Jump to content
IGNORERAD

honda 125 innova ( wave 125 ) delar


jet 68

Recommended Posts

hej är det någon som vet vart man kan handla delar till hondan tex avgassystem , trim, typ cykelkorg jag har provat att söka på nätet men hittar nästan inget  :grrrrrr:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Här finns massor..Ligger mitt emot soi Bongkot på Pattaya Tai (South Pattaya Road)

IMG_1576.jpg

Här ett bullrigt avgassystem till en Wave, och dom har trim med samt att dom är löjligt billiga

IMG_1575.jpg

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

till en wave förlåt för min svenska:)

Avgassystemet? Runt 1000 baht komplett. Skickade det till Phuket, men har fått många jobb gjorda där tidigare så gissar på runt 50 baht extra om dom skall montera det också, inga skillnader på priserna för farang och thai där kan jag garantera. Fick en nota på 10 baht efter dom fixat en skruv till kopplingshandtaget samt batterikablarna på en Honda Dash. trodde jag hörde fel först  :he:

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja i sånafall ska man ha det i phuket, finns det någon chans man kan beställa det på nätet och skicka den till phuket? Mvh johan

THE ONE AND ONLY!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjabba Johan

Du får väl göra som han gjorde som fick loudpipes till sin Wave. Han är en forumsmedlem som tog kontakt med en annan forumsmedlem och bad han fixa :)

Tar en timme ungefär att för någon i Pattaya att köpa grejorna, få dom inpackade, och åka till soi Postoffice, få dom ompackade...  och få iväg paketet. Grejor på nätet känner jag inte till, och tror inte det finns nån vettig butik på Phuket heller, han hade sökt länge. Kommer inte ihåg vad portot kostade men var inte dyrt, och tog 2 dagar innan lådan kom fram har jag för mig.

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena farang :) hmm du känner ingen eller vet någon som skulle kunna skicka det ner? :) Mvh johan.

THE ONE AND ONLY!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Plätt

Soi Postoffice 13/2 kan man bli länge om man har otur :whistle:   (egen erfarenhet)

Varför byta avgassystem den låter så skönt med orginal sen det nya "trimm" systemet låter för j-v ligt.

Mvh.Plätt

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Plätt

Typiskt Thai tänkande ska låta och synas sen inge mer :kort:

Men men vi alla är olika så lycka till, hoppas det löser sig för dig.

Finns det inget i Puket område?

Mvh.Plätt

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahaha ja, ehm... jo finns säkert men min tjej vill inte säga vart :D du kanske vet varför hahahahah

THE ONE AND ONLY!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Tjena farang :) hmm du känner ingen eller vet någon som skulle kunna skicka det ner? :) Mvh johan.

Tyvärr inte, men det är ju bara att ställa en fråga på översta anslagstavlan som är väl den som läses mest?

Finns säkert nån i fiskebyn som kan hjälpa till, själv ruttnar jag i Sverige just nu... :)

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jepp.. får väl skriva den tråden sen när jag kommer ner

åker om 24 dagar :) for long time :]

Farang skulle jag kunna få adressen till gatan eller du kanske inte hade de ?

MVH JOHAn.

THE ONE AND ONLY!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Farang skulle jag kunna få adressen till gatan eller du kanske inte hade de ?

Skrev ju var den ligger, mitt emot soi Bongkot på South Pattaya Road :)

Här är en länk http://www.mapjack.com/?arsRUAaskcuD

Zooma in på kartan i botten så kommer gatorna fram

Ha det bäst på resan  :drinks:

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

HEEEJ, är det någon som är i Pattaya området som skulle vilja skicka ner ett brumavgassystem till mig till wave 125cc :) ? Givetsvis köps det några extra beers till dig ;)

THE ONE AND ONLY!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...