry skulle försöka att vara en Lundellkopia. Mej veterligen så har han bara spelat in en låt på Svenska och de gjorde han jävla bra med Vintersaga. Sedan var det flera som  blev blåsta av samma ekonomiska rådgivare i branchen.

 

Sakaeo

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...