Jump to content
IGNORERAD

Strul på immigration, Suvarnabhumi


biker

Recommended Posts

Dom skiter väl i dig.

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 233
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • biker

    20

  • kitungmakmak

    13

  • stefan5300

    12

  • Soengsang

    11

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Gick genom IM i morse väldigt noga med adress och tele nr så det gick lite långsamt typ ingen hade tele nr förutom jag ;) tack vare goda tips på MPR 5555

/matz

Link to comment
Dela på andra sajter

Gick genom IM i morse väldigt noga med adress och tele nr så det gick lite långsamt typ ingen hade tele nr förutom jag ;) tack vare goda tips på MPR 5555

 

/matz

Var ska man skriva numret?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gick genom IM i morse väldigt noga med adress och tele nr så det gick lite långsamt typ ingen hade tele nr förutom jag ;) tack vare goda tips på MPR 5555

 

/matz

Ja de verkar vara lite hysteriska här i Thailand ang telefonnummer. Överallt vill de ha reda på vad man har för nummer. Gör man ett ärende på banken så vill de ha tel nr, köpte ett kylskåp förut de ville ha itt tel nr, Immi vill ha tel nr. De säljer antagligen dessa nummer, det är väl därför man får en massa spam i telefonen.

Jag brukar alltid säga att jag inte har någon telefon, eller uppge ett felaktigt nummer.   :giggle:

Link to comment
Dela på andra sajter

på en tom yta 

Går bra i adressfältet med om det får plats,,,Eller som 33an säger på en tom yta ovan adressfältet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Var ska man skriva numret?

Funka efter signaturen.

Ingen kö vid im 6/12.

MR Som.

Skickat från min D6503 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Kom in förra var veckan. Fick gå i snabbkön där thai går om dom inte har elektroniskt pass. Ingen fråga om tel nummer!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...