Jump to content
IGNORERAD

Sista idi*ten är inte född!!!


audirs2

Recommended Posts

Kötthandlarn

Har man problem med en person så får man ju ta det med den personen, inte med 30 andra. Det är lite som om jag skulle be dig betala tillbaka ett lån som Pelle lånat av mig, men det vore ju lite galet för du har ju inget med det att göra....

Alla som fastnade i kön var helt oskyldiga till läget (förutom cyklisten och lastbilslassen om vi ska var snälla). Den som sa up yours till alla oskyldiga var cyklisten. Jag är ärligt talat förvånad att han har en cykel kvar.....

Vet inte om du förstått innebörden av mina inlägg men vad jag ville säga var att: "it takes two to tango".......

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 86
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Kötthandlarn

    8

  • frason

    8

  • uptoyou

    5

  • Khonis

    4

Mest aktiva i denna tråd

Lastbilar brukar ha bra tryck i signalhornet. Satt jag i lastbilen så skulle jag ha tutat lite så att idi*ten fått ont i öronen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fel nummer ett var väl att han inte cyklade på cykelvägen som låg ett par meter vid sidan om vägen, förmodligen beroende på att han kunde köra i en ganska hög hastighet som har beskrivits tidigare.

Trots dom här konstiga avsmalningar av vägar vid busshållplatser som gör att det blir trafikstockningar så fort bussarna stannar så har jag aldrig varit med om att det står två bilar mitt emot varandra i en sån här  avsmalningen och ifrågasätter vem som hade förtur.....

Den här killen är väl "lite annorlunda" om man får uttrycka sig så utan någon tar illa vid sig!!!

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Vet inte om du förstått innebörden av mina inlägg men vad jag ville säga var att: "it takes two to tango".......

Fel kan alla göra, det är hur man hanterar felet som avgör om man är en idi*t eller inte. Lastbilschaffisen gjorde säkert fel enligt regelboken, men det är cyklisten som till 100% skapar situationen som är problematisk.

Och han var säkert miljöpartist oxå......:big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe det blir knasigt hela tiden, har ett sånt ställe här hemma precis som detta men med ett hinder som går upp varje vardag mellan 7,00-9,00 och 16,00-18,00.

Motorfordonstrafik förbjuden.

Åk dit och gör ett studiebesök och kolla på bilisters sätt att hantera situationen ligger mellan Axelsberg och Örnsberg, det är skyltat att det är förbjudet att åka där dessa tider, förutom fordon i linjetrafik.

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst kan jag tycka att cyklisten är småaktig och gudarna skall veta att jag brottats (bildligt talat) med cyklister som inte förstår trafikregler.......

Men i sak, så hade denna cyklisten rätt, då det var förtur från hans sida.....

Jag ser ingen cykelbana men oavsett det, så är cykeln ett fordon och har samma rättigheter och skyldigheter som andra fordon........

Håller med om att han var småaktig men ingen har ens börjat tänka på att kritisera alla de lastbilschaufförer som gör som de vill bara för att de kan p.g.a. deras storlek........

 

Spyr på alla de lastbilschaufförer som gör som de vill på vägarna (nej, jag drar inte alla över en kam, för de flesta är bra men rötägg finns) bara för att de kan......

Det värsta jag vet är lastbilar som går på omkörning förbi en annan lastbil på motorväg trots att den bara kör 2 km/h snabbare och den övriga trafiken ligger i 110 km/h........

Du har brottats med cyklister? Det var det mest patetiska jag hört idag tror jag, har du några bilder?

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Cyklisten gjorde helt klart fel ,när jag tog körkort för personbil 1900 kallt fick jag lära mig att lämna företräde åt större fordon när det var trånga passager 

och det säger mitt sunda förnuft också 

Du bör nog ompröva ditt körkort. 

 

;)

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Du har brottats med cyklister? Det var det mest patetiska jag hört idag tror jag, har du några bilder?

Är du dum på riktigt?

Jag skrev "bildligt talat" och inte bokstavligen talat.........

En kurs i läsförståelse kanske hade kanske varit på sin plats..........

 

Det enda patetiska är ditt pinsamma citat......

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Är du dum på riktigt?

Jag skrev "bildligt talat" och inte bokstavligen talat.........

En kurs i läsförståelse kanske hade kanske varit på sin plats..........

 

Det enda patetiska är ditt pinsamma citat......

Så du tänkte i din lilla hjärna vad du ville göra men vågade inte göra något så du trollade bara som vanligt i fyllan.

Ändrades av frason

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så du tänkte i din lilla hjärna vad du ville göra men vågade inte göra något så du trollade bara som vanligt i fyllan.

På tal om att trolla så hamnar du högt upp på listan

Link to comment
Dela på andra sajter

På tal om att trolla så hamnar du högt upp på listan

Man får göra sitt bästa för att hänga med vissa.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Polisen kom inte, en student som skulle tenta lyfte bort cyklisten

Antingen var studenten inte juridikstuderande, eller så körde han i JÖK-tentan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Så du tänkte i din lilla hjärna vad du ville göra men vågade inte göra något så du trollade bara som vanligt i fyllan.

Hej Franson!

Jag är inte helt klar på vad du vill åstadkomma med dina kommentarer men jag skall helt ärligt säga att jag är lite nyfiken........

Just det där som du skriver att jag "trollade som vanligt på fyllan" är jag intresserad av.........

 

Jag skulle vilja påstå att jag är en av de mest öppna på detta forum om hur jag ser ut, vad jag har gjort, var jag bor etc. etc.....

Ett troll på ett nätforum kännetecknas oftast som en anonym personlighet som inte vågar stå för sina åsikter offentligt och öppet, vilket faktiskt passar bra in på din profil........

Att jag "trollar på fyllan som vanligt" känns obekant för mig men om du kan beskriva och visa var jag "trollar som vanligt på fyllan", så ser jag fram emot att ta del av de åsikterna.........

Känner också att om jag nu hade varit den personligheten som "trollar som vanligt på fyllan", så tror jag inte att jag hade haft alla de vänner IRL som jag lärt känna på detta forum........

 

Vad det gäller dina åsikter om "min lilla hjärna", så känns det inte som att du är den typen som kan göra en adekvat bedömning av min hjärnkapacitet då vi aldrig har träffats.........

 

Sköt om dig...........

 

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Hej Franson!

Jag är inte helt klar på vad du vill åstadkomma med dina kommentarer men jag skall helt ärligt säga att jag är lite nyfiken........

Just det där som du skriver att jag "trollade som vanligt på fyllan" är jag intresserad av.........

 

Jag skulle vilja påstå att jag är en av de mest öppna på detta forum om hur jag ser ut, vad jag har gjort, var jag bor etc. etc.....

Ett troll på ett nätforum kännetecknas oftast som en anonym personlighet som inte vågar stå för sina åsikter offentligt och öppet, vilket faktiskt passar bra in på din profil........

Att jag "trollar på fyllan som vanligt" känns obekant för mig men om du kan beskriva och visa var jag "trollar som vanligt på fyllan", så ser jag fram emot att ta del av de åsikterna.........

Känner också att om jag nu hade varit den personligheten som "trollar som vanligt på fyllan", så tror jag inte att jag hade haft alla de vänner IRL som jag lärt känna på detta forum........

 

Vad det gäller dina åsikter om "min lilla hjärna", så känns det inte som att du är den typen som kan göra en adekvat bedömning av min hjärnkapacitet då vi aldrig har träffats.........

 

Sköt om dig...........

 

För många punkter, du bör sluta missbruka dessa.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

var säkert invandrare oxså   5   5   5

Säkert med cykelhjälm, förbannade Fridolin!!

Tid och pengar är det enda jag har!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

För många punkter, du bör sluta missbruka dessa.

 

Det är möjligt att det kan vara så men är det detta som gör mig till ett troll på fyllan med liten hjärna?

 

I sådana fall, lär jag inte ha några större problem, så då fortsätter jag att missbruka punkterna.................................:rotfl:

 

 

 

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jäkla tur att snön faller snart så man skipper dessa cykel fjollor! Sedan så brukar jag själv fjolla med min 27 växlade cykel på helgerna på små grusvägar så att man inte stör den övriga trafiken! För det är så att vi som har bilar faktiskt betalar in en massa miljarder till staten som sedan använder dessa stålar till annat än just vägar och trafik! 

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...