Jump to content
IGNORERAD

Billiga Thairesor


Avregistrerad clion

Recommended Posts

Avregistrerad clion

Säger som våran härliga IS Hej :Bang:Jo jag köpte ju en 3 månaders biljett för 2 veckor sen billigt

nu när jag kollar samma resa på reseguiden så är det faktiskt lite billigare   :haha:

Dessa priser hitta jag på reseguiden kör samma som jag köpt   utresa 27 november hemresa 27 februari

Chatay Pacifick 4632. 3 månadrs biljett

Etihad Airway  4744   same same

Tycker det är grymt billigt för en 3 månaders Svenson å skol familjerna har väll bränt sina resor kulor nu

Då hugger vi rävar

Sen är det möke  annat som måste fixas reseförsäkringen Har Hemförsäkringen på Moderna 60dar de skulle ha 1740kr för 1 månad till

hitta Europeiska som tog 1280kr för 1 månad samma villkor  

Nu har jag ju träffat en darling från Bangkok ho är 53 men ser ut som 45 ha ha så det blir inte till å dra till Bangsaray direkt utan 8 dar i Bangkok Sen hitta jag ett trevligt Hotell i Jomtien med bra pris

Men ja ligger lågt innan vi träffats

Ha de bra vänner å sköt er:sweat::burn_joss_stick:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 79
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • leifen

    6

  • Kenneth4618

    5

  • John Khonken

    5

  • KaiserBlood

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Snälla Clion lova att ta bilder både på förlovningen och brölloppet,

vad tror du att sinsoden kommer att bli? det är bara att köra på -Go for IT :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Snälla Clion lova att ta bilder både på förlovningen och brölloppet,

vad tror du att sinsoden kommer att bli? det är bara att köra på -Go for IT :)

Har redan pratat med darlingen om det .

Här blir det bara pappers svängen inga sin sodar eller guld  ( Det köps i så fall i Svedala me 18 karat ha ha

Hon accepterar det  jag vill ju ha hit henne så fort som möjligt .Men hur lurar ja ambassaden de har ju sina regler eller nåt skit å hålla sig til att typ du ska ha besökt Lennart x antal gånger  mm mm

Ds är de nå som känner nån ambassad snubbe eller käring å få tipps så pma mig bara de är gratis :sweat:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan ju vara bra o träffas först. Men jag antar att ni gjort det eftersom ni är   långt fram i planerna redan. Ha en trevlig resa.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mr Clion MPR´s egen Charlie Chaplin

;););)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Han kommer ju iaf inte att dö nyfiken!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Kan ju vara bra o träffas först. Men jag antar att ni gjort det eftersom ni är   långt fram i planerna redan. Ha en trevlig resa.

Clirre har nog enbart pratat med darlingen via nätet men även där kan ju kärleken spira. :haha:

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Härligt att Clirre är på banan igen i de gamla jaktmarkerna, efter diverse utflykter i det mörka...

 

Lycka till!

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Härligt att Clirre är på banan igen i de gamla jaktmarkerna, efter diverse utflykter i det mörka...

 

Lycka till!

Jo man kan säkert lita mer på en thailändska än på en ghananska:)

BTT

Ändrades av broder tuk tuk

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo man kan säkert lita mer på en thailändska än på en ghananska:)

BTT

Det där är väl väldigt individuellt, men skulle det skita sig så är det nog roligare och tryggare att vara i Thailand än i Ghana, där man(enl. Clirre själv) knappast kunde lämna huset själv som viting...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Damerna drar nog fort om man somnar vid bordet, hoppas det är koll på kontanterna så pengarna inte följer med.
Annars hade väl Brodern en lösning med sömnmedel till damerna.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Så klart att damerna lockas av Clion, liten men naggande gooooooer

 

DSC03520.thumb.JPG.ca2cb4accec167a767709

 

DSC03518.thumb.JPG.a3163d72b60b9849db286

Vad har du under förklädet gubbe...

 

DSC03519.thumb.JPG.b91d08b4ad0a3945b7be6

Var Hamnoi en hemlig gäst denna kväll

 

 

Enis

 

 

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan ju vara bra o träffas först. Men jag antar att ni gjort det eftersom ni är   långt fram i planerna redan. Ha en trevlig resa.

Fegis;)

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

Säger som våran härliga IS Hej :Bang:Jo jag köpte ju en 3 månaders biljett för 2 veckor sen billigt

nu när jag kollar samma resa på reseguiden så är det faktiskt lite billigare   :haha:

Dessa priser hitta jag på reseguiden kör samma som jag köpt   utresa 27 november hemresa 27 februari

Chatay Pacifick 4632. 3 månadrs biljett

Etihad Airway  4744   same same

Tycker det är grymt billigt för en 3 månaders Svenson å skol familjerna har väll bränt sina resor kulor nu

Då hugger vi rävar

Sen är det möke  annat som måste fixas reseförsäkringen Har Hemförsäkringen på Moderna 60dar de skulle ha 1740kr för 1 månad till

hitta Europeiska som tog 1280kr för 1 månad samma villkor  

Nu har jag ju träffat en darling från Bangkok ho är 53 men ser ut som 45 ha ha så det blir inte till å dra till Bangsaray direkt utan 8 dar i Bangkok Sen hitta jag ett trevligt Hotell i Jomtien med bra pris

Men ja ligger lågt innan vi träffats

Ha de bra vänner å sköt er:sweat::burn_joss_stick:

Vad hände med din afrikanska tjej?

Link to comment
Dela på andra sajter

Säger som våran härliga IS Hej :Bang:Jo jag köpte ju en 3 månaders biljett för 2 veckor sen billigt

nu när jag kollar samma resa på reseguiden så är det faktiskt lite billigare   :haha:

Dessa priser hitta jag på reseguiden kör samma som jag köpt   utresa 27 november hemresa 27 februari

Chatay Pacifick 4632. 3 månadrs biljett

Etihad Airway  4744   same same

Tycker det är grymt billigt för en 3 månaders Svenson å skol familjerna har väll bränt sina resor kulor nu

Då hugger vi rävar

Sen är det möke  annat som måste fixas reseförsäkringen Har Hemförsäkringen på Moderna 60dar de skulle ha 1740kr för 1 månad till

hitta Europeiska som tog 1280kr för 1 månad samma villkor  

Nu har jag ju träffat en darling från Bangkok ho är 53 men ser ut som 45 ha ha så det blir inte till å dra till Bangsaray direkt utan 8 dar i Bangkok Sen hitta jag ett trevligt Hotell i Jomtien med bra pris

Men ja ligger lågt innan vi träffats

Ha de bra vänner å sköt er:sweat::burn_joss_stick:

Maitans Gästhus?

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

Priserna med thai till våren försommaren är skitbilliga just nu. Är det något fel. Håller thai på att gå I konken eller.  Är det någon som vet

Link to comment
Dela på andra sajter

Priserna med thai till våren försommaren är skitbilliga just nu. Är det något fel. Håller thai på att gå I konken eller.  Är det någon som vet

är dom varje vår ,försommar så inget nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Kollade idag med thai. Nya priset 6800kr till Bangkok. Lågsäsong I juni

Då hade man lite flax då

5900 ARN-BKK-UTH ToR i juni

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Priserna Thai Airways har för april nästa år är så bra att man inte kunde motstå ett köp. 4'890 kr/person är nog bland det billigaste jag lagt på biljetter till Bangkok.

Ändrades av Dempa

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful." ~Lucius Annaeus Seneca

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...