Jump to content
IGNORERAD

Singapore Airlines


L64

Recommended Posts

Var några år sen jag åkte med dessa... de va ju kanon minst sagt... någon som har åkt med dom de sista?? 

Har nu bokat en liten tur med dom och hoppas att det blir bra, jag är en av dom som gillar ögongodis på flygen...  :P

Springer ju på flygvärdinnorna lite här o där o dem e ju jävligt sexiga.

Svar till: Singapore Girls

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Mr Lamai

Jag och tjejen åkte med Singapore Airlines Bkk-Cph 2006 och visst är det ruskigt hög standard på service,inflightentertainment,interiören i kabinen.SIA`s flygvärdinnor måste plockas från skönhetstävlingar :icon_lol: :icon_lol:

För SIA betalar jag gärna lite extra men dessvärre verkar det vara väldigt svårt att få en utresa från CPH till överkommligt pris. Var bokade du din biljett?

Jag skall till Sverige i slutet av månaden och då blir det ett kärt återbesök på Eva air. Jag kom över en biljett i eliteclass till Amsterdam för 33500 baht. Hoppas på en mycket behaglig flight.

Mvh   

Link to comment
Dela på andra sajter

Har bara åkt första klass med Singapore Airlines till Singapore men det stämmer att servicen är ypperlig .

:wai:

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Har aldrig åkt itll Thailand med Singapore men till Singapore ett par gånger. Det är mitt favoritflygbolag. Det är till och med behagligt att åka i ekonomi med dom. Enda nackdelen är frukostarna. Man kan välja mellan asiatisk och engelsk och ingen av dom är så kul till frukost. Den engelska är flottig och äcklig. Det brukar bli ngn extra smörgås istället eller så hoppar jag helt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wwwebster

2007 vann de både världens bästa flygbolag och världens bästa business class! Borde passa en världsvan gentleman som du!  :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...