Jump to content
IGNORERAD

Vart ska jag i jul??


Dalton

Recommended Posts

Någon som har förslag på jul-weekend till mig? Ingen lust att sitta ensam å glo i en husvagn i jul.... Å har ingen lust att "fira" jul då jag inte tror på jesusgrejer å sånt där skit.... Så jag tänkte fly nånstans... Visst, julen kommer man inte ifrån kanske men ni förstår nog vad jag menar... Har kollat på lite resor till Las Vegas, New York, London, Budapest osv.... Vad har ni experter för förslag till mig??

Link to comment
Dela på andra sajter

Las Vegas och bo på Hooters hotellet kan säker bli en trevlig jul för en ungkarl

Norwegian flyger direkt dit

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Las Vegas och bo på Hooters hotellet kan säker bli en trevlig jul för en ungkarl

Norwegian flyger direkt dit

men kanske inte hem :haha::haha:

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Las Vegas och bo på Hooters hotellet kan säker bli en trevlig jul för en ungkarl

Norwegian flyger direkt dit

Håller med ! Kanske en combo med LA !

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Någon som har förslag på jul-weekend till mig? Ingen lust att sitta ensam å glo i en husvagn i jul.... Å har ingen lust att "fira" jul då jag inte tror på jesusgrejer å sånt där skit.... Så jag tänkte fly nånstans... Visst, julen kommer man inte ifrån kanske men ni förstår nog vad jag menar... Har kollat på lite resor till Las Vegas, New York, London, Budapest osv.... Vad har ni experter för förslag till mig??

Jag vet inte om jag kan komma med några vettiga förslag men när det gäller jul sitter vi i samma båt.......

Julen är bara ett stort "no no" för mig och som bara innebär ett stort lidande.......

Pattaya känns kanske som ett fantasilöst förslag men vad jag har hört kommer det att vara en hel del festliga typer där nere i år..........

Skulle vilja dra iväg själv men vet inte om ekonomin håller..........

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som har förslag på jul-weekend till mig? Ingen lust att sitta ensam å glo i en husvagn i jul.... Å har ingen lust att "fira" jul då jag inte tror på jesusgrejer å sånt där skit.... Så jag tänkte fly nånstans... Visst, julen kommer man inte ifrån kanske men ni förstår nog vad jag menar... Har kollat på lite resor till Las Vegas, New York, London, Budapest osv.... Vad har ni experter för förslag till mig??

GÖTEBORG SÅKLART!!! Och så spar du slantarna till bättre tillfällen.

Julmat+ sprit och logi ingår för två dagar, priset?? Trevlig sällskap och en ny dansfilm:big_smile:

 

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

GÖTEBORG SÅKLART!!! Och så spar du slantarna till bättre tillfällen.

Julmat+ sprit och logi ingår för två dagar, priset?? Trevlig sällskap och en ny dansfilm:big_smile:

 

frugan är i Thailand o favoritdottern i Spanien så jag dyker upp med en kasse julöl, ho ho ho..........:friends:

Link to comment
Dela på andra sajter

frugan är i Thailand o favoritdottern i Spanien så jag dyker upp med en kasse julöl, ho ho ho..........:friends:

Välkommen:great:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Las Vegas och bo på Hooters hotellet kan säker bli en trevlig jul för en ungkarl

Norwegian flyger direkt dit

Har kollat exakt på detta.... Flyga CPH-LAS dit och LAS-ARN hem.... Hooters tar 339:- natten..... Ska jag flyga CPH hem får jag ändå mellanlanda på ARN

 

Jag vet inte om jag kan komma med några vettiga förslag men när det gäller jul sitter vi i samma båt.......

Julen är bara ett stort "no no" för mig och som bara innebär ett stort lidande.......

Pattaya känns kanske som ett fantasilöst förslag men vad jag har hört kommer det att vara en hel del festliga typer där nere i år..........

Skulle vilja dra iväg själv men vet inte om ekonomin håller..........

Njae... Åker ju snart dit.... Har ju min 30 års fest där i November.... 

GÖTEBORG SÅKLART!!! Och så spar du slantarna till bättre tillfällen.

Julmat+ sprit och logi ingår för två dagar, priset?? Trevlig sällskap och en ny dansfilm:big_smile:

 

Det där är faktiskt inget dåligt förslag alls..... Det tåls absolut att tänkas på... Så kan man åka ner till Ankeborg å kasta lite vatten i April istället..... Bra där!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Egypten, hurgada eller närmare bestämt el gouna skulle jag vilja kika på en jul.

Men i år (om jag får tummen ur och fixar visum) så blir det jomtien/sisaket eller nåt varmt ställe, men Sverige kan vara OK åxå även om man inte firar traditionell jul. Kan vara mysigt att träffa gamla barndomskompisar som kommer hem över julhelgen på mellandagarna tex.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Har kollat exakt på detta.... Flyga CPH-LAS dit och LAS-ARN hem.... Hooters tar 339:- natten..... Ska jag flyga CPH hem får jag ändå mellanlanda på ARN

Njae... Åker ju snart dit.... Har ju min 30 års fest där i November.... 

Det där är faktiskt inget dåligt förslag alls..... Det tåls absolut att tänkas på... Så kan man åka ner till Ankeborg å kasta lite vatten i April istället..... Bra där!!

Var hittar jag detaljerna om detta måsteevent?

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Var hittar jag detaljerna om detta måsteevent?

Det gör du i min tråd här eller på facebook..

Festen är på Sea Breeze på soi bua khao... mitt emot marknaden som är tisdagar å fredagar... 6:e November... Mat är beställd till kl 19... Du/Ni är välkommen/välkomna :)

Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

Det gör du i min tråd här eller på facebook..

Festen är på Sea Breeze på soi bua khao... mitt emot marknaden som är tisdagar å fredagar... 6:e November... Mat är beställd till kl 19... Du/Ni är välkommen/välkomna :)

Tackar!

Är det stället med det svart/vita rutiga golvet som ligger i böjen ner mot Pattaya thai?

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar!

Är det stället med det svart/vita rutiga golvet som ligger i böjen ner mot Pattaya thai?

Det är mörkblått och vit rutigt.... Ligger mitt i s-kurvan där vid marknaden.....

Link to comment
Dela på andra sajter

Det gör du i min tråd här eller på facebook..

Festen är på Sea Breeze på soi bua khao... mitt emot marknaden som är tisdagar å fredagar... 6:e November... Mat är beställd till kl 19... Du/Ni är välkommen/välkomna [emoji4]

Jag skall försöka komma ihåg att åka förbi om man nu inte fyllnar till innan på nåt annat ställe o villar bort sig som vanligt.....

Link to comment
Dela på andra sajter

frugan är i Thailand o favoritdottern i Spanien så jag dyker upp med en kasse julöl, ho ho ho..........:friends:

Låter trevligt

Link to comment
Dela på andra sajter

På samma tema , är det någon som vill vara tomte för David denna jul, mot lite mat och dryck givetvis!!!???

Christer/Arunee/Tawan

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...