Jump to content
IGNORERAD

Fungerar Netflix i Thailand?


Khonis

Recommended Posts

Ja hur är det fungerar ett svenskt abonnemang i Thailand? Utan vp-tunnlar, proxys och annat trassel alltså.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja hur är det fungerar ett svenskt abonnemang i Thailand? Utan vp-tunnlar, proxys och annat trassel alltså.

 

Du kan inte se på det svenska utbudet i Thailand, möjligen det Thailändska om de nu har Netfix.

VPN, proxy etc är inte särskilt trassligt, bara du har en skaplig anslutning borde det gå bra gratistjänst HOLA.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kan inte se på det svenska utbudet i Thailand, möjligen det Thailändska om de nu har Netfix.

VPN, proxy etc är inte särskilt trassligt, bara du har en skaplig anslutning borde det gå bra gratistjänst HOLA.

Ok får testa. Tack.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad jag vet så finns inte Netflix i Thailand ännu, det står så i meddelandet kommer upp ifall jag försöker logga in dit.

Men med en VPN tunnel fungerar det

Thailadys are the best housekeepers in the world, you buy the house and they keep it.

 

Det var inte bättre förr, men det är sämre nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Browsec VPN (free) finns för Chrome och Firefox ska funka.

 

About this Add-on

- Visit Facebook and twitter from work, read whatever you want.
- Privacy. Hide your real location from the sites you visit.
- Netflix, Hulu, Spotify, Pandora, SoundCloud and so on — music and video services restricted to a few countries are now accessible to you too.

Men som vanligt så finns det ingenting som kommer gratis:     :rolleyes:

"When you use our service, you agree to let us process your information as we describe in this Privacy Policy.
1. Collection of personal information
1.1 Personal information
"Personal information" means any information that identifies you and includes information provided by you when using our services.
2. Use of Personal Information

2.1 Use
Browsec may use automatically-collected information in the aggregate for the purpose of monitoring, research or analysis. The information is collected only when Browsec service is currently active."

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kan inte se på det svenska utbudet i Thailand, möjligen det Thailändska om de nu har Netfix.

VPN, proxy etc är inte särskilt trassligt, bara du har en skaplig anslutning borde det gå bra gratistjänst HOLA.

Funkar klockrent. Tack för tipset 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

min pojk i swe har ett konto Netflix och har lagt in mig oxså

men vi har olika film utbud

te.x , han kan se "son of anarche" men inte jag

om man går in på TV-serier och sedan Action så får jag upp 12 filmer medan pojken kan välja mellan  over 30 st

är det begränsningar till TH ??????

Link to comment
Dela på andra sajter

min pojk i swe har ett konto Netflix och har lagt in mig oxså

men vi har olika film utbud

te.x , han kan se "son of anarche" men inte jag

om man går in på TV-serier och sedan Action så får jag upp 12 filmer medan pojken kan välja mellan  over 30 st

är det begränsningar till TH ??????

Olika utbud som visas i Sverige respektive Thailand, exempels visas inga svenska filmer i Thailand. Om du kör via vpn och svenskt ip så får du också det svenska utbudet.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag är ju på pojkens konto i swe och får filmerna med svensk text 

Med thailändsk ip så du får det thailändska utbudet. Jag har thai abonnemang och kan se det svenska om jag kör via vpn. Om språket i Netflix är inställt på svenska, så blir det svensk text om det finns, allt har dock inte svensk text.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...